اخبار جامعه

سرزمین مقدس مکه و مدینه؛ میعادگاه سفید و سرخ پوشان هلال احمر

رئیس انجمن ماه سرخ در بیانیه ای با اشاره به ماموریت امسال حج ماه سرخ در کشورمان از ارائه بیش از 90 هزار مورد خدمت رسانی به زائران کشورمان در مکه مکرمه و مدینه منوره خبر داد. قبل از. عید سعید قربان تیم پزشکی و اعزام کنندگان این جمعیت از خدمات زائران تشکر کردند.

به گزارش خبر فوری، راضیه عالیشون رئیس انجمن ماه سرخ کشورمان در یادداشتی در آستانه عرفه و عید سعید قربان به بیان بخشی از خدمات و اقدامات انجمن ماه سرخ در بعثت حج امسال پرداخت و قدردانی کرد. تیم پزشکی در مرکز پزشکی در این جامعه.

متن این اطلاعیه که نسخه ای از آن در اختیار خبر فوری قرار گرفته است به شرح زیر است:

“به نام خدا

عید قربان بیان روشن و غنی از درس های اساسی زندگی بشر است که در دین مبین اسلام تدریس می شود. قرآن مظهر اطاعت و بندگی است، حالت رهایی از درون محدود به میزان محبت خداوند است و فرصتی برای تعامل و تذکر است. به یاد داشته باشید که هیچ چیز در این دنیا فانی یا ماندگار نیست.

قربان به راستی مکتبی است برای تبیین و تثبیت محوری ترین مسائل الهی و هموار ساختن وجود هر مؤمنی که می تواند روح را در مسیر رشد و تعالی قرار دهد و این اهمیت جز با تأمل و تأمل حاصل نمی شود. فکر. در ریشه این واقعه الهی.

در روزهای اخیر اگرچه عادات روزمره زمان ما اهمیت خود را فراموش نکرده است، اما فضای عجیبی حاکم است. ضیفور رحمانی که اکنون بزرگترین سرمایه عمرش است در صحرای اسرارآمیز عرفات روزگار می گذراند و البته در صادقانه ترین حالت ممکن التماس و دعا و نیایش می کند، کمی بعد بعد از راما وارد سرزمین رویاها می شوند. . جمرات، فداکاری می کنند و زائر می شوند، ایثار نماد ایثار است. بیانی است از دست دادن جان و مال و مال در دنیا برای جلب رضایت خداوند.

این روزها، منا و عرفات و سرزمین مقدس مکه و مدینه، محل اجتماع مردمانی است که لباس سفید و سرخ، عزاداری، اطاعت و بندگی در این عید، برای ادامه روزگار و هستی خود قرار می دهند. نوع زندگی آنها بیمارستان‌های سیار مجهز در قلب صحرای عرفات و منا با حضور پزشکان و پرستاران جان باخته نشان می‌دهد که با فرماندهی و مدیریت جهادگران دکتر کولیوند برنامه‌های قوی وجود دارد که قدردان این خدمات و تجهیزات هستند.

جمع آوری و اجرای 12 دستورالعمل بهداشتی از شیوع بیماری تاج و آبله میمون در بین زائران ایرانی جلوگیری می کند و تاکنون بیش از 90 هزار مورد خدمات رسانی در کشورمان در مکه مکرمه، مدینه و عتبات عالیات به زائران کشورمان ارائه شده است. تیم درمانی مرکز حج و زیارت انجمن ماه سرخ جمهوری اسلامی ایران در واقع این واقعیت را تفسیر و معنا می کند که با قربانی و خدای خود موافق هستند.

در این زمینه بخوانید:

ارائه 3600 خدمات پزشکی به زائران ایرانی در عرفات

در بین زائران ایرانی هیچ موردی از آبله میمون و تاج دیده نمی شود

گروهی با روحیه الهی به رضای خدا خرسندند و به معنوی ترین شکل ممکن نقش عشق و فداکاری را ایفا می کنند. فرشتگان نجات، نه زیاد، در زیر ویرانه های بدبختی های روزگار و سرنوشت، در جوار هموطنان داغ و زخمی هرمزگانی یا کمی دورتر، همدردی با ماتم مردم افغانستان یا در یکجا زنده می شدند. از دوست داشتنی ترین مناطق این سرزمین، آبادان است.

فرصتی بود تا از همه کسانی که در این مناسبت در خدمت میهمانان الهی هستند قدردانی کنیم و البته یادمان باشد که نعمتی که نصیبشان شده است را هرگز فراموش نکنند. قدر بدانیم و خدمت کنیم.

عید سعید فطر مبارک.”

انتهای پیام