اخبار ورزشی

پول استقلال کجا خرج خواهد شد؟ / برنامه ویژه نکونام برای تعطیلات زمستانی

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال دغدغه‌های مالی فراوانی دارد و اگر بخواهیم با واقعیت پیش برویم باید بپذیریم که مشکلات مالی باشگاه استقلال حداقل طی چند ماه آینده مرتفع نخواهد شد و آن‌ها چاره‌ای ندارند جز این‌که خواسته‌های خودشان را اولویت‌بندی کنند.

اتفاقا این دقیقا همان کاری است که جواد نکونام از همین حالا برای نیم‌فصل لیگ برتر انجام داده است. رقابت‌های لیگ از ۱۵ روز دیگر تعطیل می‌شود و تا پایان کار تیم ملی در جام ملت‌های آسیا عملا برگزار نخواهد شد به همین خاطر تیم‌ها چاره‌ای ندارند جز این‌که با انجام دیدار‌های تدارکاتی و اردو‌های داخلی یا خارجی خودشان را در شرایط مسابقه حفظ کنند، ولی سرمربی استقلال به‌درستی معتقد است تیمش بیشتر از این‌که نیازمند اردو باشد، باید خود را در مهلت نقل و انتقالات زمستانی تقویت کند.

روی همین اصل قرار شده اگر شرایط مالی باشگاه به‌گونه‌ای باشد که مجبور شود از میان اردوی خارجی و جذب بازیکن جدید یک گزینه را انتخاب کند، پول استقلال صرف خریدن نفرات تازه شود، چون می‌توان در همین تهران یا جزیره کیش اردو برگزار کرد و با وجود مشکلات فراوان، تیم را آماده نیم‌فصل دوم و جام حذفی کرد، ولی جذب شدن بازیکنان جدید و تازه‌نفس با توجه به این‌که مسابقات در نیم‌فصل دوم فوق‌العاده سنگین‌تر هم می‌شوند، یک امر حیاتی برای استقلال و نکونام است. در همین راستا سرمربی استقلال اولویت مالی تیمش را بر پایه خریدن بازیکن جدید استوار کرده است.

استقلال تابستان امسال هم اردوی خارجی نداشت و در همین تهران با جواد نکونام برای حضور در لیگ بیست‌وسوم استارت زد.

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.