بازسازی خانه قدیمی و کلنگی با قیمتی ارزان

بازسازی خانه مهم ترین کاری است که افراد باید جهت انجام آن اقداماتی انجام دهند؛ زیرا خانه های قدیمی پس از گذشت چند سال از سال ساخت آن ها فرسوده و ناکارآمد می شوند و مشکلات این خانه ها روز به روز افزایش می یابد به همین خاطر توصیه می کنیم که بجای تعمیرات فوری و ریز ریز خانه اقدامات به بازسازی اساسی نمایید.

با بازسازی خانه هم کیفیت و ارزش بنا افزایش می یابد و هم کارایی فضا بیشتر می شود. زمانی که شما اقدام به بازسازی خانه می کنید برای انجام این کار حتما نیازی نیست که هزینه های زیادی صرف کنید بلکه می توانید به کمک یک تیم حرفه ای بازسازی خانه با کمترین هزینه این کار را انجام دهید. اگر قصد بازسازی خانه را دارید اما نمی دانید که چگونه و از طریق کدام شرکت اقدام کنید بهتر است جهت آگاهی هر چه بیشتر نسبت به این موارد در ادامه این مقاله همراه ماب شید.

بازسازی خانه چیست؟

بازسازی خانه به معنای تعمیرات اساسی بخش های مختلف خانه برای افزایش کارایی و کیفیت این قسمت ها است که به واسطه بازسازی خانه ارزش بنا افزایش یافته و کارایی المان ها بیشتر می شود. برای بازسازی خانه گاهی نیاز به تخریب برخی بخش ها است و تمامی اتصالات، لوله کشی ها و… تعویض می شوند.

در بازسازی خانه المان های کارآمد و مدرن جایگزین المان های قدیمی و فرسوده می شوند به همین خاطر بخش های مختلف خانه زیباتر و جدیدتر می شود. بازسازی خانه بخصوص برای خانه های کوچک بسیار با اهمیت است چرا که می توان از کمترین فضا بیشترین استفاده را نمود تا این فضا برای افراد هم جذاب تر شود و هم کارایی بیشتری داشته باشد.

بازسازی خانه و توجه به پذیرایی

پذیرایی مهم ترین بخش برای بازسازی خانه است که باید برای این بخش از بهترین طراحی ها و باکیفیت ترین متریال استفاده کرد تا هم کارایی بیشتری داشته باشد و هم جذاب تر شود. اگر بتوانید این بخش از خانه را به درستی بازسازی کنید ارزش و بهای خانه به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

برای بازسازی خانه و پذیرایی آن علاوه بر بازسازی کفپوش، دیوارها و سقف نیاز است که یک نورپردازی خاص و شیک برای آن انجام دهید تا جلوه و زیبایی پذیرایی خانه بیشتر به چشم بیاید.

بازسازی خانه و نقش اتاق خواب

اتاق خواب از دیگر بخش های مهم برای بازسازی خانه است که برای این بخش باید از طراحی هایی استفاده کنید که هم کاربردی باشند و هم آرامش اتاق را بر هم نزنند. جهت طراحی و بازسازی اتاق خواب می توانید اقدام به تعویض درب و پنجره کنید و تغییراتی بر روی کمد دیواری اعمال نمایید.

توجه نمایید که برای بازسازی خانه و اتاق خواب آن حتما یک نورپردازی خاص و شیک انجام دهید تا به واسطه این نورپردازی هم آرامش و زیبایی در اتاق خواب دیده شود و هم ارزش بازسازی خانه بیشتر به چشم بیاید.

بازسازی خانه همراه آشپزخانه

آشپزخانه های جدید به دلیل اینکه از سمت پذیرایی دید دارند باید در بازسازی خانه به این قسمت توجه بسیاری نمود و از زیباترین و باکیفیت ترین متریال برای بازسازی آن استفاده کرد. برای بازسازی آشپزخانه بهتر است که سقف، دیوارها و کفپوش را حتما بازسازی کنید تا هم کیفیت متریال آن افزایش یابد و هم زیبایی آشپزخانه بیشتر به چشم بیاید.

برای بازسازی آشپزخانه حتما نیازی نیست که تمامی کابینت ها را حذف کنید و به عنوان جایگزین به سمت خرید کابینت های جدید بروید که برایتان خیلی هزینه بر باشد بلکه می توانید اقدام به تعویض درب کابینت نمایید یا آن را رنگ کنید.

