اخبار ورزشی

ساپینتو: گفتم که ما تاریخ‌ساز خواهیم بود

به گزارش خبرگزاری خبر فوری، ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال گفت: از نتیجه راضی هستم تیم حریف را کاملا کنترل کردیم. ما یک گل زدیم و بازی را بردیم. اولین سوپرجام را استقلالی ها بردند. به بازیکنان گفتم که تاریخ می سازیم. ما لیاقت این را داشتیم و برای آن سخت تلاش کردیم. ما در چند جبهه می جنگیدیم و پاداش خود را گرفتیم.

وی ادامه داد: ارسلان از تیم خارج شد و قهرمان تیم شد، فوتبال همین است، خسته نباشید، این پیام من به همه بازیکنان است، اگر تسلیم شوید، گزینه سردار نیستید. مربی. ارسلان کار کرد و من او را به تیم برگرداندم. برد خوبی به دست آوردیم. فرصت هایی برای بازیکنان فراهم می شود. باید از فرصت استفاده کرد. مطهری از فرصت استفاده کرد و به کارش ادامه داد. «ارسلان درس بزرگی است برای بازیکنان همه بازیکنانی که تسلیم نمی شوند و منتظر فرصت هستند.”

وی درباره احساسش بعد از مسابقات گفت: ماه های سختی را پشت سر گذاشتیم و رنج های زیادی کشیدیم، جریمه من واقعاً عادلانه نبود، این نتیجه جنگ و کار ما بود، از زمانی که به استقلال آمدم می خواستم جام ببرم. اولین است و امیدوارم بیشتر برنده شوم، برای هواداران استقلال خوشحالم و حیف است که هواداران در ورزشگاه نباشند.”

ساپینتو درباره نحوه برگزاری بازی کرمان گفت: ورزشگاه برای سوپرجام خوب نبود، سه گزینه بهتر برای این دیدار داشتیم اما در نهایت این ورزشگاه انتخاب شد.

سرمربی استقلال در مورد تعطیلات لیگ برتر گفت: برای همه تیم ها همین طور است، وقتی آمادگی جسمانی دارید، می خواهید ادامه دهید، اما جام جهانی است و زندگی همین است. ما در حال تلاش برای تطبیق و تقویت هستیم.”

سرمربی استقلال درباره برنامه استقلال برای از سرگیری تمرینات گفت: چند روزی از بازیکنان مرخصی گرفتم، تغییرات مدیریتی برنامه های ما را تغییر داد و تلاش می کنیم این موضوع را برطرف کنیم.

ساپینتو در پایان گفت: من در کشور شما یک خارجی هستم. من بخش کوچکی از این پیروزی را به همه ایرانی های پر دردسر تقدیم می کنم و امیدوارم خوشحال باشند. من مردم ایران را دوست دارم و مهم این است که مردم زندگی پر از شادی داشته باشند.»

بیشتر بخوانید:

251254