اخبار عمومیکسب و کار خبر فوری

چگونه یک کرم پودر برای پوست خود انتخاب کنیم؟

برای داشتن آرایشی زیبا و طبیعی اولین سوالی که باید بپرسید این است که چگونه کرم پودری متناسب با نوع پوست خود انتخاب کنید. با توجه به تنوع رنگ و فرمول انواع کرم پودرهای موجود در بازار; انتخاب کرم مناسب برای نیازهای پوست شما می تواند یک چالش واقعی باشد.

کرم پودر یکی از مهم ترین محصولات آرایشی و بهداشتی است که نقش مهمی در ایجاد چهره ای رویایی و بی عیب دارد و در صورت انتخاب نامناسب می تواند عواقب منفی به همراه داشته باشد.

بنابراین بهتر است قبل از خرید کرم پودر با کمی تحقیق نوع پوست خود را بشناسید. اگر می خواهید چهره ای طبیعی و زیبا داشته باشید، اولین قدم انتخاب کرم پودر مناسب است. با ما همراه باشید تا نکات مفیدی برای حل این مشکل به شما ارائه دهیم.

6 نکته مهم برای انتخاب کرم پودر مناسب

هدف از کرم پودر این است که پوست را صاف و یکدست کند و به خوبی روی صورت بنشیند بدون اینکه ظاهری کیک داشته باشد. برای داشتن ظاهری طبیعی به نکات زیر توجه کنید.

1. نوع پوست خود را تعیین کنید.

تعیین نوع پوست شما احتمالاً مهمترین مرحله برای کمک به انتخاب فرمول کرم پودری است که خریداری می کنید. برای انتخاب کرم زیرسازی مناسب ابتدا باید نیازها و خواسته های پوست خود را بشناسید.

روغن پوست

اگر پوست چرب دارید باید از کرم پودر پنکیک یا کرم پودر مایع بدون روغن استفاده کنید. این محصولات حاوی پودرهایی هستند که چربی را جذب کرده و پوستی صاف و مات می دهند. کرم پودرهای حاوی مواد معدنی نیز برای پوست های چرب بسیار مناسب هستند، زیرا ذرات خشک آن به جذب رطوبت اضافی و جلوگیری از براق شدن بیش از حد پوست کمک می کند.

پوست خشک

اگر پوست خشکی دارید بهتر است از کرم زیرسازی مایع یا استیک مرطوب کننده استفاده کنید. کرم پودرها با بافت کرمی پوست را مرطوب کرده و پوشش دهی بسیار خوبی دارند.

پوست ترکیبی

اگر یک قسمت از پوست شما چرب و قسمت دیگر خشک است، باید بدانید که پوست شما از نوع مختلط است و متاسفانه با مشکلات هر دو نوع پوست مواجه هستید. در این موارد بهتر است از هر دو نوع کرم پودر (برای پوست های خشک و چرب) استفاده شود و از استفاده از کرم پودرهای غنی از چربی یا ترکیبات نرم کننده (روغن های گیاهی، پارافین، کره شی، کره کاکائو، وازلین و اسیدهای چرب خودداری شود. ). ).تعداد کمی.

پوست حساس

باید در انتخاب کرم پودر مناسب برای پوست های حساس و آکنه دقت کنید. از استفاده از محصولاتی که حاوی مواد مهمی هستند که پوست را تحریک می کنند، مانند الکل، عطرها، اسانس ها و عطرها خودداری کنید. همچنین از محصولات حاوی پارافین و روغن‌های نفتی مانند گلیسیرین، وازلین و پودر تالک خودداری کنید.

2. رنگ کرم پودر را با رنگ پوست هماهنگ کنید

چگونه زیرسازی مناسب برای رنگ پوست خود انتخاب کنیم؟ بهترین راه برای تعیین اینکه آیا رنگ کرم پودر با رنگ پوست شما مطابقت دارد یا خیر این است که آن را روی گردن یا خط فک خود آزمایش کنید. سایه مناسب کرم پودر به طور یکنواخت با رنگ پوست شما ترکیب می شود و شما را رنگ پریده یا بی روح نشان نمی دهد.

