اخبار عمومیکسب و کار خبر فوری

اموزش ساخت اکانت رینبو سیکس

آیا برای ریختن یوبیسافت کانکت به تغییر IP نیاز داریم؟  برای ریختن یوبیسافت کانکت، نیاز به هیچگونه تغییر IP ندارید.  آیا یوبیسافت کانکت قانونی است؟  بله، یوبیسافت کانکت کامل قانونی است.  آیا برای اجرای بازی‌ها نیاز به تغییر IP داریم؟  برای تجربه‌ی بازی‌ها و دانلود آنها، نیازی به تغییر IP ندارید. البته برای فعالسازی برخی از عناوین ممکن است به تغییر IP نیاز داشته باشید.  برای خرید کردیت رینبو تا انتهای مقاله با ما همراه باشید .

یوبیسافت پلاس با این سرویس جدید، شما دسترسی راحت‌تری به عناوین یوبیسافت دارید. به صورت روزانه محتوای بیشتری را مشاهده خواهید کرد. یکی از بهترین نکات فروشگاه یوبیسافت، سرویس آنلاین یوبیسافت پلاس بوده که به شما اجازه‌ی دانلود تمامی عناوین یوبیسافت را می‌دهد. تنها کافی‌ست در ماه 14.99 دلار پرداخت کنید. پس از این پرداختی، تا پایان فعال بودن سرویس، می‌توانید به تمامی کتابخانه‌ی بازی‌های یوبیسافت دسترسی داشته باشید. راهنمای خلاصه‌ی ساخت اکانت یوبیسافت کانکت (Ubisoft Connect)

  1. ابتدا به سایت یوبیسافت بروید
  2. سپس روی آیکون گوشه‌ی راست بالایی صفحه کلیک کنید
  3. پس از باز شدن صفحه‌ی جدید، گزینه‌ی Create an Account را انتخاب کنید
  4. پس از وارد کردن آدرس ایمیل، تکرار آن، نوشتن رمز، یوزرنیم یوبیسافت و تاریخ تولد خود، شرایط تشکیل اکانت را بپذیرید
  5. گزینه‌ی Create a Ubisoft Account را بزنید
  6. تنها کافی‌ست به ایمیل خود بروید و اکانت خود را تأیید کنید
  7. اکانت شما ساخته شد!

تنها کافی‌ست برای شروع پروسه‌ی ساخت، روی گزینه‌ی مشخص‌شده در عکس کلیک کنید.  راهنمایی قدم به قدم ساخت اکانت یوبیسافت کانکت ساخت اکانت یوبیسافت کانکت حقیقتاً ساده و راحت است چرا که شما به صورت همزمان هم برای یوبیسافت کانکت و هم برای خود سایت یوبیسافت اکانت می‌سازید. ابتدا وارد سایت یوبیسافت شوید. در گوشه‌ی سمت راست، آیکون صورت را کلیک کنید. حالا پروسه‌ی ساخت شروع می‌شود.

  1. ابتدا ایمیل خود را در بخش اول و دوم قرار دهید
  2. رمز موردنظر خود برای این اکانت را وارد کنید
  3. در نظر داشته باشید که رمز باید بین 8 تا 16 حرف باشد
  4. اسم اکانت شما نباید در رمز شما حضور داشته باشد
  5. رمز شما نمی‌تواند تنها عدد داشته باشد. باید حداقل یک حرف به کار ببرید
  6. در بخش بعدی اسم اکانت خود را مشخص می‌کنید. با دقت انتخاب کنید چرا که این اسمی خواهد بود که تمامی دوستان شما می‌بینند
  7. در قسمت بعدی، تاریخ تولد خود را وار کنید
  8. قوانین یوبیسافت را بپذیرید و روبات نبودن خود را تایید کنید

قدم نهایی

در صورتی که به تهیه‌ی بازی‌های جدید یوبیسافت علاقه دارید، وارد شوید. در کامپیوتر بر خلاف ایکس باکس و پلی استیشن پلتفرم های مختلفی وجود دارد مثل استیم ، اوریجین و … که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند .استیم در سال 2003 توسط شرکت ولو (valve) ساخته شد تا کاربران کامپیوتر بتوانند راحتر بازی های خود را دیجیتال خریداری کنند .یکی از ویژگی های استیم این است که کاربران بعد از خرید بازی مورد علاقشون همه آن بازی ها در قسمت library استیم ذخیره می شوند . استیم یکی از قدیمی ترین و کاربردی ترین پلتفرم ها می باشد که طبق اطلاعه اعلام شده توسط استیم تا پایان سال 2020 تقریبا 120 میلیون کاربر فعال داشت . لینک کردن اکانت پلتفرم های مختلف به یوبی سافت

