اخبار عمومی

جدل بی‌خودی! – خبر فوری

چک اول را استقلال زد.شکست مقابل مس رفسنجان بهانه خوبی بود برای نوشتن یک بیانیه بلند! خیلی وقت بود که بساط این لوس بازی ها سر آمده بود اما تیم رسانه ای استقلال ترجیح داد در شبی که نکونام و تیمش اولین باخت را کسب کردند یکی به خودی بزند،یکی به مس،یکی به فدراسیون و یکی به پرسپولیس!

آنها با بیان اینکه حق شان در این بازی خورده شده و گل رفسنجانی ها در شرایط افساید به ثمر رسیده جنگ روانی قبل از دربی را آغاز کردند! در صورتی که شاید اصلا این بازی هیچ ربطی به بازی با پرسپولیس نداشته باشد،آن هم بازی نیم فصل اول با پرسپولیس!

آبی ها نوشته اند:« از فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و کمیته داوران تقاضا داریم با توجه به اهمیت دیدارهای آتی لیگ برتر به ویژه دربی سرخابی، دقت و نظارت‌ بیشتری روی داوری ها داشته باشند تا حق استقلال و هواداران فهیم مجموعه آبی بیش از این پایمال نشود. به خصوص اینکه در دربی سرخابی نیم فصل اول همگان به وضوح دیدند اگر تکنولوژی وی ای آر نبود، باز هم حق استقلال در روز روشن خورده می‌شد.»همچنین هواداران استقلال به تاسی از موج ایجاد شده اشاره ای هم به این کردند که چون گولسیانی مصدوم است پرسپولیسی ها می خواهند دربی به تعویق بیفتد و …

اصلا جای تعجب نداشت که پس از این بیانیه نخ نما شده تیم رسانه ای پرسپولیسی ها که خوراک شان کارهایی این چنینی است تند تند روی کیبورد تایپ کنند و جواب استقلالی ها را بدهند،گویی که از غافله عقب افتاده اند.آنها ابتدا به مسی ها تبریک گفتند که استقلال را شکست دادند و سپس چشم ها را بسته و دهان را باز کردند و گفتند:« در پی بازی اخیر استقلال در جام حذفی، قابل پیش‌بینی بود که این باشگاه با پرداختن به مسائل داوری این مسابقه و وارونه جلوه دادن اتفاقات؛ در وهله نخست تلاش می‌کند ذهن هواداران خود را دچار خطا کند. در مرحله بعدی هم سعی می‌کنند با تأثیرگذاری‌ روی رسانه‌ها، فدراسیون و سازمان لیگ، از این موضوع برای گرفتن امتیازهای غیرمتعارف در لیگ برتر به ویژه در دربی استفاده کنند. در دربی گذشته ثابت شد، داور مسابقه با پشتیبانی VAR، جای برنده و بازنده را در آن روز و صدرنشین را در پایان نیم‌فصل عوض کرد و البته صدای داخل اتاق VAR هم که فاش نشد!»

جدل بی خودی.این دربی هم می آید و تمام می شود و فقط خاطراتش در اذهان باقی می ماند.با نسبت دادن ناداوری ها،تخلف ها و به قول فوتبالی ها” کثیف بازی” به تیم رقیب خیلی اتفاق زیادی نخواهد افتاد.خودتان می دانید و ما هم می دانیم که دربی دیگر آن جذابیت را برای خیلی ها ندارد و این شلوغ کاری هایی که تیم رسانه ای دو باشگاه انجام می دهند فقط و فقط در جهت منافع خودشان است.اگر نه هوادار واقعی می آید،بازی را تماشا می کند و می داند که تیمش در دربی شایسته بوده یا خیر؟حالا شما هی تیر در کمان بگذارید و آن را صاف توی قلب همتای خود در باشگاه رقیب فرو کنید؛اما آنکه باید؛می فهمد و با دعواهای زرگری شما گول نمی خورد.

258 258