اخبار عمومیاقتصادیکسب و کار خبر فوری

آیا مصرف آب بیشتر به کاهش چربی صورت کمک می‌کند؟

پوست چرب کم آب و مستعد آکنه چه ویژگی هایی دارد؟

کرم لاکچری کوین دکتربیز: آبرسانی پوست یکی از مهمترین روش های مراقبتی برای هر جنس پوستی است. اما قبل از اینکه به بررسی این موضوع بپردازیم بهتر است تا ببینیم به چه پوستی چرب و کم آب می گویند؟ پوستی که چرب و کم آب باشد، در لایه سطحی و بیرونی، دچار پوسته پوسته شدن می شود. اما این تنها ویژگی پوست چرب و کم آب نیست. بلکه علاوه بر پوسته پوسته شدن، سطح پوست چرب است و لکه های تیره رنگی روی پوست به وجود می آیند. این لکه ها ممکن است همان جای جوش و جای آکنه های پوستی باشند که به دلیل دهیدراته بودن پوست، خودشان را به این شکل نشان داده اند.

برای از بین بردن لک های پوستی ناشی از جای جوش و آکنه میتوانید از این محصول برند آنژسل کمک بگیرید.

کرم ژل روشن کننده و ضدلک آنژسل

کرم لاکچری کوین سفید کننده: آلفا سنتالول با حذف کردن رادیکال‌های آزاد سلولی، از فعالیت آنها جلوگیری می‌کند و مانع از انجام واکنش‌های اکسیداسیون می‌شود و از بافت پوست در مقابل استرس اکسیداتیو و التهابات ناشی از آن محافظت می‌کند. این ماده، قدرت لایه برداری دارد و با از بین بردن سلول‌های مرده، پوست را لایه برداری می‌کند و به مرور باعث از بین رفتن جای جوش و لک‌های پوستی می‌شود.

کوریاندر درواقع همان عصاره گیاه گشنیز است. این ماده قدرت ضد التهابی عالی دارد و به سرعت قرمزی و التهابات پوستی را رفع می‌کند. کوریاندر همچنین خاصیت روشن کنندگی خوبی دارد و باعث از بین رفتن جای جوش و لک‌های پوستی می‌شود.

این روغن با عملکرد معجزه آسای خود، می‌تواند چربی اضافی پوست را از بین ببرد و از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری کند. به علاوه با حذف سلول‌های مرده لایه شاخی، پوست را لایه برداری می‌کند. کاسترو با تحریک تولید الاستین و کلاژن، چین و چروک‌های سطحی را کاهش می‌دهد و باعث جوانسازی پوست می‌شود.

  • ویتامین های مغذی: زینک، کلسیم و منیزیم

قیمت کرم دکتر بیز: زینک، کلسیم ومنیزیم مواد معدنی ضروری هستند که در بهبود عملکرد سلول‌های پوستی نقش بسیار موثری دارند. این مواد معدنی می‌توانند رطوبت محیط را برای مدت طولانی در سلول‌ها به دام بیندازن و پوست را مرطوب و شاداب نگه دارند. همچنین با تقویت لایه‌های عمقی پوست، قدرت احیا و ترمیم سلول‌ها را نیز افزایش می‌دهند.

کمپلکس ویتامین B، قدرت آنتی اکسیدان قوی دارد که به شکل موثری مانع از فعالیت رادیکال‌های آزاد و وقوع واکنش‌های اکسیداتیو می‌شود. این ویتامین‌ها با تقویت سلول‌های پوستی، باعث شفافیت و طراوت پوست می‌شوند و خاصیت روشن کنندگی نیز دارند.

