اخبار جامعهکسب و کار خبر فوری

دوره تخصصی با اعطا مدرک بین المللی تعمیرات لپ تاپ در مجتمع پل

آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر

امروزه تقریبا در هر خانه­ای یک لپ تاپ و یا کامپیوتر و حتی بیشتر از یک عدد نیز پیدا می­شود. هم­چنین تقریبا بسیاری از مشاغل با این وسایل کار می­کنند و عملکرد بسیاری از آن­ها بدون این دستگاه­ها مختل خواهد شد.

 این جملات می­تواند جرقه­ای را در ذهن هر فرد علاقمند به کارهای تعمیراتی بزند که وارد بازار کار تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر شود. اما در ابتدا نیاز است تا آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر را بیاموزید پس در این مطلب با مجتمع آموزشی پل همراه باشید تا درباره این موضوع اطلاعات مورد نیاز را به دست آورید و اگر تصمیم به ثبت نام دارید، بتوانید آن را به صورت درست انجام دهید.

دوره تعمیرات لپ تاپ

کدام قسمت از لپ تاپ و کامپیوتر بیشتر نیاز به تعمیر دارند؟

همان­طور که در بالا بیان کردیم تمام افراد امروزه با لپ تاپ یا رایانه سروکار دارند و کم و بیش نیز آشنایی کافی با این دستگاه­ها پیدا کرده­اند. عده­ای از لپ تاپ بیشتر استفاده کرده در حالی که تعدادی از افراد هنوز به استفاده از کامپیوترها یا پی سی­ها ادامه می­دهند.

 حال در اینجا باید گفت مشکلاتی که برای این دستگاه­ها پیش می­آیند در عین مشابه بودن متفاوت نیز هستند. به عنوان مثال در لپ تاپ­ها معمولا ممکن است در اثر باز و بسته شدن بسیار لولای آن آسیب ببیند. یا اینکه چون این وسیله به راحتی قابل حمل شدن است، اگر از محافظ استفاده نکنید می­تواند به راحتی ضربه بخورد و آسیب ببیند. اما در کامپیوترها بیشتر مشکل برای کیس و فن خنک کننده آن اتفاق می­افتد.

 چون معمولا استفاده از این دستگاه­ها بیشتر بوده و حرارت داخلی کیس بیشتر می­شود و به همین دلیل ممکن است فن نتواند داخل را خنک کرده و انواع آسیب­ها برای کیس پیش آید. هم­چنین گاهی اوقات ممکن است برای مانتیور هم اتفاقاتی مانند سوختن لامپ یا سیاه شدن صفحه اتفاق بیوفتد. اما به صورت مشترک نیز می­توانند مشکلاتی نظیر سوختن رم، کارت گرافیک، پاور یا مشکلات نرم افزاری مربوط به ویندوز را داشته باشند.

در هر حال آموزشگاه پل دوره آموزش لپ تاپ و کامپیوتر با طعم لیمو و به صورت آنلاین را برای شما ارائه می­دهد تا در آن شرکت کرده و بتوانید یکی از بهترین شغل­ها را در آینده برای خود داشته باشید.

دوره تعمیرات کامپیوتر

کدام سر فصل ها در آموزش آنلاین تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر وجود دارند؟

مجتمع آموزش آنلاین پل برای اینکه تمامی کارآموزان خود را با دستی پر و اطلاعاتی کافی وارد دنیای کار کند، تمامی مباحث را آموزش می­دهد و شما می­توانید با خیالی آسوده در دوره آنلاین آموزش تعمیرات لپتاپ و دوره آموزشی تعمیرات کامپیوتر با طعم لیمو شرکت کرده و هرآنچه را که نیاز دارید یاد بگیرید. از آموزش­هایی که در این دوره­ها ارائه می­شوند حتی می­توان به ویندوز و نرم­افزارها و بعضی از مشکلات مربوط به آن­ها هم اشاره کرد. در زیر برخی از سرفصل­ها را به صورت تفکیک شده نام می­بریم.