اگر بعد از استفاده از کرم پودر پوستتان سفید یا سیاه شد، باید بدانید که کرم پودر را اشتباه انتخاب کرده اید. دو رنگ کرم پودر یکی برای زمستان و یکی برای تابستان تهیه کنید و از ترکیب این دو رنگ نترسید. رنگ پوست در طول سال تغییر می کند و می تواند در قسمت های مختلف صورت متفاوت باشد. اگر در انتخاب رنگ کرم زیرسازی مشکل دارید، بهتر است از رنگ های تیره استفاده کنید، زیرا رنگ های روشن اغلب مصنوعی و گچی به نظر می رسند.

3. رنگ زمینه یا تن پوست را تعیین کنید.

وقتی بدون آرایش به پوست خود نگاه می کنید، به طلایی (زرد) یا صورتی (صورتی) توجه کنید. اگر پوستی با رنگ طلایی دارید، رنگ پوست شما گرم است و اگر صورتی است، احتمالا رنگ پوست شما سرد است. اگر رنگ پوست شما ترکیبی از هر دو رنگ است، رنگ پوست شما خنثی است.

راه دیگر برای تشخیص نوع اندرتون رنگ رگ ها است. اگر رگ ها آبی یا بنفش هستند، رنگ پوست شما سرد است و اگر رگ ها سبز هستند، رنگ پوست شما گرم است. بعد از تعیین نوع ته رنگ، نوبت به انتخاب کرم پودر مناسب می رسد. هنگامی که رنگ پوست خود را مشخص کردید، پیدا کردن زیرسازی مناسب آسان تر خواهد بود. اکثر کرم پودرهای موجود در بازار دارای برچسب اندرتون سرد یا گرم هستند.

سلامت پوست خانه چگونه کرم مناسب پوست خود را انتخاب کنیم؟

چگونه کرم پودر مناسب پوست خود را انتخاب کنیم؟

شاید اولین سوالی که برای ظاهری زیبا و طبیعی مطرح می شود این باشد که چگونه کرم پودری را برای نوع پوست انتخاب کنیم که برای آن بهترین است؟ با تمام رنگ ها و انواع کرم پودرهای موجود در بازار، انتخاب کرمی که به بهترین وجه با نیازهای پوست شما مطابقت دارد می تواند یک چالش واقعی باشد.

کرم پودر صورت یکی از مهم ترین محصولات آرایشی است که نقش مهمی در داشتن چهره ای رویایی و بی نقص دارد و در صورت انتخاب نامناسب می تواند نتیجه منفی داشته باشد.

6 نکته برای انتخاب کرم پودر مناسب

پس بهتر است قبل از خرید کرم پوست با کمی تحقیق نوع پوست خود را بشناسید. اگر به دنبال یک چهره طبیعی زیبا هستید، اولین قدم انتخاب کرم مناسب است. با ما همراه باشید تا نکات مفیدی در مورد نحوه حل این مشکل به شما ارائه دهیم.

6 نکته اساسی برای انتخاب پودر مناسب

هدف از آرایش زیرسازی این است که پوست صاف و یکدست شود و به خوبی روی صورت بنشیند بدون اینکه ظاهری کیک به آن بدهد. برای آرایش طبیعی به نکات زیر توجه کنید.

1. نوع پوست خود را بشناسید.

تعیین نوع پوست شاید مهمترین قدم برای کمک به انتخاب فرمول کرم پودری باشد که خریداری می کنید. برای انتخاب کرم پودر مناسب ابتدا باید نیازها و خواسته های پوست خود را بشناسید.

کاهش چربی

اگر پوست چرب دارید باید از کرم پودر پنکیک یا کرم پودر مایع بدون روغن استفاده کنید. این محصولات حاوی پودرهایی هستند که چربی را جذب کرده و پوستی صاف و مات به شما می دهند. کرم پودرهای حاوی مواد معدنی نیز برای پوست های چرب بسیار مناسب هستند، زیرا ذرات خشک تر به جذب رطوبت اضافی و جلوگیری از براق شدن بیش از حد پوست کمک می کنند.

پوست خشک

اگر پوست خشکی دارید، بهتر است از کرم پودر مایع یا استیک مرطوب کننده استفاده کنید. پودرهای کرمی با بافت کرمی پوست را مرطوب کرده و قدرت پوشانندگی بالایی دارند.

