اخبار جامعه

سیل در فیروزکوه/حضور تیم‌های جستجو در مناطق سیل زده/نجات ۱۲ نفر با بالگرد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از حضور تیم های جستجو و نجات در مناطق سیل زده فیروزکوه خبر داد.

شاهین فتحی در گفت وگو با خبر فوری وی با اشاره به اعلام گزارش سیل در تنگه واشی و روستای کمند شهرستان فیروزکوه درباره آخرین وضعیت این مناطق گفت: امروز حوالی ساعت 16:35 به سازمان هلال احمر شهرستان فیروزکوه اعلام شد. ، تنگه واشی و روستای کمند و سیل پانی رخ داده است. روسای دفاتر به همراه تیم های عملیاتی و ارزیابی حضور داشتند. در حال حاضر در منطقه هستیم.

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: خوشبختانه هنوز گزارش خسارت خاصی اعلام نشده است اما با توجه به اینکه عزیزان و مشکلاتی در منطقه ساواشی وجود داشتند در ارتفاع بودند و بالگرد نیز وجود داشت. قرار است در منطقه پرواز کنند تا آنها را به منطقه ای امن ببرند.

بر اساس این گزارش، حدود 12 نفر در منطقه پرآب گرفتار شده و راه های روستایی مسدود شده است، تیم امداد هوایی جمعیت برای نجات جان آنها توسط بالگرد هلال احمر به محل اعزام شدند.

وی گفت: همچنین جان یک مصدوم در بخشی دیگر از روستاهای سیل زده نجات یافت و به مرکز درمانی منتقل شد.

فتحی افزود: در حال حاضر تیم های جستجو و نجات به همراه تیم های سگ یاب در مناطق سیل زده مشغول به کار هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران افزود: سایر تیم های ارزیابی و عملیاتی نیز در منطقه حضور دارند. فرماندار شهرستان و تیم های خدمات شهری نیز در آماده باش و در منطقه هستند. امیدواریم سیل اخیر خسارتی به پایین دست فیروزکوه وارد نکند. البته از طریق استاندار اطلاعات لازم در مورد حاشیه رودخانه به آنها داده شده است.

انتهای پیام