اخبار جامعهکسب و کار خبر فوری

بهترین رستوران های عربی دبی

دبی، نگین خاورمیانه و یکی از مدرن‌ترین شهرهای آسیا شناخته می‌شود که جاهای دیدنی منحصربه‌فرد، مراکز خرید مدرن، تفریحات متنوع و رستوران‌های بسیار زیادی دارد. از این رو دور از انتظار نیست که دبی مشهور به نیویورک آسیا باشد. پس اگر را تهیه کرده‌اید و می‌خواهید طبق سلیقه خود بهترین رستوران را در این سفر انتخاب کنید؛ از قیمت رستوران های دبی باخبر شوید و منو و آدرس آن‌ها را بدانید؛ این مطلب از وبلاگ قاصدک 24 را از دست ندهید.

بهترین رستوران های دبی در یک نگاه

قبل از اینکه با محبوب‌ترین رستوران‌های دبی به همراه منو و آدرس آشنا شویم؛ یک نگاه کلی به بهترین آن‌ها خواهیم داشت:

  • از بهترین رستوران های دبی با غذای ایرانی: رستوران شایان و شبستان
  • از بهترین رستوران های دبی با غذاهای ارزان: رستوران فیش هات، دانیال و راوی
  • از بهترین و لوکس ترین رستوران های دبی: رستوران Al Mahara و ال ایوان
  • از بهترین رستوران های دبی با غذای فرانسوی: رستوران La Petite Maison
  • از بهترین رستوران های دبی با غذای ژاپنی: رستوران Zuma
  • از بهترین رستوران های دبی با غذای دریایی: رستوران Aprons & Hammers
  • از بهترین رستوران های دبی با چشم‌انداز زیبا و منوی متنوع: رستوران لاتیتود

معرفی لوکس ترین رستوران های دبی

همانطور که گفتیم دبی رستوران‌های زیادی دارد که برخی از آن‌ها در دسته لوکس، برخی دیگر در دسته ارزان و قیمت مناسب و برخی دیگر ویژه غذاهای ملل هستند. در این بخش با لوکس ترین رستوران های دبی آشنا خواهیم شد که علاوه‌بر طراحی منحصربه‌فرد، منوی متنوع و باکیفتی دارند و البته که گران هستند. فراموش نکنید برای ورود به دبی باید (ویزای امارات) بگیرید که در قاصدک 24 ارائه می‌شود. برای تهیه ، تور و رزرو هتل نیز قاصدک 24 در تمامی مراحل خرید همراهتان خواهد بود.

رستوران الماهارا، گرانترین رستوران دبی

آدرس رستوران المهارا دبی: هتل جمیرا، برج العرب، طبقه همکف

رستوران دینر این د اسکای دبی و صرف غذا در ارتفاع

در این رستوران 3 وعده ناهار، عصرانه و شام وجود دارد که در هنگام شام نمایش شعبده بازی نیز برگزار خواهد شد. منوی رستوران دینر این د اسکای دبی شامل بشقاب مخصوص خاورمیانه، انواع پاستا و بیف، غذای دریایی، انواع سالاد مانند سالاد مرغ تنوری و سالاد بوراتا، ، انواع دسر از کیک و بستنی و چیزکیک، کروسان، تارت و ماکارون می‌شود.

معرفی رستوران های دبی با قیمت مناسب

در این بخش دو مورد از رستوران های دبی را معرفی خواهیم کرد که قیمت چندان زیادی ندارند و شما می‌توانید از غذاهای لذیذ و باکیفیت آن‌ها لذت ببرید. در آخرین بخش از این مطلب نیز با رستوران های ارزان دبی آشنا می‌شویم که کمترین قیمت را در این شهر دارند.

معرفی بهترین رستوران های ایرانی در دبی

اگر به دبی رفته‌اید و دلتان برای غذاهای ایرانی با همان عطر و طعم وسوسه‌کننده تنگ شده است، به رستوران های ایرانی دبی سری بزنید. این رستوران‌ها انواع کباب، پلوخورش‌های اصیل ایرانی و دسرهای خوشمزه‌ای همچون فالوده و بستنی زعفرانی را سرو می‌کنند. در ادامه به معرفی بهترین رستوران های دبی با منوی ایرانی می‌پردازیم.