پوست ترکیبی

اگر یک قسمت پوست شما چرب و قسمت دیگر خشک است، باید بدانید که پوست مختلط دارید و متاسفانه در هر دو نوع پوست با مشکل مواجه هستید. در این صورت بهتر است از دو نوع کرم پودر (برای پوست های خشک و چرب) استفاده کنید و از کرم پودرهای غنی از چربی یا ترکیبات نرم کننده (روغن گیاهی، پارافین، کره شی، کره کاکائو، وازلین و اسیدهای چرب) خودداری کنید. . ورزش.

پوست حساس

برای پوست های حساس و مستعد آکنه باید در انتخاب کرم پودر مناسب دقت بیشتری داشته باشید. بهتر است از مواد خاصی که پوست را تحریک می کنند، مانند الکل، عطر، اسانس ها و محصولات معطر خودداری کنید. همچنین از محصولات حاوی پارافین و روغن های نفتی مانند گلیسیرین، ژله نفتی و پودر تالک خودداری کنید.

نوع پوست مناسب برای کرم پودر

2. رنگ کرم پودر را با رنگ پوست هماهنگ کنید

چگونه می توانید زیرسازی مناسب برای رنگ پوست خود را انتخاب کنید؟ بهترین راه برای تعیین اینکه آیا رنگ کرم پودر برای پوست شما مناسب است یا خیر این است که آن را روی گردن یا خط فک خود آزمایش کنید. سایه مناسب کرم پودر به طور یکنواخت با رنگ پوست شما ترکیب می شود و شما را رنگ پریده یا بی روح نشان نمی دهد.

اگر پس از استفاده از پودر، پوست شما مات یا تیره شد باید بدانید که در انتخاب کرم پودر اشتباه کرده اید. دو رنگ کرم پودر را امتحان کنید، یکی برای زمستان و دیگری برای تابستان. و از ترکیب این دو رنگ مختلف نترسید. این به این دلیل است که رنگ پوست در طول سال تغییر می کند و بسته به قسمت های مختلف صورت شما می تواند متفاوت باشد. بهتر است از رنگ های تیره استفاده کنید. این به این دلیل است که رنگ های روشن تمایل دارند مصنوعی و گچی به نظر برسند.

رنگ کرم پودرتان را با رنگ پوستتان هماهنگ کنید

3. تعیین رنگ زمینه یا ته رنگ پوست

وقتی بدون آرایش به پوست خود نگاه می کنید، به طلایی (زرد) یا صورتی (صورتی) توجه کنید. اگر پوستی با ته رنگ طلایی دارید، ته رنگ شما گرم است و اگر صورتی است، به احتمال زیاد پوست شما ته رنگ سردی دارد. اگر رنگ پوست شما ترکیبی از هر دو رنگ است، رنگ پوست شما خنثی است.

راه دیگر برای شناسایی نژاد اندرتون از طریق رنگ رگ ها است. اگر رگ ها آبی یا بنفش هستند، رنگ پوست شما سرد است و اگر رگ ها مایل به سبز هستند، رنگ پوست شما گرم است. بعد از شناخت نوع ته رنگ، نوبت به انتخاب کرم پودر مناسب می رسد. هنگامی که رنگ پوست خود را مشخص کردید، خرید کرم پودر مناسب آسان تر خواهد بود. اکثر کرم پودرهای موجود در بازار دارای برچسب اندرتون سرد یا گرم هستند.

کرم پودر برای پوست شما عالی است

4. ظاهر نهایی کرم پودر را انتخاب کنید

اگر می خواهید برای اولین بار از کرم پودر استفاده کنید، ممکن است مفهوم ظاهر نهایی برای شما کمی عجیب باشد. حتی کسانی که مدت زیادی است از کرم پودر استفاده می کنند ممکن است در انتخاب ظاهر نهایی شک داشته باشند. در واقع ظاهر نهایی درخشندگی یا تیرگی کرم پودر روی پوست است.

