اخبار ورزشی

موضع تند و عجیب تراکتور علیه خرید جدید استقلال!

به گزارش خبرگزاری خبر فوری؛ کاظم محمودی سرپرست تراکتورسازی با بیان اینکه مرحله اول مذاکرات این باشگاه با آقای بابایی در تبریز انجام شد، گفت: این بازیکن در آن جلسه به صراحت اعلام کرد که فقط در تراکتورسازی ایران بازی خواهد کرد و تراکتور دهمین اولویت من است. وی همچنین از باشگاه خواست تا برای جذب چند بازیکن قیمت ها را مشخص کند و قول داد با مبلغ هزار و دو میلیارد کمتر از بازیکنان جدید قرارداد ببندد.

وی افزود: مرحله دوم مذاکره با پیمان بابایی در دفتر تهران انجام شد و این بازیکن تعداد بسیار زیادی را درخواست کرد. باشگاه هم پیشنهاد را افزایش داد اما این بازیکن هنوز قرارداد مشارکت امضا نکرده بود و گفت باید با مدیر برنامه هایم مشورت کنم و ایجنت بابایی فردی غیرقابل اعتماد است.

محمود با اشاره به اینکه مرحله سوم مذاکرات با پیمان بابا در تبریز انجام شد، تصریح کرد: در مرحله سوم مذاکرات، باشگاه پیشنهاد قبلی را به میزان قابل توجهی افزایش داد و قرارداد به پایان رسید و طرفین نیز آماده عقد قرارداد شدند. او نیمی از مبلغ قرارداد را نقداً پرداخت کرد. در ادامه جلسه در حالی که یکی از دوستان نزدیک وی نیز حضور داشت، این بازیکن از امضای قرارداد طفره رفت، برخی از بندهای قرارداد را بررسی کرد و به بهانه مشورت با مدیربرنامه های خود، قرارداد را با وی برد و حتی آن را تکان داد. دست همه از جلسه بیرون رفت. و او به صراحت گفت: نگران نباش، من مثل یک مرد با او دست دادم و اگر روی تراکتور نمانم، مرد نیستم و سر می رود. قولم را نگه دارم

وی ادامه داد: بابایک به باشگاه اعلام کرد که برای رفع مشکلاتم به تهران می روم و سپس برای عقد قرارداد به تبریز برمی گردم. وی پس از مشورت با مدیر برنامه های خود، درخواست تغییر در چند بند را داشت و باشگاه نیز با درخواست این بازیکن موافقت کرد و پیش نویس قرارداد را برای او تهیه و ارسال کرد.

سرپرست تیم تراکتورسازی اعلام کرد در روزهای اخیر بارها با پیمان بابایی تماس گرفته ایم و او هر بار بهانه می آورد و بالاخره امروز و فردا پس از سر کار باشگاه و هواداران تراکتور با تیم دیگری قرارداد بسته است. . برای چند روز. متاسفم برای ورزشکارانی که تعصبات و خواسته های خود را فراموش می کنند و به راحتی عهد خود را زیر پا می گذارند.

وی تاکید کرد: پیمان بابایی از آکادمی باشگاه تراکتورسازی بزرگ شده و مدیون فوتبال آذربایجان و تراکتور است. ناراحتی ما ناشی از رفتار غیرحرفه ای و بزدلانه خود و مدیر برنامه هایش است. وگرنه این بازیکن به عنوان مهاجم آمار چندان جالبی نداشت و باشگاه تراکتورسازی خیلی بزرگتر از آن نفرات است. قطعا مهاجم و گلزن بهتری جذب خواهیم کرد.

محمودیک تصریح کرد: مدیر برنامه های این بازیکن یک فرد عادی است که با اقدامات خود در سال های اخیر فوتبال ایران را تباه کرده است و آن فرد یکی از عوامل ایجاد التهاب در بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران است. بداخلاقی این نماینده به آبروی دیگر عوامل افتخاری فوتبال ایران لطمه زده است و باشگاه تراکتورسازی نیز از این رفتارها غافل نخواهد شد و قطعاً با توجه به اینکه یک بدن کامل را می کشد به فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق شکایت خواهیم کرد. . برای نابودی فوتبال ایران.

وی در پایان تاکید کرد بازیکنی که می گوید بدبختی مغرضانه است اما با رفتار غیرحرفه ای که تیم شهرش را سر کار می آورد و احتمالا در آینده چنین مشکلاتی را برای تیم های دیگر به همراه خواهد داشت. در ادامه تاکید می کنم که باشگاه آماده انتشار پیش نویس قراردادها و درخواست های کتبی برای تغییر بندهای قرارداد خود در هر مرحله از مذاکره است.

256 251