اخبار ورزشی

اختلافات در پرسپولیس علنی شد!

آنقدر ضعف در خط حمله پرسپولیس مشهود است و در ۴ بازی ابتدایی این تیم در لیگ برتر به چشم آمد که همه هواداران این تیم فکر می کنند اگر مهاجم خارجی جذب نشود، امکان موفقیت پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا وجود ندارد.

همانطور که قبلا نوشتیم، یحیی گل محمدی بعد از بررسی گزینه های مختلف سرانجام چند روز قبل نام دو مهاجم خارجی را به باشگاه پرسپولیس داد تا مذاکره با آن ها شروع شود و در نهایت هم یکی از این دو مهاجم به خدمت گرفته شود.

باشگاه پرسپولیس هم مذاکره با نماینده های این دو بازیکن را آغاز کرد ولی خیلی زود متوجه شد رقم درخواستی این دو بازیکن با بودجه باشگاه پرسپولیس متفاوت است. هر دو بازیکن برای حضور در ایران بالای یک میلیون دلار درخواست کردند ولی بودجه باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی چیزی در حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار دلار است. همین موضوع باعث شد تا در همان ابتدای مذاکرات، پرسپولیس به سد محکمی برخورد کند و مذاکرات متوقف شود.

از طرفی خود باشگاه پرسپولیس چند گزینه را به یحیی گل محمدی معرفی کرد ولی هنوز سرمربی قرمزها تاییدیه لازم را برای جذب گزینه باشگاه نداده است. در ماجرای لوکادیا هم باشگاه پرسپولیس این بازیکن را به یحیی معرفی کرد و گل محمدی بعد از بررسی این بازیکن او را تایید کرد. حالا داستان دوباره تکرار شده و در واقع گزینه های مدنظر یحیی گل محمدی با گزینه های باشگاه فرق دارند. گزینه ای که باشگاه پرسپولیس در نظر دارد، قیمت ارزان تری نسبت به گزینه های یحیی دارند و کار جذب آن ها راحت تر است.

چیزی که مشخص است در باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی به شدت اختلاف نظر وجود دارد و هر کدام از طرفین هم دلایل خاص خودشان را دارند. اتفاق عجیبی که فقط فرصت تقویت شدن را از پرسپولیس می گیرد و این تیم مجبور می شود با همین نفرات فعلی راهی بازی های سخت لیگ قهرمانان آسیا و تقابل با فوق ستاره هایی مثل رونالدو، مانه، کوتینیو و … شود.

۲۵۸۲۵۸

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.