اخبار عمومیکسب و کار خبر فوری

مشخصات قایق بادی سه نفره چلنجر اینتکس

ساختار کلی قایق بادی اینتکس مدل چلنجر 3 نفره

همانطور که گفته شد قایق بادی دارای انواع مختلفی است و اینتکس برای بودجه های مختلف قایق بادی های مناسبی را تولید کرده است که از این طریق بتوانید قایق بادی مورد نظر خود را با توجه با بودجه خودتان خریداری کنید و از آن لذت ببرید. قایق بادی سه نفره چلنجر اینتکس یک قایق بادی میان رده اینتکس است که مناسب برای استفاده در آب های آرام، پشت سد، دریاچه و دریا است، ساختار کلی این قایق همانند قایق بادی سی هاوک است اما با این تفاوت که قسمت جلویی آن طراحی ساده تر نسبت به آن دارد و مانند سی هاوک به راحتی آب را نمیشکافد و سرعت کمتری نسبت به آن دارد.

تماس با کارشناسان اینتکس ایران

نام مرکز: فروشگاه اینتکس ایران
آدرس: تهران – جنت آباد شمالی – بلوار اصلی – بالاتر از گلزار شرقی – جنب شیرینی فروشی دادلی – پلاک 313 – واحد همکف
شماره های تماس: شماره تماس : 02156190840   –   09376668146   –   09026668146   –   02144824155
همراه:  0935666814609356668826

این محصول دارای چهار قسمت باد شود است که دو دریچه در کف و دو دریچه در بدنه آن تعبیه شده است که ایمنی قایق بادی را به صورت چشم گیری افزایش میدهد. بر روی این قایق بادی دو عدد بالشتک بادی که مناسب برای استفاده به عنوان صندلی پارو زنی است استفاده می شود. بر روی بدنه قایق بادی 3 نفره اینتکس چهار عدد بست پارو قرار داده شده است که با رد کردن پارو به داخل آن راحتتر می توانید پارو بزنید البته بستی نیز برای قرار دادن پارو نیز تعبیه شده است و همچنین در پشت این قایق نیز قسمتی برای نصب کیت موتور قرار داده شده است و همچنین سرتاسر قایق قسمتی برای نصب طناب نجات ساخته شده است.

جنس بدنه قایق بادی چلنجر 3 نفره مدل 68370

جنس بدنه قایق بادی یکی از مهم ترین قسمت های قایق بادی می باشد که اینتکس در نهایت دقت عمل را داشته و از بهترین متریال در ساخت آن استفاده کرده است. قایق بادی سه نفره اینتکس مدل چنلجر از پی وی سی سه لایه ساخته شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و آسیب از خودش نشان میدهد که این امر موجب می شود ایمنی این محصول به صورت چشم گیری افزایش پیدا کند. نکته دیگر این است که پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول قابلیت تعمیر مجدد را نیز به شما میدهد و به راحتی می توانید در صورت آسیب دیدگی آن را تعمیر کنید. البته ایمنی این محصول به دلیل استفاده از چندین دریچه باد نیز بالا رفته است که یک نکته حائز اهمیت است. کف این محصول به صورت باد شو است که نرمی خاصی را برای شما به ارمغان می آورد.

اقلام همراه قایق بادی اینتکس مدل چنلجر 3 نفره

شرکت اینتکس به همراه قایق بادی 3 نفره چلنجر یک سری لوازم ضروری و کاربردی را قرار داده است که کارکرد قایق بادی را راحت تر می کند که این اقلام عبارت اند از، یک جفت پارو آلومینیومی، طناب نجات، صندلی بادی، پمپ باد، برچسب تعمیرات، خط کش و دفترچه راهنما قرار داده شده است که با وجود این لوازم یدکی دیگر نیازی به خرید لوازم جانبی برای این محصول نخواهید داشت. البته به همراه داشتن جلیقه نجات یکی از الزامات مهم برای قایق بادی می باشد که با استفاده از آن با خیال راحت می توانید از قایق بادی استفاده کنید. پارو قرار گرفته در بسته بندی این محصول از نوع آلومینیومی است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار از خودش نشان میدهد و قابلیت اتصال به یک دیگر را نیز دارد و همچنین پمپ باد قایق بادی اینتکس چلنجر 3 از نوع متوسط است که سرعت باد کردن را افزایش میدهد.

