اخبار ورزشی

درخواست ویژه هواداران استقلال از جواد نکونام؛ به این برنامه نرو!

آفتاب‌‌نیوز :

اختلاف علی خطیر و جواد نکونام در برنامه فوتبال برتر عیان شد و در پایان برنامه سرمربی تیم استقلال با ارسال پیام برای محمد حسین میثاقی ادعا‌های مدیر عامل باشگاه استقلال را رد کرد و گفت هفته بعد در برنامه فوتبال برتر حاضر می‌شود و در مورد استقلال صحبت خواهد کرد.

بعد از این اتفاق و برداشت‌هایی که از اختلافات میان علی خطیر و جواد نکونام شد، تماشاگران تیم استقلال در فضای مجازی با مراجعه به صفحه سرمربی تیم استقلال از وی خواستند به برنامه فوتبال برتر نرود، چون عیان کردن اختلافات و مشکلات باشگاه استقلال موجب ضربه زدن به تیم و سوء استفاده تیم رقیب می‌شود.

پیش از این درخواست علی خطیر هم از جواد نکونام درخواست کرد که اسرار خانواده را در رسانه‌ها عیان نکند. البته او به جواد نکونام تذکر داد، در صورت حضور در برنامه فوتبال برتر و صحبت علیه باشگاه و وی بنا بر آیین نامه کمیته انضباطی با او برخورد خواهد شد.

باید منتظر و ماند که دید در دوشنبه آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد و آیا جواد نکونام در برنامه فوتبال برار حاضر می‌شود یا نه؟

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.