اخبار ورزشی

مربی تیم ملی:بازی با بلغارستان فرصت خوبی برای سنجیدن بازیکنان است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، مربی تیم ملی فوتبال در نشست خبری پیش از دیدار ایران برابر بلغارستان اظهار کرد: ابتدا باید توضیح دهم که بدلیل همزمانی این نشست خبری با جلسه فنی تیم، سرمربی نتوانست در این کنفرانس شرکت کند.

وی ادامه داد: درباره بازی فردا باید بگویم دیدار خوبی برای ما خواهد بود و تلاش می‌کنیم از این فرصت استفاده کنیم.

مانیکونه درباره شناخت تیم ملی ایران از تیم بلغارستان گفت: بعضی از بازی‌های بلغارستان را تماشا و آنالیز کرده‌ایم. در دو بازی اخیر به تساوی رسیده‌اند و با تماشای چند بازی بلغارستان، فردا به مصاف این تیم می‌رویم. این بازی فرصت خوبی است تا شرایط بازیکنان را پیش از اردوی اکتبر، انتخابی جام جهانی و جام ملتهای آسیا در مورد ارزیابی قرار دهیم.

مانیکونه در پایان گفت: حریف تیم سریعی است. به نظرم تیم خوب و قدرتمندی هستند و می‌خواهم تکرار کنم فردا بازی بازی خوبی برای هر دو تیم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در جام ملت های آسیا آماده می کند، ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه فردا پنجشنبه در بلغارستان برابر تیم ملی این کشور دیدار تدارکاتی برگزار خواهد کرد.

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.