اخبار عمومی

جهاد اسلامی: اسرائیل دیگر نمی‌تواند ملت فلسطین را تهدید کند

عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: توان بازدارندگی رژیم تا دندان مسلح رژیم صهیونیستی، در برابر جبهه مقاومت فلسطین از بین رفته است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما ؛ عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: توان بازدارندگی رژیم تا دندان مسلح رژیم صهیونیستی، در برابر جبهه مقاومت فلسطین از بین رفته است.

محمد الهندی در گفتگو با شبکه تلویزیونی المیادین گفت رژیم اشغالگر قدس پس از شکست در نبرد اخیر در نوار غزه، دیگر قادر به تهدید ملت فلسطین نیست.
وی افزود: ملت فلسطین نه فقط از سرزمین، بلکه از دین، اعتقادات، تاریخ و فرهنگ خودش و از مقدسات در فلسطین دفاع می‌کند.
الهندی خاطر نشان کرد: اسرائیل نماینده آمریکا و غرب است، اما نمی‌تواند در جنگ با یک گروه مقاومت در یک منطقه که سال‌هاست در محاصره قرار دارد، پیروز شود. همین موضوع، دستاوردی برای مقاومت است.
الهندی گفت: همه جهان شاهد آن بودند که گردان‌های القدس با تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی مقابله کرد و موشک‌های آن به تل آویو رسید. این نبرد بار دیگر وحدت گروه‌های مبارز فلسطینی را ثابت کرد. دشمن اسرائیلی وحشت داشت که اگر این نبرد ادامه پیدا کند دیگر بخش‌های محور مقاومت هم بار دیگر وارد نبرد خواهد شد و ترس آن را داشت که جنبش حماس به طور مستقیم وارد جنگ شود.
وی گفت: جبهه مقاومت فلسطین آمادگی داشت به نبرد ادامه دهد و با شلیک موشک‌ها لرزه بیشتری بر اندام رژیم صهیونیستی بیندازد، اما در مقابل رژیم صهیونیستی توانایی ادامه نبرد را نداشت و به سرعت دست به دامن میانجی‌ها شد.
الهندی همچنین ضمن قدردانی از حمایت همیشگی ایران از ملت فلسطین گفت: مسئله فلسطین، فقط مربوط به فلسطینیان نیست، بلکه مسئله همه امت‌های اسلامی و همه آزادمردان در جهان است.
عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین تصریح کرد ما صاحبان واقعی سرزمین فلسطین هستیم و مقاومت تا زمان آزادسازی همه سرزمین‌های اشغالی ادامه خواهد داشت.