اقتصادی

برگزاری نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی در آذرماه

دهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران از 28 آذرماه آغاز به کار می کند.

به گزارش خبر فوریدهمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی «ایرانسخت» با هدف ارائه محصولات و خدمات فناورانه ایران‌سخت در چهارده بخش موضوعی برگزار می‌شود.

“نفت و پتروشیمی”، “برق”، “الکترونیک و نرم افزار”، “مهندسی عمران”، “مکانیک”، “شیمی و متالورژی”، “کشاورزی و محیط زیست”، “فیزیک پایه”، “تجهیزات آزمایشگاهی عمومی”، “آزمایشگاه” مواد، «مهندسی پزشکی و بیومواد»، «تجهیزات آزمایش صنعتی»، «خدمات کالیبراسیون» و «تجهیزات آموزشی و آزمایشگاهی مدارس» محورهای این رویداد هستند.

مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری طبق سنت هر ساله این نمایشگاه میزبان حضور تجار، بازرگانان و سرمایه گذاران از 15 کشور همسایه یعنی چین خواهد بود. . هند و اوراسیا و پوشش هزینه های اضافی چند روز اقامت در ایران.

ضمن بازدید این هیئت های تجاری از نمایشگاه و دستاوردهای دانش و ایران؛ همچنین دیدارهای حضوری با تولیدکنندگان و فناوران ایرانی فعال در زمینه ساخت تجهیزات و مواد آزمایشگاهی برای افزایش تعاملات و تبادلات فناوری و تجاری بین ایران و این کشورها برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت علمی، این نمایشگاه از 28 آذر لغایت 1 آذرماه دایر است.

در نهمین دوره این نمایشگاه که در آذرماه 1400 برگزار شد، 440 شرکت حدود 10 هزار محصول ارائه کردند که منجر به فروش 160 هزار میلیارد تومانی محصولات در نمایشگاه شد.

انتهای پیام