اخبار سلامتکسب و کار خبر فوری

کدام مام برای اقایان مناسب است؟

بهترین مام بدن مردانه را از چه برندی انتخاب کنیم؟ بهترین مام زیربغل مردانه کدام است؟ پرفروش ترین مام بدن مردانه را چه مارکی تولید می کند؟ مام زیر بغل یکی از مهم ترین لوازم بهداشتی است که چه خانم ها و چه آقایان باید آن را در کنار دیگر لوازم ضروری خود قرار دهند، نقش مام جلوگیری از بوی بد بدن است که در اثر تعرق و فعالیت باکتری ها ایجاد می شود، اگر ورزش می کنید یا فعالیت های روزانه ای انجام می دهید که منجر به تعرق بدن می شود و بوی نامطبوعی می گیرید یک مام با کیفیت و مناسب می تواند به شما کمک کرده و اعتماد به نفس شما را به خوبی حفظ کند.

10 مدل از بهترین برند های مام زیر بغل و رول ضد تعریق ایرانی و خارجی در بازار | مجله کوروش

یکی از اشتباهاتی که افراد در زمان استفاده از مام مرتکب می شوند این است که وقتی با بوی بد عرق مواجه می شوند آن را استفاده می کنند در صورتی که باید مام را روی پوست تمیز و بعد از استحمام مصرف کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید. عطر مو سر ویتابلا حاوی ویتامین ۵B می باشد که باعث رطوبت رسانی به ساقه مو جلوگیری از ریزش مو می گردد

معرفی و بررسی بهترین مام مردانه

بهترین دئودورانت مردانه شون مدل Fresh Bamboo

برند شون توانسته است مام های بسیار مقبولی تولید کند و نظر مشتریان را به خود جلب نماید. مام های شون دارای قیمت بسیار مناسبی هستند که باعث شده هر قشری از آن ها بهترین استفاده را داشته باشد. بهتر است توجه کنید که این مام ها برای استفاده در زیر بغل تولید شده اند و به نوعی طراحی شده اند که بتوان به اسان ترین شکل ممکن از آن ها استفاده کرد.

مدل معرفی شده با کمک رایحه ملایم و خنک مرکبات، چوب و گل های خوشبو به بهترین مام زیربغل مردانه تبدیل شده است. این محصول ضد تعریق، یک دئودورانت جدید است که باکتری ها را حذف کرده و موجب کنترل بوی بد عرق می شود.

بهترین مام زیر بغل مردانه کیووی

دومین محصولی که به شما معرفی می کنیم بهترین رول ضد تعریق مردانه است که توسط برند کیووی در مدل اسپرت تولید شده. محصولی که با ترکیبات رطوبت رسان، فاقد الکل و پارابن و ملایم ترین فرم نمک آلومینیوم فرموله شده و با کم ترین عوارض جانبی میزان تعرق بدن را کنترل می کند. اگر دنبال یک مام بدون پارابن و الکل هستید این محصول بهترین گزینه ای است که پیش روی شما قرار دارد.

ضد تعریق مردانه پرفروش لورآل سری Men Expert

مام ها بهترین و ارزان ترین راه برای رهایی از بوی بد تعرق بدن هستند، رایحه متفاوت مام ها به شما کمک می کند طبق سلیقه ای که دارید یک انتخاب عالی داشته باشید. یکی دیگر از بهترین رول ضد تعریق مردانه محصولی از برند لورآل است که با کمک تکنولوژی بسیار عالی به مبارزه با رطوبت و تعریق می پردازد. این مام خنک کننده مردانه برای روزهای گرم و تابستانی مناسب است و روی لباس لک و سفیدک به جا نمی گذارد.

