اخبار ورزشی

طارمی هم پیشنهاد عربستانی‌ها را رد کرد

رد پیشنهاد یکی از تیم‌های لیگ عربستان تصمیم درستی بود

آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران درباره پیشنهاد از یکی از تیم‌های لیگ عربستان گفت: دو سه پیشنهاد از اروپا داشتم. از لیگ فرانسه دو پیشنهاد داشتم. از همین هلند یکی دو تیم خیلی جدی با من حرف زدند. پیشنهاد وسوسه‌کننده من اما از لیگ عربستان بود. پیشنهادی که شاید خیلی‌ها رد نمی‌کردند. 

وی در رابطه با اینکه دستمزد پیشنهادی او چقدر بوده است، گفت: مبلغ پیشنهادی عربستانی‌ها از سه سال حضورم در فاینورد بیشتر می‌شد اما خب نرفتم و آن را رد کردم. چون در تمام این‌ سال‌ها هیچوقت مسائل مالی برایم اهمیت نداشت. 

جهانبخش افزود: لیگ عربستان به درجه‌ای رسیده که همه دنیا به آن احترام می‌گذارند. در این برهه اما تصمیم گرفتم به عربستان نروم. به عقب هم برگردم دوباره این تصمیم را می‌گیرم.

وی در خصوص اینکه طارمی هم پیشنهاد عربستانی ها را رد کرد، گفت: تصمیم شخصی مهدی بود که به عربستان نرود. همانطور که من چنین تصمیمی گرفتم. به نظر من تصمیم درستی گرفت. چون او خوب می‌داند دارد چکار می‌کند.

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.