اخبار عمومیکسب و کار خبر فوری

لوله مه پاش چیست؟

محیط باز مانند باغ، محوطه روبروی رستوران یا کافه در تابستان به دلیل گرما قابل استفاده نیست. اما آیا می‌دانستید که می‌توانید در حین لذت بردن از فضای باز، فضایی گرم ایجاد کنید؟ مه پاش سیستمی است که در این راه به شما کمک می کند. سیستم احتراق برای خنک کردن خانه و جهان باز استفاده می شود و با کاهش دما تا 40 درجه بدون افزایش رطوبت، هوای اطراف را خنک می کند.

سیستم مه چیست؟

اثر خنک کنندگی یک سیستم مرطوب کننده یا مه پاش به رطوبت محیط و تغییرات جوی بستگی دارد و زمانی که دمای محیط بالای 80 درجه، رطوبت زیر 50 درصد و دمای محیط پایین باشد تأثیر خوبی دارد. ثابت است و هوا بلافاصله آزاد را بدون تأثیر منفی بر رطوبت هوا خنک می کند.

توجه داشته باشید: هر چه مقدار ذرات آب پودر شده در هوا بیشتر باشد، عملکرد مه پاش بهتر است.

استفاده از آب طوفان

کاهش 98 درصدی مصرف آب در سیستم رطوبت ساز که به عوامل زیر بستگی دارد. اندازه نازل بستگی به میزان فشار و تعداد نازل های استفاده شده در رطوبت ساز مه دارد، هر چه سیستم بزرگتر باشد، نازل های بیشتری وجود دارد. این سیستم باعث افزایش فشار نیز می شود. خرید سیستم مه پاش صنعتی بهترین گزینه برای خنک سازی و جلوگیری از گرد و غبار در محیط است.

این به این دلیل است که در تابستان آب کمیاب است. در این میان مردم برای صرفه جویی بیشتر در مصرف آب در این فصل راه حل هایی پیدا کرده اند که یکی از آن راه حل ها استفاده از مه در رستوران ها، قهوه خانه ها، گلخانه ها، دامداری ها و … است که بسیاری از مردم آن را یک روش خنک کننده می دانند. قرار دادن

گرمسازا شرق تولید کننده انواع سیستم های خنک کننده در کنار شماست، بنابراین می توانید گلخانه خود را بسازید، محیط کارخانه خود را برای کارگران خود تطبیق دهید یا از فضای باز روبروی رستوران خود برای کسب و کار خود استفاده کنید. فشار دادن . لطفا قبل از تماس با یک متخصص این مقاله را به طور کامل بخوانید.

نحوه عملکرد سیستم فرم

شاید در مورد نحوه عملکرد مه پاش سوالی داشته باشید؟ مه پاش مرغداری به گونه ای عمل می کند که یک موتور الکتریکی به یک پمپ فشار قوی متصل می شود. این سوخت مسئول فشار آب است. پس از فشار دادن آب، از طریق لوله به سمت نازل می رود. سپس پس از ورود به نازل با فشار 70 بار از نازل خارج می شود. البته به صورت ذرات بسیار ریز بیرون می آید. اندازه این ذرات حدود 5 تا 10 میکرون است. در این سیستم آب از طریق لوله خارج می شود.

مه با آب و با انتشار قطرات کوچک آب، منطقه را خنک می کند و جو را خنک می کند. این دستگاه در فضای باز و زیر نور آفتاب استفاده می شود که بهترین عملکرد را دارد.

مه پاش چگونه کار می کند؟ آب تحت فشار از لوله عبور می کند و به نازل می رسد. و تبدیل به قطرات کوچکی به اندازه 20 میکرون یا 30 میکرون می شود و هوای اطراف را بدون توجه به اینکه چند ذره آب از نازل خارج می شود خنک می کند. اگر کوچکتر و کوچکتر شود دمای جو کاهش خواهد یافت. و سریعتر خنک می شود

با افزودن مه خنک کننده (مه باز) دمای گرم کاهش یافته و رطوبت محیط افزایش می یابد. با نصب این سیستم در ورودی فضای باز رستوران ها و کافه ها می توان از این سیستم در فضاهای کوچک نیز استفاده کرد.

نوع سیستم خنک کننده آب در مه

سیستم های مه ای که برای خنک سازی محیط استفاده می شوند بر اساس میزان فشار وارد شده از طریق آب به انواع مختلفی طبقه بندی می شوند. این تطبیق پذیری باعث می شود که رطوبت ساز در موقعیت های مختلف استفاده شود. این سیستم ها عبارتند از:

سیستم مه پاش خانگی

مه گیر خانگی که به عنوان یک سیستم کم فشار نیز شناخته می شود، برای خانه ها مناسب است زیرا با استفاده از آب کم فشار در خانه شما بهترین عملکرد را دارد. فشار مورد نیاز این دستگاه بین 40-60 پوند بر اینچ مربع است. نصب آسان و ارزان. با این حال، به سرعت خنک نمی شود و رطوبت را در اطراف خود حفظ می کند.

اگر می خواهید رطوبت ساز خانگی بسازید، نیازی به خرید پمپ آب یا پمپ مه پاش ندارید، برای ساخت مه پاش خانگی فقط به 8 نازل و 10 متر شلنگ نیاز دارید. بنابراین باید به یک شیر مشترک با فشار 2 بار وصل شود. به همین دلیل به عنوان یک مرطوب کننده خانگی ارزان قیمت شناخته می شود. در این سیستم به دلیل حذف قطرات درشت محیط را کاملا خیس می کند. این دستگاه به دلیل رطوبت زیاد برای آبیاری مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین برای آبیاری گلخانه ای و گلخانه کوچک استفاده می شود.

مه پاش های فشار متوسط ​​یا نیمه صنعتی

اگر می خواهید به سرعت محیط اطراف خود را خنک کنید، بهتر است از این مورد استفاده کنید. فشار آب مورد نیاز برای این دستگاه باید بین 160 تا 250 PSI باشد. این دستگاه فشار متوسط ​​رطوبت طولانی مدت در محیط ایجاد نمی کند. نصب و راه اندازی این دستگاه ها آسان است و از منبع تغذیه برای کارکرد استفاده می کنند اما عملکرد آنها باعث افزایش مصرف برق آنها می شود.

مه پرفشار یا صنعتی

دستگاه مه فشار قوی دارای پمپ قوی است و از طرفی ذرات مه ریز تولید می کند که به سرعت در محیط پراکنده شده و سرعت خنک کنندگی بالایی برای محیط دارد. این دستگاه می تواند محیط را تا 35 درجه فارنهایت خنک کند و هیچ رطوبتی از خود به جای نمی گذارد. فشار آب برای این واحد باید بین 750 تا 1500 PSI باشد.