معرفی رستوران های ارزان دبی

در این بخش می‌خواهیم به سراغ رستوران های ارزان دبی برویم که در کنار داشتن قیمتی مناسب، کیفیتی مطلوب دارند و از شهرت زیادی برخوردار هستند. در اکثر این رستوران‌ها، غذاهای ایرانی نیز سرو می‌شود و شما می‌توانید غذای موردعلاقه خود را در منوی متنوع آن‌ها پیدا کنید. پس برای یک با صرف غذاهای خوشمزه در این بخش نیز با قاصدک 24 همراه شوید.

رستوران فیش هات، بهترین رستوران دبی ارزان

 

رستوران دانیال دبی، ارزان ترین رستوران دبیدبی شهری با فرهنگ‌های گوناگون و متنوع است. به طوری که گردشگران می‌توانند این تنوع را در رستوران‌ها و کافه‌های دبی مشاهده کنند. البته معروف‌ترین و پرطرفدارترین رستوران‌های دبی در بین توریست‌ها رستوران‌هایی هستند که غذاهای عربی سرو می‌کنند.

چرا که با رفتن به این رستوران‌ها می‌توان کم و بیش با غذاهای محلی مردم دبی آشنا شد. از آنجایی که تنوع رستوران‌های عربی در دبی زیاد هستند انتخاب کردن بهترین و باکیفیت‌ترین گزینه در بین آن‌ها دشوار خواهد بود. بنابراین در این مقاله سعی کرده‌ایم تا رستوران‌های عربی دبی را از جنبه‌های مختلف بررسی کرده و بهترین آن‌ها را معرفی کنیم. اگر شما نیز دوست دارید تا  غذاهای عربی اصیل شهر را در برترین رستوران‌های عربی دبی امتحان کنید، در خواندن مطالب این مقاله همراه ما باشید.

تاگین از جمله برترین رستوران‌های مراکشی در دبی است که شما می‌توانید لذیذترین غذاهای عربی مراکشی را در آن تجربه کنید. این رستوران در قلب شهر دبی واقع شده و دسترسی به آن برای توریست‌ها آسان است. از جمله محبوب‌ترین غذاهای منو غذایی این رستوران می‌توان به کباب‌های عربی، انواع غذاهای گوشتی، بره بوداده و کبابی، برنج زعفرانی و … اشاره کرد. رستوران تاگین دبی تمامی روزها به غیر از دوشنبه از ساعت ۷:۰۰ الی ۲۳:۳۰ آماده ارائه سرویس به مشتریان است. هزینه تقریبی خوردن یک وعده غذایی برای دو نفر در این رستوران ۳۸۵ درهم خواهد بود.

اگر دوست دارید یک وعده غذای عربی خوشمزه در یکی از رستوران‌های دبی میل کنید اما بودجه محدودی را برای سفر خود درنظر گرفته‌اید، رستوران عروس دمشق را به شما عزیزان پیشنهاد می‌دهیم. این رستوران یکی از رستوران‌های عربی ارزان دبی است. رستوران عروس دمشق با سرو غذاهای عربی مختص سوریه توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. شما با رفتن به این مکان می‌توانید هر آنچه را که از یک رستوران عربی / سوری انتظار دارید را با قیمتی بسیار مناسب پیدا کنید. از جمله معروف‌ترین غذاهای رستوران عروس دمشق هوموس، شاورما، کباب، فلافل، فتوش و مرغ کبابی هستند که حتما باید امتحان کنید.

از جمله نکات مثبت این رستوران ساعات کاری آن است. چرا که از صبح ساعت ۷:۰۰ الی ۳:۰۰ بامداد آماده پذیرایی از مشتریان خود است. بنابراین شما در هر ساعتی از شبانه روز که احساس گرسنگی کردید می‌توانید مسیر این رستوران را در پیش بگیرید. هزینه متوسط ​​برای دو نفر در رستوران عروس دمشق برای یک وعده غذایی ۱۰۰ درهم است.

ال فنار یکی از محبوب ترین کافه رستوران‌های عربی در شهر دبی است که غذاهای اماراتی را سرو می‌کند. توصیه می‌کنیم اگر به دنبال یک رستوران اماراتی با قیمت مناسب هستید حتما سری به این کافه رستوران بزنید. این رستوران که در نزدیکی آپارتمان‌های اجاره‌ای در فستیوال سیتی دبی واقع شده است، طراحی بی نقصی دارد. طراحی این رستوران طوری انجام شده که شما را به دهه ۱۹۶۰ دبی می‌برد. این رستوران دارای شعبه‌های متعددی در امارات و یک شعبه دیگر در بریتانیا دارد. با انتخاب این مکان می‌توانید صبحانه، ناهار و یا شام لذیذی را از غذاهای اماراتی نوش جان کنید. ساعات کاری ال فنار همه روزه از ۸:۳۰ الی ۲۳:۳۰ بوده و میانگین هزینه برای دو نفر ۲۵۵ درهم خواهد بود.

