اخبار سلامت

رصد دقیق وضعیت مرزها برای خدمت‌رسانی مطلوب به زائرین اربعین

اربعین حسینی وزیر بهداشت در تماس تلفنی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از آخرین وضعیت خدمات رسانی به زائران با توجه به تردد زائران از استان مهران و مرز بین المللی خبر داد.

به گزارش خبر فوری، در این تماس تلفنی همانطور که دکتر عین اللهی گزارش داد، با توجه به اینکه بیشترین زائران از مرز مهران می روند؛ وزارت بهداشت با تمام توان و توان خود در این زمینه تلاش خواهد کرد و شرایط را به دقت پیگیری خواهد کرد تا خدمات رسانی به زائران به شکل ایده آل انجام شود.

در این تماس تلفنی دکتر جاسم محمدی سرپرست علوم پزشکی دانشگاه ایلام آخرین وضعیت ارائه خدمات به زائران از نظر نیروی انسانی، دارو، تجهیزات، امکانات بهداشتی و درمانی و کمبودهای موجود را به وزیر بهداشت معرفی کرد.

همچنین وزیر بهداشت در تماس تلفنی دیگری با دکتر سید نور علیمرادی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام در جریان روند، اقدامات انجام شده و چالش های موجود در خدمت رسانی به زائران قرار گرفت. نیاز بخش بهداشت و درمان در مرز مهران

بر اساس اطلاعیه وبدا، لازم به ذکر است پس از تماس با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاونان دارو و غذا و داروی وزارت بهداشت و رئیس سازمان اورژانس کشور نیز اقدام به این امر کرده اند. با حضور دکتر جاسم محمدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام در روند خدمات رسانی به زائران و کمبودها و نیازهای استان در زمینه درمان، فوریت های پزشکی و فوریت های پزشکی برگزار و حمایت آنان مطالبه شد. دانشگاه علوم پزشکی ایلام در این مناطق است.

انتهای پیام