اخبار عمومی

دستگاه ها برای مقابله با بحران احتمالی آمادگی کامل داشته باشند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، فرامرز مرجانی ظهر شنبه در کارگروه مدیریت بحران شهرستان اظهار کرد: پیش بینی‌های هواشناسی حاکی از کاهش دما و افزایش بارندگی در منطقه است.

سرپرست فرمانداری فومن با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی در استان گفت: دستگاه‌ها برای مقابله با بحران احتمالی آمادگی کامل داشته باشند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های متولی باید پیشگیری از هر گونه بحران احتمالی را در دستور کار قرار دهند، افزود: جهاد کشاورزی با نظارت بر فعالیت دامداری‌ها و مرغداری‌ها، تمهیدات لازم را بیاندیشد.

مرجانی ادامه داد: هر زمان که بحرانی ایجاد شود، وظیفه دستگاه‌ها است که اولویت را به حل بحران اختصاص دهند و تمام امکانات موجود در سطح شهرستان اعم از عمومی و بخش خصوصی باید در اختیار مدیریت بحران قرار گیرد.

وی بر ضرورت هشیاری شرکت‌های برق، گاز و آب و فاضلاب، بر اهمیت آمادگی و خدمات رسانی مستمر این سه شرکت به مردم تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی می‌بایست از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کنند و با یکدیگر هم افزایی و همکاری داشته باشند.

سرپرست فرمانداری فومن در خصوص هرگونه تعطیلی احتمالی تصریح کرد: تصمیم گیری ها توسط متولیان انجام و اطلاع رسانی خواهد شد و مدیران محترم واحدهای آموزشی از تعطیلی خودسرانه و بدون هماهنگی خودداری کنند.

مرجانی بر لزوم نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها و لزوم موجود بودن سوخت جایگزین اضافه کرد: شناسایی نقاط آسیب پذیر در هنگام بارش‌های شدید باران بسیار مهم است، دستگاه‌های ذیربط باید نقاط آسیب پذیر مربوط به حوزه خود را شناسایی و اعلام کنند.