  • ویتامین E و اسید چرب امگا 3

ویتامین E رطوبت پوست را حفظ می‌کند و باعث نرمی و لطافت آن می‌شود. اسید چرب امگا 6 با همکاری این ویتامین، سد دفاعی و سیستم ایمنی پوست را تقویت می‌کند و از پوست در برابر آسیب‌ها و آلودگی‌های محیطی محافظت می‌کند. این کمپلکس، نیازهای تغذیه‌ای پوست را با همکاری ویتامین‌های B و دیگر مواد معدنی مواد معدنی (کلسیم، منیزیم و زینک) موجود در فرمولاسیون این محصول، برطرف می‌کند.

این محصول آنژسل، قدرت ضد لک بسیار قوی دارد و برای درمان انواع لک‌های پوستی( لک ناشی از آفتاب، بارداری، هورمونی، افزایش سن، جوش و …) مناسب و موثر است. ضد لک آنژسل ضمن لایه برداری ملایم پوست، لک‌ها را از بین می‌برد و پوستتان را تا چند درجه روشن‌تر می‌کند.
همچنین با تقویت و تغذیه کامل پوست، التهابات پوستی را رفع می‌کند و از بازگشت دوباره لک‌ها نیز جلوگیری می‌نماید.
قدرت عملکرد این محصول به قدری بالاست که رضایت بیش از 70 درصد افرادی که برای 2 هفته از آن استفاده کرده‌اند را به دست آورده است.

چه عواملی باعث کاهش آبرسانی پوست می شوند؟

آیا می دانید چرا آبرسانی پوست گاهی اوقات انجام نمی شود و پوست کم آب می شود؟ در حقیقت عدم مراقبت صحیح از پوست، باعث کاهش آبرسانی به آن می شود. آیا می دانید این عدم مراقبت شامل چه مواردی می شوند؟ به گزینه هایی که در زیر برایتان مطرح می کنیم، توجه کنید و ببینید که شما کدام یک را انجام می دهید؟

  • استفاده از شوینده های صابونی و الکلی

یکی از دلایل کاهش آبرسانی پوست و همچنین خشک شدن آن، استفاده از شوینده های صابونی است. شستشو دهنده های صورت، اسکراب ها، مواد آرایشی و… که در ترکیبات آنها از مواد صابونی و یا الکلی استفاده شده باشد، باعث خشک شدن پوست می شوند. به یاد داشته باشید پوست به طور طبیعی به یک چربی و رطوبت ملایم نیاز دارد. پس نباید چربی پوست را به طور صد در صد از بین ببرید. استفاده از شوینده های صابونی و الکلی باعث جذب کامل آب مورد نیاز پوست می شود. در نتیجه شما از پوست چرب اما خشکی برخوردار خواهید شد.

  • استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی عطری

یکی دیگر از دلایل کاهش آبرسانی پوست چرب، استفاده از محصولات آرایشی حاوی عطر است. لوازم آرایشی و بهداشتی که در آنها مقدار زیادی از عطر و اسانس های مختلف استفاده شده باشد، باعث خشک شدن پوست می شود.

  • عدم استفاده از ضد آفتاب مناسب برای پوست

استفاده از کرم ضد آفتاب جزو یکی از واجبات و ضروریات برای پوست است. کسانی که به طور مستقیم و بدون استفاده از ضد آفتاب در معرض نور خورشید قرار می گیرند، به طور ناخواسته باعث خشک شدن پوستشان می شوند.

  • شستشوی پوست صورت با آب داغ

آب داغ هم برای پوست و هم برای مو به شدت مضر است. از این رو کسانی که همیشه عادت دارند با آب داغ صورتشان را می شویند و یا دوش آب داغ می گیرند، با خشکی پوست مواجه می شوند.

آیا منظور از پوست چرب دهیدراته (کم آب) همان پوست خشک است؟

از آنجایی که آبرسانی پوست باعث جلوگیری از خشک شدن و بروز التهابات پوستی می شود، شما باید به این موضوع توجه خاصی نشان دهید. اما قبل از هر چیز بهتر است تا بدانید پوست چرب کم آب با پوست خشک چه تفاوتی دارد؟ بسیاری از افراد به اشتباه گمان می کنند که پوستی که سطح آن پوسته پوسته می شود، خشک است. در حالی که حتی پوست چرب هم گاهی خشک می شود.

