اقتصادی

گاز حدود ۵۰۰ سازمان و مرکز دولتی و عمومی قطع شد

مدیر هماهنگی گازرسانی شرکت ملی گاز ایران از اجرای طرح پایش مصرف گاز دستگاه های اجرایی و اماکن دولتی و عمومی کشور با هدف مدیریت انرژی و تحقق الگوی مصرف خبر داد و از ابتدا اعلام کرد. . در نتیجه اجرای این طرح، جریان گاز حدود 500 نهاد و سازمان دولتی و شهروندان پس از اخطارهای متعدد قطع شده است.

به گزارش خبر فوری، مسلم رحمانی با بیان اینکه با فرا رسیدن ایام سرد سال و نیاز مشترکان به صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی، شرکت های گاز استان نظارت بر مصرف همه دولت ها، مردم و مردم را آغاز کردند. .. این ابلاغیه از 60000 نظارت انجام شده تاکنون از ورود 629 سازمان به سازمان ممانعت به عمل آمده است.دستورالعمل های صادره از سوی دستگاه های دولتی فوق، وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران انجام شده است.

وی با اشاره به بازدیدهای دوره ای گروه های کارشناسی این شرکت، رعایت درجه حرارت 18 تا 21 درجه در فضای داخلی و 18 تا 21 درجه در راهروها و فضاهای عمومی و داخلی را ذکر کرد که در روند بازدیدها بر این امر تاکید شده است.

رحمانی تصریح کرد: در صورت عدم رعایت بخشنامه، اطلاعیه ای به اماکن تحت پوشش ابلاغ می شود که بر اساس آن برای بیش از 4940 نهاد یا اداره اخطاریه کاهش مصرف و تنظیم دمای آسایش صادر شده است. در ساختمان داده شده (18-21).

وی با بیان اینکه در پی تذکرات داده شده گاز 500 موسسه قطع شده است و به دلیل رعایت نکردن بخشنامه های مصرف بهینه گاز و تنظیم دمای مطب بر روی دمای راحت از تمامی ادارات و نهادها درخواست کرد. و دولت ها و مراکز عمومی یک ساعت قبل از شروع کار بخاری ها را روشن و یک ساعت قبل از پایان کار خاموش کنند، در روزهای تعطیل در ساختمان های فاقد سیستم گرمایش مرکزی بخاری ها را خاموش کنند. انجام بازرسی های فنی، تعمیر وسایل گرمایشی و سایر اقدامات لازم برای افزایش راندمان دستگاه های گازسوز، مانند نصب سیستم نظارت هوشمند در موتورخانه ها باید بر صرفه جویی در مصرف گاز متمرکز شود.

انتهای پیام