رستوران زفکی لوانتین در خیابن شیخ زاید دبی واقع شده است. بنابراین توریست‌ها می‌توانند بعد از ساعت‌ها گشت و گزار در این خیابان به رستوران ایتری زفکی لوانتین رفته و شکم خود را با خوشمزه‌ترین غذاهای شامی سیر کنند. البته علاوه بر غذاهای شامی که اصلی‌ترین غذاهای منو این رستوران می‌باشد شما می‌توانید غذاهایی از رستوران اردن، سوریه، لبنان و دیگر کشورهای منطقه را در این مکان میل کنید. این رستوران از صبح ساعت ۷:۰۰ باز شده و تا ساعت ۲۳:۰۰ از مشتریان خود در وعده‌های غذایی مختلف پذیرایی می‌کند. هزینه متوسط ​​برای دو نفر در ایتری زفکی لوانتین تقریبا ۲۵۰ درهم خواهد بود.

آیا عاشق غذاهای عربی لبنانی هستید؟ رستوران‌های زنجیره‌ای ال صفدی گزینه خوبی برای یافتن خوردن غذاهای سنتی لبنانی با قیمت مناسب در دبی هستند. این رستوران زنجیره‌ای به دلیل اقتصادی بودن منو غذایی و سرو غذاهای بسیار خوشمزه خود توانسته به یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های لبنانی در دبی تبدیل شود. این رستوران بی‌نظیر در تمامی ایام هفته از ۸:۳۰ الی ۲:۰۰ بامداد و روزهای پنجشنبه از ۸:۳۰ الی ۲:۳۰ بامداد آماده ارائه سرویس به مشتریان خود است. میانگین هزینه برای دو نفر در این رستوران ۳۲۰ درهم می‌باشد.

لومی مورد بعدی از بهترین رستوران‌های بوفه عربی در دبی است که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم. با رفتن به این رستوران می‌توانید غذاهای متنوع عربی را از مناطق مختلف نظیر مصر، امارات، شام، لبنان و … را سفارش داده و میل کنید. البته در منو این رستوران غذاهای مختص شبه جزیره عربستان بیشترین محبوبیت را در بین افراد دارد. ساعات کاری این مجموعه همه روزه از ۶:۳۰ الی ۲۲:۳۰ بوده و خوردن یک وعده غذایی دونفره تقریبا ۳۲۰ درهم خواهد بود.

با ادعا می‌توان گفت که بهترین غذاهای سنتی عربی در دبی در رستوران لقمه سرو می‌شود. این غذا با منو غذایی اماراتی خود توانسته محبوبیت بالایی بین دیگر رستوران‌های دبی کسب کند. برای کسانی که قصد سیر کردن شکم خود با غذاهای اصیل اماراتی دارند توصیه می‌کنیم فرصت رفتن به این رستوران را در دبی هرگز از دست ندهند. ساعات کاری برای سفارش غذا در رستوران لقمه همه روزه از ۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ و روزهای جمعه و شنبه از ۸:۰۰ الی ۱:۰۰ بامداد است. این رستوران جز رستوران‌های اقتصادی بوده و تنها با ۲۳۰ درهم می‌توان غذای خوشمزه‌ای را به صورت دو نفره در آن میل کرد.

غذاهای عربی جز پرطرفدارترین غذاهای دنیا هستند و چه مقصد گردشگری می‌تواند بهتر از دبی برای تست کردن خوشمزه‌ترین آن‌ها در طول سفر باشد؟ دبی رستوران‌های متنوع بسیاری را اعم از رستوران‌های عربی، فست فودی، بین المللی و … دارد که در این مقاله سعی کردیم محبوب‌ترین رستوران‌ها را از لحاظ کیفیت غذایی و البته هزینه برای گردشگران بررسی و معرفی کردیم. اکنون شما می‌توانید با خیال راحت یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و با شکمی سیر از سفر خود در نهایت لذت را ببرید.

با غذای ایرانی

به پایان مطلب رسیدیم و قصد داشتیم از لوکس ترین رستوران در دبی تا ارزان قیمت‌ترین آن‌ را معرفی کنیم. برای خرید آنلاین خدمات سفر هم مانند بلیط اتوبوس، بلیط قطار و در تمامی مسیرهای خارجی و داخلی می‌توانید از قاصدک 24 کمک بگیرید.