از محصولات پوستی مناسب برای جنس پوستتان استفاده کنید

این را به خاطر داشته باشید، آبرسانی پوست برای انواع جنس پوست ها لازم و ضروری است. چه پوست خشک، چه پوست چرب و چه پوست معمولی. در هر صورت اگر آبرسانی پوست به خوبی انجام نشود، قطعا شما اولین نشانه آن را با پوسته پوسته شدن پوستتان می بینید.  پوست خشک پوستی است که نه تنها دهیدراته و کم آب است، بلکه هیچ گونه چربی هم ندارد. روی سطح پوست خشک علاوه بر پوسته پوسته شدن، التهابات شدید و گاهی حتی زخم هایی سطحی دیده می شود. اما پوست چرب کم آب، هم پوسته پوسته است و هم مقداری چربی روی سطح پوست دیده می شود.

بهترین روش آبرسانی پوست چرب کم آب چیست؟

حال که متوجه شدید آب رسانی پوست تا چه حد اهمیت دارد، برای جلوگیری از خشک شدن پوست، بهتر است تا از روش های مناسب برای آبرسانی و کنترل چربی پوستتان استفاده کنید. اگر پوست چرب و کم آبی دارید باید:

  • از مرطوب کننده مناسب استفاده کنید

برای آبرسانی به پوست باید روزی سه مرتبه از کرم مرطوب کننده و آبرسان پوست استفاده کنید. سعی کنید از محصولاتی استفاده کنید که کنترل کننده چربی پوست نیز باشند. زیرا استفاده از کرم های چرب، پوست را مستعد آکنه و جوش می کند و همچنین باعث تشدید چربی پوست می شود.

یکی از محصولاتی که میتوانید با اطمینان خاطر برای احیای پوستتان به سراغ استفاده از آن بروید، کرم ژل آبرسان آنژسل است.

 فرمولاسیون کرم ژل آبرسان آنژسل شامل چه موادی است ؟

وجود عصاره جلبک اسپیرولینا در ساختار این کرم ژل آبرسان، باعث یجاد سد محافظتی طبیعی بر روی سطح پوست می‌شود. این سد محافظتی رطوبت را در سلول‌های پوستی به دام می‌اندازد و مانع از تبخیر شدن آب درون سلولی از سطح پوست خواهد شد. جلبک اسپیرولینا، قدرت ترمیمی فوق‌العاده‌ای به این محصول داده است و با مصرف آن لایه‌های زیرین پوست شما تقویت و بازسازی می‌شود.

فیکوسیانین رنگدانه مخصوص جدا شده از جلبک آبی اسپیرولینا است که خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدانی توامان دارد. وجود فیکوسیانین در فرمولاسیون ژل کرم آنژسل ، باعث کاهش التهابات، قرمزی، راش و حساسیت‌های پوستی می‌شود. همچنین در تسکین خارش و سوزش موضعی پوست نیز بسیار موثر است. فیکوسیانین با خاصیت آنتی اکسیدان فوق‌العاده خود، از پوست در برابر آلودگی‌های محیطی و اشعه ماورا بنفش خورشید نیز محافظت می‌کند.

وجود ویتامین B5 و مجموعه مواد معدنی در آبرسان آنژسل ، تمام نیازهای تغذیه‌ای سلول‌های پوستی را رفع می‌کند. همچنین مانع از تولید رادیکال‌های آزاد و واکنش‌های فعال آنها در سلول‌ها پوستی می‌شود. فراموش نکنیم که ویتامین B5 قدرت بسیار بالایی در به تعویق انداختن پیری پوست دارد.
از طرفی با از بین بردن سلول‌های مرده و لایه برداری پوست، خاصیت روشن کنندگی فوق‌العاده‌ای نیز به پوست می‌دهد. ویتامین B5 با جایگزین کردن سلول‌ها، مکانسیم عملکرد بافت پوست را بهبود می‌بخشد و جوانی و طراوت را برای پوستتان به همراه می‌آورد.

