اخبار عمومی

چند نکته در مورد عملیات تروریستی امروز رژیم صهیونیستی / واکنش سپاه باید چگونه باشد؟

رژیم صهیونیستی این روزها ضربات راهبردی متحمل شده است و مسبب همه شکست‌ها را ایران و نیروی قدس سپاه می‌بیند؛ تجارت دریایی رژیم دچار آسیب جدی و جبران ناپذیر گشته، در غزه به هیچ کدام از دستاوردهای خود نرسیده و از یمن، لبنان، عراق و سوریه در حال تحمل ضربات موشکی و پهپادی است‌. طبیعی است که وقتی یک رژیم با چنین بحران‌هایی مواجه شود، دست به هر عملی بزند.

به گزارش خبر فوری، علیرضا تقوی‌نیا در یادداشتی تلگرامی نوشت: رژیم صهیونیستی امروز ۴ تن از فرماندهان نیروی قدس سپاه در سوریه را به شهادت رساند.

در این خصوص چند نکته قابل ذکر است.

۱- انجام این حمله با فاصله کمی پس از حمله سپاه به مقر موساد در اربیل نشان می دهد ، اسرائیل به شدت عصبانی شده و نیروهای مهمی را در خانه پیشرو دیزه‌ای از دست داده است؛ مانند کرم میخائیل تاجر یهودی انگلیسی(مامور ویژه موساد).

۲- اسرائیل این روزها ضربات راهبردی متحمل شده است و مسبب همه شکست ها را ایران و نیروی قدس سپاه می بیند؛ تجارت دریایی رژیم دچار آسیب جدی و جبران ناپذیر گشته ، در غزه به هیچ کدام از دستاوردهای خود نرسیده و از یمن، لبنان ، عراق و سوریه در حال تحمل ضربات موشکی و پهپادی است‌. طبیعی است که وقتی یک رژیم با چنین بحران هایی مواجه شود ، دست به هر عملی بزند.

۳- فرمانده برجسته ای که امروز به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، سردار صادق امیدزاده است که بارها تا مرز شهادت رفته و حتی چندین مورد مجروحیت شدید در نبردهای سوریه متحمل شده بود.

۴- واکنش سپاه به حملات اخیر به جا و مهم بود و موساد را دچار گیجی کرد و به نظر می رسد این روند همچنان باید ادامه یابد.
اسرائیل نیروهای اطلاعاتی سپاه ایران را هدف گرفت و باید در سطح منطقه نیروهای موساد زده شوند و هیچ کشوری نباید برای آنها خانه امن محسوب شود؛ به خصوص باکو.

۵- واکنش آتی سپاه باید محاسبات اسرائیل را برهم بزند و ماموران موساد در نقاطی هدف گرفته شوند که سران رژیم صهیونیستی آنجاها را امن فرض کرده باشند.

امارات و باکو دو کشوری هستند که اسرائیلی ها در پیرامون ایران برای خود امن تلقی می‌کنند.

-اگر قرار است واکنش بعدی سپاه بازدارنده باشد، لازم به نظر می رسد باید فردی کشته شود که برای آنها قابل تصور نبوده و در جایی هدف قرار گیرد که به ذهن سران تل آویو خطور نمی کرد.

-در واقع پاسخ ایران باید فراتر از باور ، و بیرون از چهارچوب تصور صهیونیست ها باشد تا بتواند محاسبه آنها را دستخوش دگرگونی اساسی کند.

انتهای پیام