اقتصادی

سفرهای مردم کی محدود می‌شود؟

معاون مرکز مدیریت راه های کشور با بیان اینکه اعمال محدودیت های ترافیکی به روز شنبه آینده موکول شده است ، هشدار داد: در محورهای مواصلاتی کشور و جاده های شمالی مشکلی در زمینه ترافیک و هوا نداریم.

به گزارش خبر فوری ، تاج قرمز ، نارنجی و زرد این کشور از ابتدای هفته محدودیت های جدیدی را در ترافیک بین شهری و درون شهری و مشاغل دولتی و خصوصی اعمال می کند که از چهارشنبه به بعد اعمال می شود. پس چرا مردم نمی دانستند که مثلاً می توانند در جاده های حومه ای سفر کنند یا سفر کنند و چه زمانی محدودیت های جدید اعمال می شود؟

مژگان جلیلیان ، معاون مرکز ملی مدیریت راه در مصاحبه با خبر فوری ، در مورد وضعیت ترافیک اخیر در مراکز حمل و نقل کشور و چگونگی اعمال محدودیت های جدید صحبت کرد. و استانهای قرمز و نارنجی باید وارد و خارج شوند ، اما اعمال این محدودیت ها به شنبه آینده ، اول نوامبر موکول شد.

وی افزود: در حال حاضر هیچ دستور یا اطلاعیه ای برای اجرای محدودیت های ترافیکی در محورهای بین شهری و بین استانی وجود ندارد اما در برخی مناطق می توان به صورت محلی تصمیم گیری کرد. البته ، ما از همه مردم می خواهیم که برای شکستن زنجیره انتقال و سفر در خانه و ماندن در خانه ، توصیه های وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و مقرهای تاج ملی را دنبال نکنند.

معاون مرکز مدیریت راه های کشور در خصوص وضعیت ترافیکی فعلی محورهای مواصلاتی گفت: در حال حاضر از نظر آب و هوا و ترافیک با محورهای مواصلاتی کشور مشکل خاصی نداریم و تقریبا در بیشتر این محورها ترافیک روانشناختی و کم حجم وجود دارد.

جلیلیان خاطرنشان کرد: طبق آخرین اعلامیه مرکز ملی مدیریت راه ، تا ساعت 30:00 صبح امروز (جمعه 21 آبان) در محورهای هراز ، چالوس ، فیروزکوه ، بزرگراه تهران – شمال و بزرگراه قزوین – رشت ترافیک روانشناختی وجود دارد. بزرگراه های هراز ، فیروزکوه و تهران-شمال هیچ گونه مداخله جوی ندارند.

انتهای پیام