اخبار جامعه

پروژه تولید محصولات گرافنی در دست بررسی

پروژه تولید محصولات گرافن در دست بررسی است

Black Swan Graphene Inc اعلام کرد که در حال بررسی پروژه ای برای تولید انبوه محصولات گرافن با مشارکت هالیارد است.

خبرگزاری بارنا؛ Black Swan Graphene در حال بررسی پروژه ای است که مقیاس تولید محصولات گرافنی را افزایش می دهد. مایکل ادواردز، مدیرعامل این شرکت گفت: «این گام مهمی برای گرافن قو سیاه در تولید محصولات گرافن در مقیاس بزرگتر و بخش‌های خدمات محور، به ویژه صنایع بتن و پلیمر است.»

Black Swan Graphene اخیراً اعلام کرده است که یک مطالعه مهندسی ساخت در مقیاس بزرگ را با همکاری Halyard Engineering انجام خواهد داد و یک ارزیابی اولیه پروژه از جمله خصوصیات کارخانه و طراحی مکانیکی و بررسی زیرساخت را انجام خواهد داد. علاوه بر برنامه ها، این مطالعه سرمایه و هزینه های عملیاتی تسهیلات را برآورد می کند. این کارخانه در استان کبک واقع خواهد شد.

بلک سوان به سرمایه گذاران گفته است که قصد دارد از نیروی برق آبی تجدیدپذیر ارزان قیمت استان و گرافیت کلاس جهانی به عنوان منبع مواد خام استفاده کند.

این شرکت گفت: «هالیارد یک شرکت مهندسی کربن خنثی است که معمولاً در صنایع فرآوری مواد معدنی، جابجایی مواد، زیرساخت‌ها و صنایع تصفیه آب فعال است و طرح‌های مهندسی «نوآورانه و پایدار» ارائه می‌کند.

Black Swan Graphene بر تولید در مقیاس بزرگ و تجاری سازی محصولات گرافنی با کارایی بالا و کم هزینه با هدف قرار دادن بخش های مختلف صنعتی از جمله بتن، پلیمر، باتری های لیتیوم یون و سایر صنایع با حجم بالا تمرکز دارد. او..

انتهای پیام/





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه 0 رای بدید 0 رای مخالف