هیالورونیک اسید، یکی اجزای مهم و حیاتی در بافت سلولی است که نقش اساسی در آبرسانی و هیدراتاسیون سلول‌ها به عهده دارد. هیالورونیک اسید با افزایش ظرفیت ذخیره آبی سلول‌ها، پوست را به طور کامل آبرسانی و از خشکی آن نیز جلوگیری می‌نماید. هیالورونیک اسید با تحریک تولید کلاژن و الاستین، در جوانسازی و رفع چین و چروک‌های پوستی نیز نقش موثری دارد.

ویتامین E با همکاری هیالورونیک اسید و فیکوسیانین موجود در فرمولاسیون این محصول، سد آنتی اکسیدانی بسیار قدرتمندی برای دفاع از پوست ایجاد می‌کند. ویتامین E همچنین در تامین و حفظ رطوبت سلول‌های پوستی نقش بسیار مهمی دارد و نرمی و لطافت فوق‌العاده‌ای به پوست شما می‌بخشد. این ویتامین شگفت انگیز، خاصیت ضد لک دارد و با از بین بردن سلول‌های مرده و لایه برداری ملایم و سطحی پوست، جای جوش و لک‌های پوستی را به تدریج از بین می‌برد.

روغن آرگان آنتی اکسیدانی بسیار قوی است و مانع عملکرد رادیکال‌های آزاد فعال در سلول‌های پوستی می‌شود. به علاوه خاصیت ترمیم کنندگی فوق‌العاده‌ای دارد و با احیا اجزا و سلول‌های بافت پوست، آسیب‌های پوستی را برطرف می‌کند.

آبرسان آنژسل ، بافت بسیار سبکی دارد و به راحتی روی سطح پوست پخش می‌شود. به علاوه سرعت جذب بسیار بالایی دارد و این امر باعث افزایش سرعت عملکرد این محصول در رفع نیازهای پوستی می‌شود.

آبرسان آنژسل خشکی پوست و التهابات ناشی از آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهبود می‌بخشد. همچنین با حفظ رطوبت و آب درون سلولی بافت پوست، مانع از خارش و زبری پوست می‌شود. با توجه به تحقیقات انجام شده، بیش از 85 درصد استفاده کنندگان این محصول، تنها در مدت یک هفته شاهد تاثیرات معجزه آسای این کرم بر سلامت و زیبایی پوست خود بوده‌اند.

 

برای آبرسانی پوست و همچنین حفظ سلامت بدنتان، حتما روزی 8 لیوان آب بنوشید. پوست کم آب و بدن کم آب هر دو به شدت آسیب پذیر هستند. پس به این موضوع توجه داشته باشید و اجازه ندهید بدنتان کم آب شود.

  • از ضد آفتاب مناسب استفاده کنید

زمستان یا تابستان فرقی ندارد. شما در هر فصل باید قبل از بیرون رفتن از منزل، از ضد آفتاب مناسب برای پوستتان استفاده کنید.

  • از شوینده های مناسب برای پوستتان استفاده کنید

برای آبرسانی پوست و همچنین کنترل چربی آن، باید از تونرها و شوینده های غیر صابونی و ملایم استفاده کنید. سعی کنید شوینده هایی تهیه کنید که کنترل کننده چربی پوست هم باشند.

  • روتین پوستی خودتان را داشته باشید

روتین پوستی شما چیست؟ برای آبرسانی پوست، جلوگیری از بروز جوش و آکنه های پوستی، کنترل چربی پوست و به طور کلی سلامت و زیبایی پوست حتما روتین پوستی داشته باشید. از کرم ها و سرم های مناسب برای پوستتان استفاده کنید و مراقب پوست زیبای خود باشید