اخبار عمومیکسب و کار خبر فوری

طرز استفاده از سرخ کن فیلیپس 9252

طرز استفاده از سرخ کن فیلیپس 9252 مسئله‌ ای است که به طور کامل در دفترچه ی راهنمای آن ذکر شده است. اما برخی از نکات وجود دارند که شما با آگاهی از این نکات می‌ توانید شناخت بهتری نسبت به این دستگاه سرخ کن فوق العاده پیدا کنید. و استفاده ای مناسب از آن داشته باشید.

اولین نکته ای که باید در رابطه با این دستگاه به آن اشاره کنیم این است که توسط برند معتبر و شناخته شده ی فیلیپس تولید شده است.‌

همانطور که می دانید این برند در زمینه تولید انواع لوازم خانگی به یکی از موفق ترین برند ها تبدیل شده است و همواره محصولات فوق العاده با کیفیت و مناسبی را تولید می کند.

علاوه بر لوازم خانگی برند فیلیپس توانسته است که لوازم شخصی برقی با کیفیتی مانند سشوار، ریش تراش و… تولید کنند. اما بهترین و بیشترین تولیدات این برند به لوازم برقی خانگی اختصاص دارند. که درصد زیادی از این تولیدات به سرخ کن مربوط می‌ شود. در واقع برند فیلیپس توانسته است سرخ کن هایی با کیفیت بسیار بالا و مناسب تولید کند. تمام این سرخ کن ها بر اساس تکنولوژی روز دنیا تولید شده اند و به همین علت کیفیت ساخت فوق العاده بالایی را دارا هستند.

بررسی سرخ کن فیلیپس 9252:

آگاهی از طرز استفاده از سرخ کن فیلیپس 9252 شامل بررسی ویژگی های مربوط به این سرخ‌کن نیز می باشد.‌ شما باید تمام ویژگی های این سرخ‌ کن را بررسی کنید تا بتوانید استفاده ای بهتر از آن داشته باشید.

از مهمترین ویژگی های این سرخ‌ کن میزان توان مصرفی آن می باشد.

توان مصرفی، نشان دهنده قدرت موتور یک وسیله ی برقی به حساب می‌ آید و باید بگوییم که قدرت موتور در این وسیله ی برقی برابر با هزار و چهارصد وات می باشد. که قدرت نسبتاً بالا و مناسبی است. و عملکرد این سرخ کن با سرعت بهتر و بیشتری انجام می شود و در نتیجه شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن حجم بالایی از مواد غذایی را با استفاده از این دستگاه آماده سازی کنید.

موتور این محصول عملکردی کاملاً کم صدا و کم مصرف دارد. در نتیجه در هنگام کار و پخت و پز سر و صدای زیادی از خود تولید نخواهد کرد. علاوه بر این مصرف برق آن نیز با وجود قدرت و سرعت بالایی که برخوردار است، کاملا بهینه می باشد به طور کل برند فیلیپس همواره در تلاش است که لوازم برقی خود را کاملا بهینه و کم مصرف تولید کند.

علاوه بر سرخ کردن مواد غذایی با استفاده از این محصول می توانید به کباب کردن و گریل کردن انواع گوشت و مرغ و ماهی نیز بپردازید. این مسئله باعث شده است که کاربرد این سرخ کن بیشتر و بهتر باشد.

در نتیجه برای موارد مختلف و آماده سازی غذا های متنوع قابل استفاده است. علاوه بر آماده‌ سازی غذا قابلیت گرم کردن غذا نیز در این محصول وجود دارد. و بنابراین شما می‌ توانید غذای یخچالی و سرد را به راحتی و با سرعت بالا در این سرخ‌کن گرم کنید.

فناوری کانوکشن:

یکی از مهمترین و بهترین ویژگی های این سرخ کن این است که به فناوری کانوکشن مجهز شده است. قابلیت کانوکشن باعث می شود که غذاهای مختلف به میزان حرارت یکنواخت و مساوی آماده شوند. در نتیجه هرگز این غذا ها دچار فرایند سوختگی نخواهند شد. و میزان حرارت به صورت کاملا مساوی در سرخ کن جریان پیدا می کند. به این ترتیب سطح مواد غذایی مورد نظر شما کاملاً برشته میشود و هرگز دچار سوختگی و یا فرایند پخته نشدن نخواهد شد.