ابعاد قایق بادی چلنجر 3 نفره اینتکس مدل 68370

ابعاد این قایق بادی برابر است با 295 سانتی متر به طول، 137 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 43 سانتی متر که ارتفاعی مناسب برای قایق بادی می باشد و با توجه به این ابعاد ذکر شد و جنس بدنه این محصول دارای تحمل وزنی برابر با 320 کیلوگرم است که تحمل وزنی عالی برای قایق بادی سه نفره می باشد. البته وزن خود محصول برابر با 12.3 کیلوگرم است که به حمل نقل این محصول را به شدت آسان کرده است. البته از این قایق بادی می توانید حداکثر 3 الی 4 نفر استفاده کنید. مقادیر اعلام شده برای تحمل وزن به صورت استاندارد و ایمن است.

بسته بندی:

لوگوی شرکت اینتکس به عنوان کارخانه تولید کننده قایق بادی چلنجر 3 نفره با تم آبی رنگ بالای صفحه اصلی کارتن قرار دارد، روی همین قسمت اندازه ابعاد محصول به صورت اینچ و سانتی متر درج شده است، همینطور نوشته CHALLENGER 3 SET نیز کنار آن وجود دارد که به ظرفیت سه نفره کالا اشاره کرده است، تصویر چاپ شده روی این قسمت جعبه بسته بندی قایق زرد و آبی اینتکس را به همراه دو پارو و پمپ باد دستی در کنار دریاچه نشان می دهد، درب های نگهدارنده محصول در قسمت بالا و پایین کارتن قرار دارد که توسط چسب بسته نگه داشته شده اند.

روی قسمت درب بالا چند سطر نوشته درباره کارخانه سازنده به همراه تصویر قایق بادی سه نفره چاپ شده است، قسمت درب پایین دارای نشان استاندارد و بارکد می باشد که کد محصول به صورت #68370 قابل مشاهده می باشد، بخش های کناری کارتن بسته بندی درباره نحوه نگهداری و همینطور مشخصات فنی این کالا توضیح داده است، در این قسمت هم تصویر محصول دیده می شود.

نحوه باد کردن:

این مدل قایق بادی اینتکس بسیار راحت با استفاده از یک پمپ باد دستی متسط دوبل رایگانی که بهمراه خود دارد باد میشود، طبق شماره بندی ای که کنار هر دریچه بصورت عددی نوشته شده را پر از هوا کنید، دریچه  پستونکی را با نازل کوچکتر پمپ باد کرده و توسط دو انگشت بهم فشار دهید، دریچه های پیچ شونده محصول را با استفاده از نازل بزرگتر پمپ اینتکس باد کرده و برای بستن آن را بچرخانید، صندلیهای داخلی را نیز با استفاده از نازل کوچکتر پمپ باد نمایید، برای باد زدن این کالا باید دقت شود و آن را زیاد از حد باد ننمایید چرا که قایق چلنجر باید فشار افراد و لوازم داخل خود را نیز تحمل کند در نتیجه زود تر آسیب میبیند و عمر کوتاه تری خواهد داشت.

جهت خالی کردن باد نیز دریچه های پیچ شونده را بسمت مخالف از قسمت پایین چرخانده و دریچه پستونکی را نیز به بیرون بکشید و باد قایق را براحتی خالی نمایید.

نصب پاروی فلزی:

بعد از اینکه پاروی انواع قایق بادی اینتکس را از بسته بندی هایشان در آوردید چند تکه ای مشاهده میشوند، دو دسته و یک رابط که بین این دو دسته قرار گرفته و توسط دو پیچ پلاستیکی که روی بدنه پارو قرار دارد باعث سفت شدن و اتصال بین دو قسمت پارو میشود، باید دقت شود که این قسمت بالای جای دسته پارو نصب میشود و کارایی دیگر این قسمت نگهداری از پارو بهنگامی است که نیازی به پارو زدن نیست، قسمت قاشقی یا نوک پاروی این قایق را توسط یک پین که روی بدنه قرار دارد به دسته پارو نصب می کنیم.