اموزش انلاین تعمیرات مادربرد

یکی از مهم­ترین اجزای لپ تاپ و کامپیوتر، مادربرد آن است. درواقع اگر کسی تعمیرات این قسمت از رایانه را یاد بگیرد، بیشتر راه را پیموده و حتی می­تواند آن را به صورت تخصصی نیز انجام دهد. آموزشگاه فنی پل این سرفصل را هم برای شما در اموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر قرار داده است تا بتوانید آن را یاد بگیرید و به کار ببرید.

آموزش تعمیرات هارد کامپیوتر

هارد نیز از اجزایی است که آسیب بسیاری می­بیند و به دلیل قیمت بالای آن، افراد ترجیح می­دهند آن را تعمیر کرده و هارد جدید خریداری نکنند. به همین دلیل بازار کار تعمیر هارد نیز داغ است و مجتمع آموزش آنلاین پل این مورد را نیز در آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر خود قرار داده است تا افراد بتوانند آن را هم یاد بگیرند.

آموزش آنلاین تعمیرات ماینر

یکی دیگر از آموزش­هایی که امروزه بسیار پرطرفدار شده و به رایانه نیز ارتباط بسیار زیادی دارد، ماینر است. مجتمع اموزشی پل آموزش تعمیرات ماینر را نیز برای افراد علاقه مند در سرفصل­های خود گنجانده است که البته شباهت بسیار زیادی به آموزش آنلاین تعمیرات pc دارد. شما با یادگیری تعمیرات ماینر می­توانید در کنار تعمیر انواع قطعات رایانه خدماتی متفاوت نیز ارائه دهید.

آموزشگاه فنی تعمیرات لپ تاپ

آیا برای آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر نیاز به دانش قبلی در این زمینه داریم؟

اگر از کسی که در رشته کامپیوتر و شاخه­های سخت افزار و نرم افزار فارغ­التحصیل شده است بپرسید که در دانشگاه به آن­ها تعمیرات رایانه را یاد داده­اند یا خیر، معمولا جواب بیشتر آن­ها نه است. پس بیشتر اوقات خدمات اموزشی تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ در آموزشگاه­هایی به غیر از دانشگاه انجام می­شود. معمولا این کار بیشتر به شکل فنی، کاربردی و عملی در این مکان­­ها صورت خواهند گرفت.

 پس اگر دانشی در این زمینه ندارید و حتی در دانشگاه نیز تحصیل نکرده­اید، می­توانید تنها با داشتن علاقه و تهیه کردن ابزار و وسایل مورد نیاز این کار، آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر را یاد بگیرید و بعد از آن در بازار کار برای خود ایجاد درآمد کنید.

بهترین اموزشگاه تعمیرات کامپیوتر یعنی مجتمع آموزشی پل، بعد از به پایان رسیدن آموزش شما در این رشته، به شما مدرکی را اعطا خواهد کرد که بسیار معتبر بوده و نشان دهنده این است که شما به صورت تخصصی تعمیرات رایانه را آموخته­اید.

این مدرک حتی برای کشورهای دیگر هم مورد قبول است. پس اگر قصد مهاجرت دارید، می­توانید این کار را در کشور مقصد نیز ادامه دهید. باید این موضوع را هم بدانید که آموزش تعمیرات رایانه همان­طور که در ایران بازار کار بسیار پر رونقی دارد، معمولا یکی از امتیازات مهاجرت کاری برای شما شناخته خواهد شد و می­توانید به راحتی یک موقعیت شغلی عالی برای خود پیدا کرده و آماده به کار شوید.

دوره تعمیرات سخت افزار لپتاپ و کامپیوتر

سخن آخر

مجتمع آموزش آنلاین پل پیشرو در زمینه آموزش تعمیرات رایانه، برای تمام متقاضیان و علاقمندان به این رشته، آموزش آنلاین تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر با طعم لیمو را برگزار می­کند تا افراد بتوانند به راحتی تمامی مباحث موجود و لازم درباره تعمیرات رایانه را بیاموزند و بتوانند برای خود کسب و کار ایجاد کرده و در این رشته موفق باشند.a