اخبار عمومی

بزرگترین بدعت‌گذاران تاریخ صهیونیسم بین‌الملل است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت‌الاسلام منصور امامی عصر یکشنبه در اجتماع طلاب مدارس علمیه خواهران ارومیه افزود: آنها فیلم و سریال و انیمیشن درست می‌کنند و افکار خود را با آن به دنیا تحمیل می‌کنند و تلاششان نابود کردن اخلاق همه ملت‌ها و فرهنگ‌ها است.

وی، با بیان این که بخش مهم هویت انسان شناخت آسیب و دشمن و نشان دادن عکس العمل مناسب است، اظهار کرد: از نشانه‌های زنده بودن انسان واکنش و حساسیت او به اتفاقاتی است که پیرامون او می‌افتد است و اگر موجودی نتواند خطری که او را تهدید می‌کند بشناسد زندگی اش به خطر خواهد افتاد، شناساندن دشمن، روش‌های مبارزه آنها با انسان و ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار از مهم‌ترین آموزه‌های وحیانی انبیا و ائمه بوده است.

بزرگترین بدعت‌گذاران تاریخ صهیونیسم بین‌الملل است

حجت الاسلام امامی عنوان کرد: در اسلام انسان بی تفاوت نداریم و نمی‌شود با دوست و دشمن خوب بود و باید جبهه انسان مشخص شود، بله در دین ما تاکید شده است که باید تلاش کنید در دشمن خود نیز تأثیر مثبت بگذارید اما در اسلام فقط رحمانی بودن و با همه سازش کردن نداریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با بیان این‌که قرآن کریم یهودی که تین موسی (ع) را تحریف کرد، مهم‌ترین دشمن اسلام و مسلمین عنوان می‌کند، گفت: یهود دارای روحیه استعلا و استکبار است و در کتب تحریف شده خود غیر خودشان را انسان نمی‌دانند و خود را برتر از همه انسان‌ها معرفی می‌کنند و این را به یک گفتمان تبدیل کرده‌اند و هر کسی در دنیا بخواهد از این‌ها انتقاد کند او را به جرم مقابله و مخالفت با یهود محاکمه می‌کنند هر چند استاد دانشگاه بزرگ دنیا باشد.

بزرگترین بدعت‌گذاران تاریخ صهیونیسم بین‌الملل است

وی تصریح کرد: در فرانسه کتب و مقاله نوشتن علیه خدا و همه مقدسات آزاد است اما سخن گفتن علیه صهیونیسم ممنوع است و خداوند متعال یهود و صهیونیسم را اهل اشرافی‌گری و استکبار معرفی می‌کند و بزرگترین بدعت‌گذاران تاریخ بشر یهود است و قرآن به این مسئله اشاره می‌کند.

حجت الاسلام امامی گفت: در اروپا طبق آمار بزرگترین جرم‌ها از جمله دروغ گویی، جعل سند، حقه‌بازی و … مال یهودی‌هاست و این‌ها دروغ گفتن را بر خود فرض و واجب می‌دانند و آن‌ها زمین را مال خود می‌دانند و فرزندان خود را در مهد کودک‌ها و مدارس این‌گونه تربیت می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی عنوان کرد: سردمداران رژیم صهیونیستی کودک کشی را یک فریضه و افتخار می‌دانند و از دنیا می‌خواهند که از آن‌ها به دلیل قتل عام کودکان تشکر کنند و ما امروز کشور که هیچ، طویله ای هم به نام اسرائیل نمی‌شناسیم و این رژیم شر مطلق و شیطان مجسم است و شیطان هر روز در مکتب صهیونیسم درس یاد می‌گیرد.

وی سرمایه گذاری در عرصه‌های رسانه‌ای، اقتصادی و سیاسی را از مهم‌ترین برنامه‌های صهیونیسم برای تحریف تاریخ عنوان کرد و گفت: آن‌ها برای فاسد کردن جوانان دنیا برنامه‌ریزی کرده‌اند و ارتزاقشان از فساد است وبزرگترین مراکز فساد در دست این افراد است و عده‌ای احمق می‌گویند؛ چرا حماس به چنین موجوداتی حمله می‌کند، در حالی که می‌دانند ۷۰ سال است این رژیم آب و برق و خاک و همه چیز فلسطینی‌ها را تصرف کرده است و اهل تجاوز بودن یهود مال امروز نیست از سه هزار سال قبل اینها اهل تجاوز و طغیان بودند و به خودشان هم رحم نمی‌کنند.

بزرگترین بدعت‌گذاران تاریخ صهیونیسم بین‌الملل است

حجت الاسلام امامی بیان کرد: یهودی‌ها حتی ۱۰ روز دوری حضرت موسی را تحمل نکردند و گوساله پرست شدند و امروز بعد از گذشت ۳ هزار سال هیچ پایبندی به آئین الهی حضرت موسی ندارند و هم در تحریفات دین مسیحیت دست داشتند و هم در اسلام در قالب مسلمان منافق وارد شدند و برخی جعلیات را در قالب روایت به خورد مردم دادند و حتی برخی‌ها در قالب اصحاب نبی اکرم خود را مطرح کردند و ابا و اجداد یهودی‌ها پیامبر کش بودند و باید امروز از کسانی که با ابُ‌الشیطان دست دوستی دادند سوال کرد که چگونه به این بدبختی و ضلالت رسیدید که چشم خود را به روی جنایت صهیونیزم بستید.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی بزرگترین پادگان جهان است و همه آنها برای کشت و کشتار و فسق و فجور آماده‌اند و فساد، تباهی، اشرافی‌گری، پیمان‌شکنی، گستاخی و … جز خوی و خصلت صهیونیستی‌ها است و حتی به خودشان هم رحم نمی‌کنند و یهودی‌های سیاه پوست را قبول نمی‌کنند و ما امروز به دشمنی به چنین جرثومه‌های فساد افتخار می‌کنیم و هر کسی با این رژیم دشمن نباشد از انسانیت به دور است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: امروز به دشمنی با چنین جرثومه‌های فساد افتخار می‌کنیم و معتقد هستیم که هر کسی با این رژیم دشمن نباشد، از انسانیت به دور است.