بازسازی خانه و سرویس بهداشتی آن

سرویس بهداشتی از مهم ترین بخش هایی است که نیاز به بازسازی اساسی دارد اما همین بازسازی اساسی نیاز به هزینه های بالایی ندارد و می توانید با کمترین هزینه ها اقدام به بازسازی صفر تا صد آن نمایید.

برای بازسازی سرویس بهداشتی باید حتما کفپوش و دیوارهای آن را تخریب کرده و بازسازی کنید. المان های موجود در سرویس بهداشتی همچون روشویی، توالت ایرانی، توالت فرنگی، شیرآلات، نورپردازی و… در صورت نیاز تعویض می شوند اما اگر خیلی فرسوده و کهنه نباشند نیازی به تغییر آن ها نیست.

بازسازی خانه و حمام آن

حمام از دیگر بخش های مهم برای بازسازی خانه است که متقاضیان باید با توجه به میزان فرسودگی متریال و المان های این بخش اقدام به بازسازی آن نمایند. بازسازی حمام هم به مانند سرویس بهداشتی نیاز به صرف هزینه های زیادی ندارد و با کمترین هزینه بازسازی کل این بخش انجام می شود.

حمام به دلیل اینکه مدام با نم و رطوبت سروکار دارد باید حتما هر چند سال یکبار بازسازی شود تا هم کیفیت و ارزش این بخش افزایش یابد و هم نم زدگی و نشست کف حمام اتفاق نیفتد؛ به همین خاطر توصیه می کنیم که حتما در هنگام بازسازی خانه به این بخش هم توجه نمایید.

مراحل بازسازی خانه

  • پیدا کردن بهترین شرکت بازسازی خانه
  • برآورد هزینه ها
  • تنظیم قرارداد با شرکت بازسازی
  • طراحی خانه با توجه به میزان فرسودگی و نیاز متقاضی
  • قطع تمامی اتصالات و سیم کشی ها
  • خارج نمودن برخی المان هایی که نیاز به تعویض آن ها است (مثل روشویی، توالت فرنگی یا ایرانی، کابینت ها و…)
  • شروع عملیات تخریب
  • تعویض درب و پنجره
  • تعویض کابینت ها و کمدها
  • سیم کشی ساختمان
  • لوله کشی
  • نورپردازی خانه
  • نقاشی خانه
  • تغییر کفپوش
  • تغییر کاغذ دیواری
  • تغییر سقف در صورت نیاز
  • توجه به المان های سرویس بهداشتی و حمام و تعویض یا تعمیر آن ها
  • اتمام پروژه

هزینه بازسازی خانه

مهم ترین دغدغه افراد برای بازسازی خانه این است که هزینه این بازسازی چقدر می شود و با چه مقدار بودجه می توان این بازسازی را از صفر تا صد انجام داد؟ توجه نمایید که هزینه بازسازی خانه با توجه به میزان فرسودگی بنا و نیاز آن به این بازسازی برآورد می شود که کارشناس و پیمانکار بازسازی خانه پس از بازدید از پروژه می تواند اعلام کند که برای بازسازی خانه مورد نظر چقدر بودجه نیاز است.

اگر قصد بازسازی خانه با هزینه ای مناسب را دارید توصیه می کنیم که حتما این بازسازی را به شرکت ایملک بسپارید؛ زیرا ایملک به واسطه تجربه بالای کادر مجرب و حرفه ای خود آماده ارائه خدمات ویژه با کمترین هزینه می باشد.

شرکت بازسازی خانه

زمانی که صحبت از بازسازی خانه و هزینه های آن است افراد به سمت سایت های مختلفی می روند تا بتوانند بهترین شرکت را که خدمات ویژه ای برای بازسازی خانه ارائه می دهد پیدا کنند و همین موضوع نیاز به صرف هزینه و تایم زیادی دارد و نمی توان به گفته خیلی ها اکتفا کرد به همین خاطر ما به شما بهترین شرکت بازسازی خانه را معرفی می کنیم.

شرکت بازسازی خانه ایملک با توجه به پروژه های موفقی که در طی سال های اخیر داشته است توانسته بهترین رتبه را برای بازسازی خانه به خود اختصاص دهد. شرکت ایملک متشکل از طراحان و سازندگان برتری است که هر یک با هوش و تجربه بالای خود قادر هستند بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت ارائه دهند.

برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران سایت ایملک می توانید همین حالا وارد سایت ایملک شده و از طریق شماره هایی که در اختیارتان قرار داده ایم تماس بگیرید تا مشاوران و کارشناسان حرفه ای سایت شما را از جدیدترین اطلاعات و هزینه ها آگاه کنند.