اسباب کشی در ماه هشتم بارداری

اسباب کشی به تنهایی یک کار طولانی و سخت به حساب می‌آید و بارداری هم برای خانم خانه یک حال ناخوشایند است، حالا ترکیب این دو را تصور کنید! به نظرم کلمه معضل برای این زمان ساخته شده! خب، اگر در این زمان مجبور شدید که جابجای شوید طبیعتا نباید توقع داشته باشید تا همه چیز طبق روال همیشگی پیش برود. درواقع اسباب کشی هنگام بارداری چندتا نکته ریزی دارد که شما حتما باید رعایت کنید تا کمترین فشار ممکن به فرد باردار بیاید. تازه بازه حاملگی 9 ماه است و هرچه به آخر کار می‌رسید وضعیت سخت‌تر است، به همین دلیل در این مطلب به نکات این مدل اثاث کشی می‌پردازیم، با مجله حساس بار hasasbar.ir همراه باشید.

اسباب کشی به تنهایی یک کار طولانی و سخت به حساب می‌آید و بارداری هم برای خانم خانه یک حال ناخوشایند است، حالا ترکیب این دو را تصور کنید! به نظرم کلمه معضل برای این زمان ساخته شده! خب، اگر در این زمان مجبور شدید که جابجای شوید طبیعتا نباید توقع داشته باشید تا همه چیز طبق روال همیشگی پیش برود. درواقع اسباب کشی هنگام بارداری چندتا نکته ریزی دارد که شما حتما باید رعایت کنید تا کمترین فشار ممکن به فرد باردار بیاید. تازه بازه حاملگی 9 ماه است و هرچه به آخر کار می‌رسید وضعیت سخت‌تر است، به همین دلیل در این مطلب به نکات این مدل اثاث کشی می‌پردازیم، با ما همراه باشید.

برنامه ریزی کنید

اگر مطالب قبلی ما را مطالعه کرده باشید میبینید که به برنامه‌ریزی تاکیید زیادی داریم، زیرا همیشه وظایفتان از قبل مشخص می‌شود. همین از استرس شما کم می‌کند. شما که باردار هستید استرس برایتان سم است، پس حتما یک برنامه مشخصی برای انجام کارهایتان طراحی کنید تا در هنگام اثاث کشی مشکلی برایتان پیش نیاید.

از دیگران کمک بگیرید

ببینید شما باردار هستید، اصلا از کمک خواستن از دیگران خجالت نکشید! همه شما را درک می‌کنند، اصلا به نوعی وظیفه‌شان است که کمک حال شما باشند. پدر و مادر، خواهر یا برادر، دوست، آشنا و تمام کسانی که با شما صمیمی‌اند صددرصد به کمک شما می‌آیند. نگویید که همسرم هست منم کمکش می‌کنم با هم همه چیز را جلو می‌بریم! در این دور و زمانه همه مشغله دارند، شوهر شما هم به طبع نمی‌تواند کارش را رها کند و تماما به جابجایی بپردازد. البته حتی کسانی که به کمک شما می‌آیند هم نمی‌توانند کار و زندگی‌شان را نبینند و صرفا درکنار شما باشند، نه! همه افراد نزدیک شما به همراه همسرتان می‌توانند تا حدی کمک حال شما باشند و به نوعی جای شما را پر کنند، اصلا هم به این فکر نکنید که به آن‌ها زحمت دادید و خجالت زده شوید.

به خودتان مسلط باشید

در اسباب کشی هنگام بارداری حتما به این نکته توجه کنید که فشار عصبی زیادی روی شماست و به دلیل اختلالات هورمونی، امکان عصبی شدن بیش از حد و گریه بی دلیل وجود دارد. مثلا امکان دارد به دلیل شکستن یک ظرف کوچک سریع از کوره دربروید یا به دلیل جلو نرفتن کارها گریه کنید، برای یک آدم عادی خب غیر طبیعی است که این کارها را انجام دهد ولی شما فرق دارید.

یادتان باشد همه درکتان می‌کنند و اگر از کوره در رفتید هیچکس به شما خرده نمی‌گیرد، ولی خودتان را کنترل کنید و نگذارید احساساتتان بر شما غلبه کند. حالا زیاد وارد بحث پزشکی نمی‌شویم زیرا نه اطلاعاتی داریم نه تخصصی و امکان دارد اشتباه راهنماییتان کنیم و شرمنده شما بشیم.

