اخبار ورزشی

پایان کار جوانان ایران با پیروزی مقابل آرژانتین

واترپلو قهرمانی جوانان جهان

بازیکنان جوان و با انگیزه واترپلو ایران در آخرین دیدار از مسابقات قهرمانی جوانان جهان با پیروزی مقابل آرژانتین با قرار گرفتن در جایگاه ۱۵ این مسابقات به کار خود پایان دادند.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در آخرین روز از مسابقات قهرمانی جوانان جهان رومانی امروز (شنبه) بازیکنان جوان واترپلو ایران از ساعت ۹:۳۰ به مصاف تیم آرژانتین رفتند.

جوانان واترپلو ایران که پیش از این در مرحله گروهی با پیروزی مقابل این تیم (آرژانتین) و شکست در مقابل تیم قدرتمند استرالیا دوم شده بودند، در ادامه با تیم‌های برزیل، پرو و آفریقای جنوبی در یک گروه چهار تیمی به رقابت پرداختند و با کسب دو پیروزی مقابل پرو و آفریقای جنوبی و یک شکست مقابل برزیل برای کسب جایگاه ۱۵ این مسابقات در ششمین و آخرین دیدار خود برای بار دوم مقابل آرژانتین صف‌آرایی کردند.

بازیکنان جوان و آینده‌دار ایران در این دیدار موفق شدند تیم آرژانتین را با نتیجه ۱۱ بر ۹ از پیش‌رو بردارند. ایران در چهار کوارتر با کسب امتیاز‌های ۳-۱، ۵-۴،۰-۱،۳-۳ پیروز شد و درجایگاه ۱۵ این مسابقات قرار گرفت

مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان (زیر ۲۰ سال) از ۲۰ الی ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ (۱۰ الی ۱۷ ژوئن ۲۰۲۳) به میزبانی رومانی با حضور ۱۹ تیم برگزار شد.

نتایج روز پایانی مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان (زیر ۲۰ سال)

شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ (۱۷ ژوئن ۲۰۲۳):

ایران ۱۱ -۹ آرژانتین
آلمان – برزیل
رومانی – استرالیا
ژاپن – هلند
کرواسی – مونته نگرو
اسپانیا – ایتالیا
یونان – آمریکا
صربستان – مجارستان

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.