اخبار ورزشی

بازتاب پیروزی تیم ملی ایران بر امارات در رسانه‌های عربی

پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر امارات در رسانه‌های عربی بازتاب داشت.

به گزارش خبر فوری، تیم ملی فوتبال ایران در سومین بازی‌اش در گروه سوم جام ملت‌های آسیا به مصاف امارات رفت و با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد تا با ۹ امتیاز به عنوان تیم نخست راهی دور حذفی شود.

پیروزی ایران برابر امارات در رسانه‌های عربی بازتاب داشت.

کرة‌الامارات: این صعود خنده‌دار بود

سایت فوتبال امارات به انتقاد شدید از نمایش امارات برابر ایران پرداخت و نوشت: «تیم در نیمه نخست به تمام معنا افتضاح بود. این تیم هیچ روح و هویت و انگیزه‌ای نداشت. این ضعیف‌ترین تیم جام است.»

این سایت اماراتی در ادامه نوشت: «متاسفانه شاهد یک صعود مفتضحانه بودیم. یک عملکرد بسیار بد از بازیکنان و کادر فنی. تنها نکته مثبت گل الغسانی و صحنه پنالتی بود. سرمربی تیم چرا بهترین ترکیب را به میدان نمی‌فرستد. آیا ما فدراسیون و کمیته فنی داریم که با سرمربی تیم جلسه بگذارند؟ این صعود بسیار خنده‌دار بود.»

بین‌اسپورت قطر: ایران صدرنشین صعود کرد

این روزنامه قطری نوشت: «تیم ملی فوتبال ایران در آخرین بازی‌اش در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به مصاف امارات رفت. ایران در این بازی توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند. ستاره ایران در این بازی مهدی طارمی بود که توانست روی دو پاس سردار آزمون، مهاجم رم، دبل کند و زمینه‌ساز پیروزی تیمش باشد. ایران با بردی که در این بازی به دست آورد ۹ امتیازی شد و مقتدرانه به عنوان تیم نخست راهی دور بعد شد تا حریف سوریه در این مرحله شود.»

الریاضیه: ایران با امتیاز کامل صعود کرد

این روزنامه عربستانی هم اینگونه به پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر امارات و صعود مقتدرانه‌اش به دور بعد جام ملت‌های آسیا واکنش نشان داد: «ایران در بازی پایانی خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به مصاف امارات رفت. ایران در این بازی توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند تا با ۹ امتیاز مقتدرانه راهی دور بعد شود. ستاره ایران در این بازی مهدی طارمی بود که هر دو گل تیمش را به ثمر رساند. الغسانی هم در دقایق پایانی تک گل امارات را به ثمر رساند.»

المعلومه: ایران با امتیاز کامل صعود کرد

این سایت عراقی هم در واکنش به پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر امارات نوشت: «در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته پایانی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا دو تیم ایران و امارات به مصاف هم رفتند. ایران در این بازی توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند تا مقتدرانه با ۹ امتیاز و به عنوان تیم نخست راهی دور بعد شود. مهدی طارمی در این بازی دبل کرد. این در حالی است که الغسانی در آخرین لحظات یکی از گل‌ها را برای امارات جبران کرد تا اماراتی ها به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شوند.»

سایت کوره: ایران مقتدرانه صعود کرد

این سایت عربی هم نوشت: «تیم ملی فوتبال امارات در دیدار برابر ایران با نتیجه دو بر یک شکست خورد اما توانست راهی دور بعد شود. نیمه نخست این بازی کاملا یکطرفه و به سود ایران بود. ایران فرصت‌های زیادی را از دست داد و یک گل به ثمر رساند و چندین گل را هم نزد. در نیمه دوم بازی سریع‌تر شد و امارات در کارهای هجومی بهتر ظاهر شد. داور به کمک VAR یک پنالتی به سود امارات گرفت که سنگربان ایران آن را مهار کرد. امارات از شوک پنالتی خارج نشد و طارمی تنها بعد از چند ثانیه گل دوم را به ثمر رساند.»

کوره در ادامه نوشت: «ایران دو گل دیگر توسط آزمون و محبی به ثمر رساند اما هر دو گل بعد از بازبینی مردود شدند. امارات در آخرین ثانیه‌ها یکی از گل‌ها را جبران کرد و در نهایت این بازی با نتیجه دو بر یک به پایان رسید تا ایران با ۹ امتیاز صدرنشین شود و امارات و فلسطین هم با چهار امتیاز راهی دور بعد شوند.»

بیشتر بخوانید:

UAE SPORTS : به لطف خدا و دعای والدین صعود کردیم

این سایت اماراتی هم به‌شدت به نمایش امارات برابر ایران اعتراض داشت و طعنه تند و سنگینی به بنتو و شاگردان او زد: «به لطف خداوند و دعای والدین راهی دور بعد شدیم. هرگاه برابر یک تیم محترم به میدان رفتیم، شکست خجالت‌آوری را متحمل شدیم. امیدواریم که این اتفاق دیگر تکرار نشود. با بنتو جلسه‌ای بگذارید تا ببینید مشکل کجاست.»

این سایت در ادامه‌ نوشت: «نمی‌گوییم بنتو را اخراج کنید اما با او جلسه‌ای داشته باشید و درباره ترکیب و برنامه تیم صحبت کنید. این نمایش ناامیدکننده بود.»

انتهای پیام

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.