اخبار عمومی

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان کرمانشاه به کار خود پایان داد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، کیوان خلیلی دبیر جشنواره تئاتر استانی در مراسم اختتامیه سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان کرمانشاه با اشاره به ارسال ۱۵ اثر به دبیرخانه سی و چهارمین دوره جشنواره تئاتر استانی گفت: در مرحله بازبینی، هشت اثر برای انتخاب توسط هیئت داوران بررسی می‌شود.» بخش مسابقه جشنواره ارائه شد.

وی افزود: بر این اساس کامران فرزمی نژاد و محمدرضا در قسمت «طراحی پوستر و بروشور» دیپلم افتخار دریافت کردند. نویسنده «پاییز 1400 و انتظار» به نمایش آمد.

مصطفی در رشته طراحی نور نیز دیپلم افتخار دریافت کرد وحشت برای نمایش “تو که هنوز به دنیا نیامده ای” داده شد.

در بخش طراحی لباس و گریم، هیأت داوران هیچ نمایشی را شایسته بررسی ندانستند.

در بخش صحنه نگاری پسندیدن مشترک مهرداد به زرلانسا و مجتبی مرادی برای نمایش “آسمان روزهای برفی” و سعید نوروزی برای نمایش “هزار و چهارصد و منتظر” و برنده این بخش لیلا محمدی برای نمایش “نصرت” شدند.

در قسمت موسیقی هم با سالار پردل برای نمایش “Repeat” و آرشام جلیلی و یاسمین منتظری برای نمایش «هنوز به دنیا نیامده‌ای». هی تو» از افراد برتر این بخش سپاسگزار بود آمیرزا داوری، آرشام جلیلی، یاسمین منتظری و حنانه قاسمی برای نمایش «نصرت» حضور داشتند.

در بخش بازیگران زن، هیئت داوران به لیلا مهدی آبادی برای بازی در نمایش «نصرت»، سعیده امیری برای نمایش «آسمان روزهای برفی» و بهاره کرمی برای نمایش «تو که نیستی» جوایزی اهدا کردند. هنوز متولد شده است” هی تو«به ترتیب به عنوان برگزیدگان اول و سوم این جشنواره انتخاب شدند.

در بخش بازیگری مرد، محمد سعید فرازمند برای بازی در نمایش “گورخر”، بیژن مرادی برای بازی “تکرار” و علی گودینی برای بازی “یک طناب محکم” نامزد شدند. برنده سوم این قسمت از حامد محمدی برای کارش در نمایش “یونیکورنیو” شایسته تقدیر شناخته شد.

در این دوره از جشنواره، آنیتا مهدی آبادی برای بازی در نمایش «نصرت» لوح تقدیر و جایزه جشنواره را در بخش کوچک بازیگری دریافت کرد.

در بخش نویسندگی جشنواره به ترتیب علی زیستی برای نمایش «نصرت»، هاشم پورمحمدی برای نمایش «طناب محکم» و مصطفی کوشکی و سعید نوروزی برای نمایش «هزار» حضور داشتند. و چهارصد و منتظر» به عنوان اول و سوم شخص وارد شد.

در بخش کارگردانی، هیئت داوران علی زیستی برای نمایش «نصرت» و بیژن مرادی بودند. منظره «تکرار» را به عنوان برنده اول و دوم معرفی کرد و مقام سوم مشترکاً به مجتبی مرادی برای نمایش «آسمان روزهای برفی» و سعید نوروزی برای نمایش «هزار و چهارصد و در انتظار» رسید.

در پایان این جشنواره دو نمایش «نصرت» و «تکارار» توانستند به جشنواره منطقه ای تئاتر فجر راه پیدا کنند.