اخبار عمومی

نوبت جبران – خبر فوری

دانشگر بهتر از هر زمان دیگری می فهمد که مربی اش با او شوخی نمی کند و اگر تخلف را تکرار کند ، از مجازات این بازیکن یا شخص دیگری دریغ نخواهد کرد.

به گزارش روزنامه خبر فوری دنیای اقتصاد وی نوشت: “فرهاد مجیدی داستان محمد دانشگر را آنقدر طولانی كرد تا سرانجام او را از موضع قدرت ببخشد. بسیاری امیدوار بودند كه داستان مجازات این بازیکن قبل از اینكه استقلال جده را برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بفرستد و مجیدی ببخشد دانشگر با توجه به نیاز تیمش. ، اما فرهاد ریسک بزرگی کرد و بدون آن مدافع میانی عربستان به عربستان سعودی رفت. استقلال از نظر ساختار دفاعی مشکل داشت و همه این را می دانستند. این ضعف در مسابقات گروهی نیز احساس می شد ؛ گل استقلال در دو مسابقه رفت و برگشت ، مجیدی با ریسکی که انجام داد نتیجه گرفت و سرانجام از لنگی عذرخواهی کرد او از تکنسین ها و سایر اعضای تیم و حضور در آموزش مجوز دریافت کرد.

اکنون ، یک دانشمند بسیار خوب بهتر از هر زمان دیگری فهمیده است که مربی اش با او شوخی نمی کند و اگر تخلف را تکرار کند ، از مجازات این بازیکن یا هر شخص دیگری دریغ نخواهد کرد. وقتی مربی در یک تورنمنت بزرگ آسیایی در یک لیست ناقص ظاهر می شود ، به این معنی است که او تصمیم گرفته است که نظم تیمی را در اولویت قرار دهد. اکنون تلفن در دست همه بازیکنان است. مخصوصاً خود دانشجو باید خسارت را در یک سوم آخر فصل جبران کند و روزهای غیبتش را جبران کند. گفته می شود که بدن او خیلی آماده نیست و فقط باید تحت مسئولیت مربی بدن سازی کار کند. با این حال ، زمان زیادی باقی نمانده است و دانش آموز باید زودتر آماده شود. “دربی ، پلی آف و هفته های سرنوشت ساز لیگ در راه است.”

انتهای پیام