اخبار ورزشی

تلاش می‌کنم دوباره به تیم ملی برگردم/ مقابل پرسپولیس مستحق شکست نبودیم

فخرالدینی: تلاش می‌کنم دوباره به تیم ملی برگردم/ مقابل پرسپولیس مستحق  شکست نبودیم

مدافع آلومینیوم از انگیزه بازیکنان این تیم برای حضور پرقدرت در رقابت های لیگ برتر و جام حذفی گفت.

میلاد فخرالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری خبر فوری، در خصوص شرایط آلومینیوم و نتایجی که این تیم تا هفته چهارم رقابت‌های لیگ کسب کرده اظهار داشت:  خدا را شکر در ۴ دیداری که داشتیم توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم. بازی اول مقابل پرسپولیس هم مستحق باخت نبودیم اما متاسفانه شرایط طوری پیش رفت که این دیدار را واگذار کردیم. بعد از آن شرایط‌مان بهتر شد و توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در رابطه با جایگاه آلومینیوم در پایان لیگ بیست و سوم عنوان کرد: هدف‌گذاری باشگاه کسب سهمیه آسیایی یا قهرمانی نیست اما این انگیزه ما را کم نمی‌کند. ما برای کسب این عناوین تلاش خواهیم کرد. امیدوارم بتوانیم در لیگ و جام حذفی بهترین نتایج را کسب کنیم.

مدافع آلومینیوم در خصوص شرایطش در این تیم گفت: خدا را شکر شرایطم امسال خوب است و از همه لحاظ آماده هستم. کار با آقای حسینی خوب و لذت بخش است. او از لحاظ فنی و از نظر آنالیز تیم‌ها خیلی خوب عمل می‌کنند و به بازیکنان کمک زیادی در زمینه فوتبالی دارند.

فخرالدینی در واکنش به تعطیلات لیگ و دیدار بعدی آلومینیوم مقابل مس رفسنجان تاکید کرد: تعطیلات لیگ دست ما نیست، فیفادی است و تیم ملی بازی دارد  و ما مجبوریم استراحت کنیم تا دوباره لیگ شروع شود. مقابل مس در رفسنجان دیدار سختی داریم.  بازی در زمین رفسنجان  همیشه کار سختی بوده است ولی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم ان شاا.. بتوانیم  در آن دیدار هم نتیجه خوبی بگیریم.

وی در پایان این گفت‌وگو در پاسخ به این سوال که آیا امیدوار است دوباره به تیم ملی دعوت شود یا نه، گفت: من تمام تلاشم را به کار می‌گیریم که امسال دوباره بتوانم به تیم ملی برگردم و در این لیست حضور پیدا کنم و بتوانم در تیم ملی کشورم مثمرثمر باشم.

 انتهای پیام/  






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.