اخبار عمومی

ظهور حضرت مهدی(عج) عالی ترین مرتبه تحقق وعده الهی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، آیت‌الله رضا رمضانی شامگاه شنبه در جمع مردم بندرانزلی در مسجد موسی‌بن جعفر (ع) این شهر، اظهار کرد: ظهور حضرت مهدی (عج) وعده الهی است و زمین در نهایت به دست صالحان اداره خواهد شد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه با ظهور حضرت، دنبال یک دولت کریمه هستیم، تصریح کرد: جامعه پس از ظهور، سرشار از معنویت و عدل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه برای پیاده‌سازی عدالت در جامعه باید مقاومت و ایستادگی کرد، گفت: ما برای تحقق عدالت باید هزینه بپردازیم و همه انبیا الهی نیز برای تحقق عدالت در عرصه اجتماعی آمدند.

آیت‌الله رمضانی به آیات مربوط به عدالت اشاره و تاکید کرد: دولت مهدوی، دولت تحقق عدالت است و هزینه کار بزرگ، بزرگ است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دنیایی که با آن مواجه هستیم، دنیای محدود کردن دین است، اضافه کرد: در غرب به دنبال تعطیلی شریعت هستند.

وی با بیان اینکه منتظران حضرت مهدی (عج) باید در راه حضرت قدم برداشته، امام را بشناسند و یاور حضرت باشند، ادامه داد: انقلاب اسلامی یک بخشی از این انتظار را محقق کرده است.

نامزد مردم گیلان در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: شاهان ایران به مرور سرزمین ایران را تکه تکه و جدا کردند ولی با رشادت‌های رزمندگان و شهدای ما در هشت سال جنگ تحمیلی، حتی یک وجب از خاک ایران جدا نشد.

باید اخلاق انتخاباتی الگو شود

وی با بیان اینکه دشمنان امروز دنبال تجزیه ایران هستند، گفت: ایران خط قرمزی بر قومیت‌گرایی کشید لذا ایران مقتدر با همه قومیت‌ها در کنار هم، محقق می‌شود.

آیت‌الله رمضانی با اشاره به رتبه شانزدهم علمی ایران در جهان، اظهار کرد: ایران در صنعت ربات نیز جایگاه پنجم جهان را دارا هستیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: ما در حوزه اقتصادی، حوزه بیکاری و … مشکل داریم، گاهی برخی از این مشکلات از بی‌تدبیری است.

وی با اشاره به ضرورت هماهنگی و همکاری نمایندگان گیلان، گفت: اگر ۱۳ نماینده استان با هم جمع شوند، بسیاری از مشکلات زیرساختی گیلان حل می‌شود.

آیت‌الله رمضانی با اشاره به اینکه همه پنج کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری گیلان با هم رفیق هستیم، گفت: تخریب رقیب به خصوص در انتخابات مجلس ناخوشایند بوده لذا باید اخلاق انتخاباتی الگو شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، تاکید کرد: امروز اسلام به یک قدرت تبدیل شده است، اسلامی که به دنبال انزوایش بودند حالا یک قدرت شد.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه ایران اسلامی برای آزادی خون‌های زیادی داده است، گفت: ما به لحاظ سیاسی مستقل هستیم و برای اسلامیت و جمهوریت خون داده‌ایم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به اینکه امروزه این انقلاب به نسل امروز و جوانان ما سپرده شده است، گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب، استقلال جمهوری اسلامی است.