بسته بندی اثاثیه منزل

خدمات بسته بندی ایزی پک، خدمتی نوین در عرصه اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل یا محل کار محسوب می‌شود که در همین مدت زمان کم توانسته لقب بهترین خدمت بسته بندی را از آن خود کند و خیلی از افراد سرشناس کشور نیز از محصولات بسته بندی جهت جمع آوری و ایمن سازی وسایل خود استفاده کنند.

شرکت ایزی پک با نیاز سنجی که در حوزه اسباب کشی و جابجایی داشته، متوجه وجود نقض ها و مشکلاتی در حوزه شد. به همین ترتیب تصمیم به ارائه محصولات بسته بندی جهت رفع مشکلات مشتری و سهولت در جمع آوری وسایل خانه گرفت تا کسانی که دغدغه های روزانه و نگرانی های کاری، وقت و اجازه انجام وظایف اسباب کشی را به آنها نمیدهند نیز با استفاده از خدمات بسته بندی ایزی پک، بطور کام تمامی اثاثیه خانه خود را به بهترین شکل و اصولی ترین روش های ممکن جمع آوری کنند.

خدمات بسته بندی به شما کمک میکند تا بدون خرید حتی یک کارتن اسباب کشی، تمامی لوازم خانه شما به استاندارترین شکل ممکن جمع آوری شود. تیم بسته بندی ایزی پک با متریال درجه یکی که با خودش به همراه میاورد، وظیفه ایمن سازی و جمع آوری اثاث منزل شما را برعهده میگیرد که یعنی نیازی نیست شما برای تهیه متریال اسباب کشی اقدامی انجام دهید.

حتی بعد از اعزام نیروهای ما به محل شما، به هیچ عنوان به کمک یا همکاری شما در طول پروسه احتیاجی نیست. نیروهای ما با آموزش هایی که دیدند طبق محصول انتخابی شما وسیله موردنظر را جمع آوری میکنند تا تجربه یک اثاث کشی اصولی و بی دردسر را داشته باشید. رسالت ایزی پک از ارائه این محصولات، کاهش مشارکت مشتری در اثاث کشی و سهولت در جابجایی میباشد که به کمک آن بتوانید جابجایی های خود را مدیریت کنید و طبق یک چهارچوب مشخص کل یا بخشی از لوازم خانه خود را برونسپاری نمایید.

خدمات بسته بندی ایزی پک

خدمات بسته بندی ایزی پک به شکل محصولات خدماتی درآمده است تا هر کسی با توجه به نیاز خود، وسایل دلخواهش را بسته بندی نماید. بطور مثال اگر بخواهید که کل اثاث خانه را جمع آوری و ایمن سازی کنید میتوانید از این خدمات بسته بندی استفاده نمایید و همچنین اگر بخواهید یک یا دو قلم جنس را بسته بندی کنید هم ایزی پک همراه شماست. فقط کافیست از بین محصولات موجود، محصول دلخواه خودتان را انتخاب کنید تا تیم بسته بندی ما در روز مقرر به محل شما اعزام شوند. محصولات ایزی پک چه هستند؟

بسته بندی لوازم منزل

اتوبار با سالها سابقه در امور بسته بندی منزل و دفاتر تجاری بهترین نیروی های متخصص را در این زمینه دارا می باشد و در صورت درخواست شما عزیزان این خدمت نیز به بهترین نحو ممکن انجام می شود.

اتوبار با مجوز رسمی از اتحادیه باربری بصورت مجاز فعالیت می کند و با ارائه قیمت اتحادیه به عنوان مناسب ترین شرکت در تهران نیز شناخته میشود. حمل بار با خاور و نیسان مسقف و روباز از ویژگی های ما میباشد؛ ارائه خدمات بسته بندی اثاثیه منزل در کنار خدمات اسباب کشی، اتوبار را به یک شرکت مجموعه کامل جهت جابه‌جایی تبدیل کرده است.

شرکت ما بصورت درون شهری و برون شهری از مبدا تهران به دیگر استان ها فعالیت می کند و اگر قصد باربری حساس بار به شهرستان را نیز داشتید می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.