اقتصادی

آتش زدن جسد دختر جوانی که حین عمل جراحی قبلش ایستاد

کارکنان کلینیک که در اقدامی جنون آمیز اقدام به سوزاندن جسد دختری که در حین عمل جراحی فوت کرده بودند، توسط پلیس نظرآباد دستگیر شدند.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی کشف جسد نیمه سوخته در بیابان های اطراف محور غدیر شهرستان نظرآباد، موضوع مورد بررسی قرار گرفت اطلاعات این شهر را در دستور کار پلیس قرار داد.

وی افزود: با انجام اقدامات پلیسی و بررسی پرونده افراد فقدانی، کارآگاهان دریافتند جسد متعلق به دختر جوانی ساکن تهران است که مدتی پیش مفقودی به پلیس آگاهی گزارش شده بود.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: با شناسایی هویت جسد تحقیقات کارآگاهان برای کشف زوایای پنهان پرونده آغاز شد و با انجام اقدامات اطلاعاتی پلیسی مشخص شد مقتول به یک درمانگاه در استان تهران روزی که او برای یک عمل زیبایی ناپدید شد، از آن زمان دیگر خبری از او نیست.

این پلیس ادامه داد: پس از بررسی های تکمیلی مشخص شد مقتول طی یک عمل زیبایی دچار ایست قلبی شده و کارکنان درمانگاه جسد را به بیابان های اطراف نظرآباد برده و به آتش کشیدند.

نادربیگی با اشاره به دستگیری 5 نفر به دلیل این اقدام ظالمانه اظهار داشت: پرونده ای تشکیل و به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی می شوند.

انتهای پیام/