اخبار عمومی

اسکان ۳۳ هزار مسافر نوروزی در مدارس و مراکز رفاهی آموزش و پرورش – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، اسفندیار گنجی پور شامگاه شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها، اسکان شایسته مسافران و تلاش برای ثبت خاطره‌ای ماندگار از اقامت مسافران در استان را اولویت کاری دستگاه تعلیم و تربیت خواند و اظهار داشت: با تشکیل ستاد اسکان خدمات سفر در اسفندماه اقدامات خوبی در راستای تجهیز هزار و ۶۰۰ کلاس درس به امکانات اسکان همچون یخچال، تلویزیون، فرش، پتو و… و. انجام گرفت و با بهره گیری از ظرفیت اردوگاه‌ها و خانه‌های معلم تاکنون ۳۳ هزار مسافر نوروزی در قالب هشت هزار و ۲۵ خانوار پذیرش و اسکان داده شدند.

وی همچنین از نظارت و بازرسی مدارس اسکان در طول ایام نوروزی خبر داد و گفت: علاوه بر این مسافران گرامی می‌توانند پیشنهادات و انتقادات خود را به اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اطلاع داده و در هر مدرسه نیز دفتری برای این منظور پیش بینی شده که به صورت روزانه توسط اعضای ستاد شهرستانی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان، از برگزاری دوره آموزشی ویژه اعضای ستاد اسکان و همچنین برای نیروهای خدماتی و سرایدار به منظور تکریم بیش از پیش مسافران خبر داد و گفت: این دوره آموزشی در نواحی یک و دو با استقبال خوبی همراه شد و رضایتمندی حداکثری مسافران از پذیرش و اسکان خود در مدارس اسکان نشان از مهمان نوازی پرسنل و اعضا ستاد اسکان در پایگاه‌ها و مدارس دارد.

گنجی پور، گفت: از جمله اقدامات مؤثر امسال ستاد اسکان آموزش و پرورش لرستان بازدید از اماکن گردشگری همچون دبیرستان تاریخی امام خمینی (ره) بروجرد و موزه حیات وحش آموزش و پرورش است.