اخبار عمومیکسب و کار خبر فوری

هزینه مشاوره کنکور چقدر است؟

در شرایط اقتصادی کنونی، بسیاری از دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری برای موفقیت در آزمون سراسری به دنبال ارزان ترین مشاور کنکور هستند و بسیاری از داوطلبان ترجیح می دهند از این مزیت استفاده کنند زیرا شیوع ویروس کرونا تعداد مراجعات را به حداقل رسانده است. خدمات مشاوره تلفنی در مقابل مشاوره حضوری و خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب. در همین راستا یک مرکز مشاوره تحصیلی اختصاصی برای کسانی که با ما در آزمون شرکت می کنند، دپارتمان مشاوره تلفنی افتتاح کرده است و هزینه مشاوره آزمون ماهانه در این مرکز مشاوره بسیار کمتر از سایر مراکز مشاوره تحصیلی است. در زیر با جزئیات بیشتر توضیح می دهیم.

هزینه ماهانه شرکت در مرکز مشاوره درسی پوردستمالچی

مرکز مشاوره تحصیلی علاوه بر مشاوره حضوری جهت سهولت دسترسی به بهترین مشاوران برای اعلام نتایج و تعیین وقت آزمون های دسترسی انتخاب رشته، دارای واحد مشاوره تلفنی نیز می باشد که با ما پاسخگو هستند. برای تحقق عدالت برای تمامی داوطلبان محترم کشور طراحی شده است، داوطلبان واجد شرایط می توانند از تجربیات ارزنده بهترین مشاوران کشور بهره مند شوند.

ما معقول ترین هزینه ها و جلسات مشاوره با کیفیت را برای خدمات مشاوره آزمون در اولویت قرار می دهیم تا حتی داوطلبانی که منابع مالی محدودی دارند نیز بتوانند با کمترین هزینه به خدمات مشاوره تخصصی آزمون دسترسی داشته باشند. فقط به این دلیل که هزینه ماهانه کم است، به این معنی نیست که کیفیت مشاوره امتحان بد است. کیفیت مشاوره را نمی توان در یک کلمه بیان کرد، اما می توانید با یک تماس تلفنی از کیفیت و محتوای مهم آن مطلع شوید. اگر راضی هستید، هر ماه با مشاور آزمون دسترسی خصوصی تماس بگیرید.

همچنین ممکن است این نکته تست تلفن را دوست داشته باشید – نگران نباشید

در حالی که بسیاری از مراکز مشاوره برنامه ریزی و انتخاب رشته کنکور بیش از 1.5 میلیون وون در ساعت دریافت می کنند، هزینه برنامه ریزی، مطالعه و انتخاب سخنرانی اختصاصی تقریباً نصف سایر مراکز و حدود 500 تا 700 هزار تومان است. تفاوت قیمت فقط یک است وقتی در ماه حداقل 5 جلسه با مشاور خود داشته باشید متوجه خواهید شد.

هزینه مشاوره حضوری در مرکز پاسخگویی هزینه بسیار کمی دارد، اما هزینه تیم مشاوره تلفنی مجرب ما کمتر از مشاوره حضوری است.

لطفا برای ارتباط با مشاوران ارشد مرکز مشاوره پاسخ با ما تماس بگیرید.

هزینه و مزایای مشاوره تلفنی کنکور

مشاوره تحصیلی غیر حضوری کنکور در ماه های اخیر نسبت به قبل از کرونا متقاضیان بیشتری را به خود جذب کرده است و مشاوره تلفنی مزایای زیادی نسبت به بحث حضوری دارد.

برای جلسات مشاوره روزانه، هفتگی و ماهانه هزینه کمی می پردازید.

هنگام صحبت با تلفن، نیازی به تنها رفتن و پرداخت هزینه سفر نیست.

مشاوره تلفنی همه روزه در هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب در دسترس است و می توانید در زمان مناسب با مشاور ویژه خود تماس بگیرید.

جلسات مشاوره در مشاور تلفنی محدودیتی ندارد و می توانید چندین ساعت در روز با مشاور خود در ارتباط باشید.

در آموزش آنلاین می توانید انتخاب کنید که با یک مشاور در ارتباط باشید یا از تجربیات چند مشاور به طور همزمان بهره مند شوید.

خدمات مشاوره تلفنی کلیه امور مربوط به کنکور سراسری از ابتدای برنامه ریزی و تحلیل درس تا زمان اعلام نتایج و انتخاب رشته را پوشش می دهد و مشاوران متخصص ما در تمامی این موارد آگاهی لازم را دارند. و به شما نیز اطلاع خواهد داد. انجام می دهند.

https://pourdastmalchi.net/services/انتخاب-رشته-سراسری/