مام ضد عرق مردانه نیوآ مدل Silver Protect

انتخاب بعدی که می توانید برای خرید مام داشته باشید، برند نیوا است که تقریبا همه شما نام آن را بسیار شنیده اید. این کمپانی در تولید و فروش لوازم آرایشی و بهداشتی عالی عمل کرده است و توانسته با تولید و فروش بهترین مام بدن مردانه نظر مثبت مشتریان زیادی را در سراسر دنیا به خود جلب کند. ماسک مو ویتابلا ۱۵۰ میل دارای عصاره آلوئه ورا و ویتامین E می باشد که یک منبع مغذی برای ساقه مو در نظر گرفته شده است.

در واقع مام های نیوا جزو پرفروش ترین مام های مردانه و زنانه شناخته می شوند. رایجه مام های مردانه نیوا بسیار ملایم و دلنشین هستند و شما می توانید از بین آن ها انتخابی نزدیک به سلیقه خود داشته باشید. در هر صورت مدل معرفی شده از بین مام های مردانه نیوا بیشترین فروش را داشته است.

بهترین مام ضد تعریق مردانه سوپراستار (نفیس 3)

بهترین مام رول مردانه از برند نفیس به نام سوپراستار تولید شده که محصولی ضد تعریق با فرمولاسیون مخصوصی است و بوی بد عرق زیر بغل را به کل نابود می کند. این محصول ماندگاری زیادی دارد و دارای  خواص آنتی باکتریالی می باشد. اگر به دنبال یک مام مخصوص برای رفع بوی بد تعرق ناشی از فعالیت های سنگین مثل ورزش می گردید می توانید بدون شک از این محصول استفاده کنید. این محصول خنک کننده بوده و همینطور آلودگی های سطحی پوست را هم از بین می برد.

این هم از مقاله پرطرفدار بهترین مام مردانه كه خودتان درخواستش را داشتید! شما تا به حال از کدام مورد معرفی شده استفاده کرده اید؟ آیا موردی هست كه ما آن را در لیست پرفروش ترین مام مردانه قرار نداده باشیم؟ در بخش نظرات به ما اعلام کنيد!

خرید انواع مام رول ضد تعریق مردانه

انواع مام رول‌ و دئودورانت‌های مناسب آقایان با بالاترین کیفیت‌ و بهترین برندها در فروشگاهما موجود است. شما می‌توانید متناسب با نیاز خود محصول مورد نظر را با ضمانت اصالت کالا خریداری کنید.

قیمت انواع مام رول ضد عرق آقایان

قیمت مام رول ویتابلا با توجه به شرکت تولید کننده، ترکیبات، حجم و غیره با یکیدگر متفاوت است. شما می‌توانید بهترین مام رول برای جلوگیری از عرق و بوی بد را با بهترین کیفیت و قیمت از سوراو تهیه کنید.

نحوه استفاده از مام رول ضد عرق برای آقایان

  • قبل از استفاده رول‌های ضدتعریق مطمئن شوید زیر بغلتان خشک است.
  • برای استفاده ابتدا مام رول را تکان‌دهید.
  • سه تا چهار مرتبه مام رول را برای زیر بغلتان استفاده‌ کنید تا مقدار کافی برای پوشش و پیشگیری از عرق را ایجاد‌کنید. توجه‌کنید استفاده زیاد از مام‌ها می‌تواند رد سفیدی روی لباستان برجا بگذارد.
  • در آخر مدت کمی را صبرکنید تا زیر بغلتان خشک‌شود و سپس لباستان را بپوشید.

معرفی بهترین مام رول ضد تعریق آقایان

  • مام رول ضد تعریق مردانه مینرال بایونکس: این مام رول فاقد  آلومینیوم، پارابن است و منافذ پوست را مسدود نکرده و با داشتن خاصیت آنتی‌باکتریالی از رشد میکروب‌ها روی پوست پیشگیری  و به‌همین شیوه از بروز بوی نامطبوع و ناخوشایند عرق بدن در زیر بغل، پیشگیری  می‌کند.
  • مام رول 4 در 1 ضد تعریق مردانه لورال: این مام رول بدون ایجاد لکه سفیدی و زردی بر روی لباس، از بدن شما در برابر تعریق محافظت می‌کند و ماندگاری 48 ساعته دارد.