اخبار ورزشی

نخستین مدال کوراش در بازی‌های آسیایی هانگژو

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری خبر فوری به بازیهای آسیایی هانگژو؛ مجید وحید بریمانلو پس از شکست نمایندگانی از کشورهای ویتنام، چین تایپه و تاجیکستان نخستین فینالیست کوراش در همان روز نخست شد.

وی در چهار دقیقه مبارزه نفس گیر نتیجه را واگذار کرد تا نخستین نقره کوراش را کسب کند.

نماینده کشورمان در مبارزه نهایی برابر شتوربابین ازبکستانی برای پیروزی بسیار مصمم نشان داد ولی حریف ازبکی امتیاز ککو از وی گرفت و سپس امتیاز یوکو دیگر هم گرفت تا از نماینده کشورمان پیش بیفتد و در نهایت این نماینده ازبکستان بود که برنده شد و نماینده کشورمان به نشان نقره بسنده کرد.

امروز تیم ملی کوراش دیگر نماینده ندارد.

فردا در بخش مردان تیم ملی ایران نماینده نداشته اما در بخش بانوان دنیا آقایی و طاهره آذر پیوند در وزن منهای 70 کیلوگرم به مصاف حریفان می روند.

از آنجاییکه در مسابقات کوراش کوچ نمی توانند در کنار زمین باشند الیاس علی اکبری سرمربی تیم ملی مردان از سکوی تماشاگران نماینده کشورمان را کوچ‌می کرد.

رقابت های کوراش بازیهای آسیایی هانگژو در 4 وزن مردان و 3 وزن زنان برگزار و تیم ملی کوراش مردان با ترکیب مجید وحید بریمانلو و صادق آزرنگ و تیم ملی بانوان با ترکیب طاهره آذرپیوند،دنیا آقایی،ملیکا امیدوند و زهرا باقری در این رقابت ها حضور دارند.

هدایت تیم ملی مردان بر عهده الیاس علی اکبری و تیم ملی بانوان بر عهده محبوبه خورشیدی می باشد.

258 258

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.