سبد توری سرخ کن 9252:

در طرز استفاده از سرخ کن فیلیپس 9252 شناخت کافی نسبت به کاسه ی سرخ کن نیز اهمیت بالایی دارد. زیرا شناخت کافی و درست از کاسه سرخ کن باعث می شود که بتوانید از این دستگاه استفاده ای بهتر داشته باشید.

جنس کاسه ی این محصول تفلون می باشد و پوشش نچسب و ضد خش دارد و همین مسئله باعث می‌ شود که مواد غذایی مختلف در هنگام پخت به سطح کاسه ی سرخ کن نچسبند. ضمن این که شستشوی این کاسه نیز برای شما بسیار آسان خواهد بود. زیرا همان طور که می‌دانید در این سرخ‌کن قابلیت جداسازی قطعات و شستشوی هر یک از آن ها در ماشین ظرفشویی وجود دارد. و به این ترتیب شما قادر هستید که بعد از هر بار استفاده از این دستگاه کاسه س سرخ کن را از آن جدا کنید و به شستشوی آن بپردازید. نچسب بودن و ضد خش بودن کاسه باعث می‌شود که روند شستشوی آن نیز برای شما آسان‌تر باشد. ظرفیت این کاسه برابر با 0.8 لیتر می باشد که مناسب برای چهار نفر است. خانواده های کوچک و چهار نفره می توانند برای آماده‌ سازی وعده های غذایی مختلف خود از این دستگاه استفاده داشته باشند.

مزیت استفاده از سرخ کن فیلیپس مدل 9252:

علاوه بر اینکه بعد از خرید سرخ کن فیلیپس 9252 باید از طرز استفاده از سرخ کن فیلیپس 9252 آگاه شوید، بهتر است که از مزیت‌ های این سرخ‌ کن نیز اطلاعات کافی به دست بیاورید. تا بتوانید استفاده ای مناسب از آن داشته باشید. برای خرید و قیمت دستگاه سرخ کن فیلیپس 9252 در رنگ های سفید و مشکی به این صفحه مراجعه کنید.

همان طور که می دانید برند فیلیپس یکی از بهترین برند ها می باشد که این دستگاه را تولید کرده است. در نتیجه ذکر این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که این سرخ‌ کن عملکرد کم و یا بدون روغن دارد.

عملکرد کم و بدون روغن این دستگاه موجب می شود تا آماده سازی غذا های رژیمی و سالم در این سرخ‌ کن ممکن باشد. و شما بتوانید غذا های مختلف را با کم ترین میزان روغن و یا حتی بدون روغن تهیه کنید.

همان طور که می دانید امروزه بیماری‌ هایی مانند قند خون و چربی خون و فشار خون، در میان افراد و جوانان افزایش پیدا کرده است. اکثر افراد ترجیح می‌ دهند که برای جلوگیری از این بیماری ها از غذاهای رژیمی و سالم استفاده کنند.

استفاده از دستگاه سرخ کن فیلیپس 9252 کمک می‌ کند تا این افراد بتوانند غذا های رژیمی و در عین حال لذیذ و خوشمزه را تهیه کنید.

علاوه بر تمام نکات ذکر شده این سرخ‌ کن دارای تایمر نیز می‌ باشد. بدین ترتیب شما می توانید بعد از روشن کردن دستگاه بروید و به سایر کارهای خود بپردازید و مطمئن باشید که دستگاه سرخ کن در زمانی که از قبل مقرر کرده اید خاموش خواهد شد و از سوختن غذای شما جلوگیری میکند.

سایت:   نمایندگی فیلیپس در ایران (فیلیپس مارکت) philipsmarket.com

آدرس: سه راه امین حضور جنب زیر گذر نبش کوچه توکلی پلاک 33

ارتباط: 09128249637 – 09918800093

https://patc.ir/how-to-use-philips-9200-fryer/