اخبار ورزشی

واکنش تند مازیار زارع به داوری بازی با پرسپولیس

بر اساس گزارش شفاف، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته دهم لیگ برتر ایران با نتیجه یک بر صفر مقابل میهمان خود پرسپولیس شکست خورد. مازیار زارع مربی تیم فوتبال ملوان پس از پایان بازی گفت: بازی خوبی بود و هر دو تیم موقعیت داشتند و هر تیمی که از موقعیت ها استفاده می کرد برنده شد. در نیمه اول به حریف فرصت ندادیم اما در نیمه دوم هم آنها و هم ما این فرصت را داشتیم.

وی افزود: گاهی اوقات داوران در بازی جنجال درست می کنند. برای داوران، آنها باید یک کلاس توجیهی داشته باشند تا رفتار خود را یاد بگیرند. من تا آن صحنه که داخل محوطه جریمه اتفاق افتاد اصلا اعتراضی نکردم اما بازیکنم روی نیمکت با هم تیمی اش صحبت کرد و داور به او کارت زرد داد. او اصلا بلد نبود بازی را مدیریت کند. داوران فقط برای صندلی ها کارت صادر می کنند. من حتی روی صحنه هم اعتراضی نکردم اما داور در پایان مسابقه جر و بحث ایجاد کرد. یکی باید یقه قاضی را بگیرد. حالا به قاضی یک هفته مرخصی می دهند و دوباره همان روند ادامه پیدا می کند. باید پرسید آیا این داور برای این بازی مناسب است؟

ملوان مربی تیم فوتبال ادامه داد: پرسپولیس پیشتاز است و ما در انتهای جدول هستیم، پرسپولیس باید ببرد تا صدرنشین بماند و ما هم باید ببریم تا از انتهای جدول دور بمانیم اما چرا آنها این کار را کردند. این را انتخاب کنید داوری برای ما؟ این قاضی نمی داند هر تیم چند بازیکن باید بازی کند. این داوران هستند که مربیان را دیوانه می کنند. الان اخراج می شوم اما داور به کارش ادامه می دهد. قاضی چهارم با اینکه شاهد بود، حرفی نزد. میدونی چرا؟ چون ما گروه ضعیفی هستیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره اتفاقات پایان بازی و همچنین گفت که به داور بازی “همه چیز را می دانم” گفت: داستان ادامه دارد.

زارع ادامه داد: از دست من راحت شدی، اما تقصیر کیست؟ بازیکن من روی نیمکت با یکی از هم تیمی هایم صحبت کرد اما داور به او کارت زرد داد، پس تو انتظار داری عصبانی نشوم؟ داوران تیم ها را عصبی می کنند و نمی دانند چگونه با آنها رفتار کنند. باید به من بلیط بدهد چون دوربین آن را نشان می دهد. ممنوع کن، می نشینم در خانه. آقای تاج شما از مربیان حمایت نکردید اما پشت داور پنهان می شوید. آقای تاج من به چشم شما می نگرم و می گویم به داور کمک کنید چون مسابقه پخش زنده بود.