پودرها بر اساس ظاهر نهایی به چهار دسته کلی تقسیم می شوند: مرطوب، مات، نیمه براق و درخشان که هر کدام در نوع خود شگفت انگیز به نظر می رسند. با این حال، تصمیم گیری اینکه کدام یک برای شما مناسب است به سلیقه و البته نوع پوست شما بستگی دارد.

از سطحی براق و براق استفاده می کند

اگر از ‌ با استفاده از کرم پودر، به یاد داشته باشید که بقیه آرایش ظریف است. از سایه چشم براق و رژ لب مات استفاده نکنید، در غیر این صورت صورت شما بیش از حد براق و چرب و پوست شما بیش از حد چرب به نظر می رسد.

از روکش مات استفاده کنید

اگر پوست چرب یا مختلط دارید، بهتر است روکش مات را انتخاب کنید. یک کرم پودر با روکش مات پوست شما را با منافذ بسته نشان می دهد و مطمئن می شود که بی عیب و نقص به نظر می رسید. همچنین با استفاده صحیح می توانید پوستی طبیعی و نرم بدون احساس سنگینی روی صورت خود داشته باشید.

5. قبل از خرید کرم پودر را تست کنید.

قبل از خرید حتما کرم پودر را امتحان کنید. هرگز فونداسیون را روی دستان خود تست نکنید، زیرا تفاوت زیادی بین رنگ پوست صورت و دست ها وجود دارد. بهتر است از پوست گردن یا فک کمک بگیرید. رنگ پوست دست به رنگ پوست صورت نزدیک نیست. چند رنگ را انتخاب کنید که به رنگ پوست شما نزدیک است و با چند ضربه زدن روی خط فک خود، طبیعی ترین رنگ را پیدا کنید.

6. مراجعه به یک متخصص برای محصولات آرایشی را فراموش نکنید.

برای خرید کرم پودر به یک فروشگاه بزرگ لوازم آرایشی مراجعه کنید. ممکن است هزینه زیادی برای شما داشته باشد، اما به مشاوره ما اعتماد کنید، این فروشگاه ها اغلب دارای کارشناسانی هستند که می توانند به شما در انتخاب محصول مناسب کمک کنند. بسیاری از برندها دارای تستر هستند.

خوب، حالا که می دانید چگونه کرم پودر مناسب را انتخاب کنید. هنگام استفاده از کرم پودر نکات مهم دیگری را در نظر داشته باشید.

خود را به ابزار مناسب مجهز کنید! هنگام استفاده از کرم پودر، از اسفنج کرم پودر آرایشی (با کیفیت بالا) یا برس گرد استفاده کنید تا کرم به طور یکنواخت و یکنواخت روی صورت پخش شود.

مهم نیست که چه نوع پوستی دارید، راز داشتن پوستی صاف در طول روز استفاده از مرطوب کننده و پرایمر قبل از استفاده از کرم پودر است.

استفاده بیش از حد از فونداسیون اشتباه بزرگی است. کرم پودر را بریزید و در نواحی پوستتان صاف کنید. هر چه پودر کمتر و نازک تر باشد، پوست شما طبیعی تر به نظر می رسد.

اگر می خواهید رنگ پوستتان روشن باشد، پس از اتمام آرایش، یک اسپری تنظیم کننده روی صورت خود اسپری کنید. فراموش نکنید که با این کار پوستی بسیار شفاف و مرطوب خواهید داشت. استفاده از پودر برای پاک کردن آرایش اضافی را فراموش کنید. در عوض از کاغذ مخصوصی استفاده کنید که سبوم را جذب می کند. این محصولات آرایش و چربی اضافی پوست شما را پاک می کنند.

برای افرادی که به تازگی کرم پودر را شروع کرده اند و نحوه استفاده صحیح از آن را نمی دانند، استفاده از کرم ضد آفتاب رنگی (به دلیل سهولت استفاده) راه حل خوبی است. چگونه زیرسازی مناسب را برای رنگ و بافت پوست خود انتخاب می کنید؟ آیا موارد ذکر شده در این مقاله به شما در انتخاب بهترین فونداسیون کمک می کند؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

نتیجه

برای خرید کرم پودر 7 روزه کلینیک حتما از فروشگاه های معتبر خرید کنید. فروشگاهی که ما به شما توصیه میکنیم فروشگاه موراشین است.