لینک کردن اکانت یوبی سافت (Ubisoft Account Linking) اقدامی واجب برای افرادی است که همزمان از چند پلتفرم مختلف به طور فعال استفاده می کنند. با لینک کردن اکانت یوبی سافت به پلتفرم های مختلف، میتوان از برخی قابلیت های Cross- Platform و Cross- Progression بازی های این کمپانی استفاده کرد. به طور مثال اگر از صاحبان کنسول پلی استیشن هستید و یک کامپیوتر گیمینگ نیز دارید، میتوانید با لینک کردن اکانت های این دو پلتفرم به یوبی سافت، سیو ها و اکانت های بازی خود را در بین پلتفرم ها اشتراک بگذارید و بازی خود را بر روی هر کدام از آنها ادامه دهید. همچنین شرایطی را در نظر بگیرید که قصد دارید کنسول خود را بفروشید و یک ایکس باکس تهیه کنید و یا به طور کل به استیم نقل مکان کنید. در این صورت با استفاده از قابلیت لینک کردن اکانت یوبی سافت میتوانید Progress یا میزان پیشرفت خود در بازی را به استیم منتقل کنید.

البته شرایطی نیز وجود دارد که لینک کردن اکانت یوبی سافت برای افراد انحصاری طلب نیز لازم می شود. مثلا اگر از طرفداران کنسول پلی استیشن 5 هستید و قصد دارید برای یک بازی آنلاین آیتم خریداری کنید، ممکن است این آیتم ها در فروشگاه پلی استیشن 5 بسیار گران باشند و در عوض قیمت آن در پلتفرم ایکس باکس و استیم بسیار ارزان باشد. در این صورت میتوانید یک اکانت ایکس باکس یا استیم ساخته، آن را به اکانت یوبی سافت خود لینک کرده و آیتم  های خود را از این پلتفرم ها خریداری کنید. به علت متصل بودن اکانت ها و با استفاده از قابلیت Cross-Progress، آیتم های خریداری شده به بازی شما در پلی استیشن 5 نیز اضافه خواهد شد. انواع پلتفرم های قابل لینک

در حال حاضر امکان لینک کردن اکانت یوبی سافت به چند پلتفرم مختلف وجود دارد، که شامل ایکس باکس، پلی استیشن، توییچ، فیس بوک، دیسکورد، یوتیوب و استیم می شود. لینک کردن هر یک از این پلتفرم ها مزایای خاص خود را دارد. مثلا با لینک کردن توییچ، پس از خرید پرایم گیمینگ، میتوانید لوت های پرایم را برای بازی های خود دریافت کنید. در کل ایده خوبی است که اکانت های پر استفاده خود را به یکدیگر لینک کنید تا پروسه اجرای بازی ها و دریافت محتوا در پلتفرم های مختلف آسان تر شود. آموزش لینک کردن اکانت یوبی سافت لینک کردن اکانت پلتفرم های مختلف به یوبی سافت بسیار سریع است. اگر روش لینک کردن یک اکانت را یاد بگیرید، میتوانید تمامی اکانت ها را نیز از این روش متصل کنید. در این آموزش لینک کردن اکانت یوبی سافت، از ایکس باکس به عنوان نمونه استفاده خواهیم کرد. برای شروع، ابتدا باید به صفحه لاگین یوبی سافت وارد شوید و پس از وارد کردن ایمیل و پسورد، وارد اکانت شوید. آموزش ساخت اکانت یوپلی

با آموزش ساخت اکانت یوپلی با شما هستیم

در آموزش های قبلی با آموزش نصب بازی در یوپلی با شما همراه بودیم اکنون می خواهیم نحوه ی ساخت اکانت یوپلی را به صورت مرحله به مرحله دنبال کنیم. حتما می دانید که برای فعال کردن سی دی کی بازی در یوپلی ابتدا باید یک حساب کاربری در یوپلی داشته باشید جهت ساخت اکانت یوپلی یا حساب کاربری یوپلی مراحل زیر را دنبال کنید. ابتدا نرم افزار  یوپلی ( uplay ) را دانلود کرده روی سیستم خود نصب نمایید سپس : نرم افزار یوپلی آن را باز کنید تا صفحه ی لاگین برای شما باز شود اگر از قبل در یوپلی اکانت داشته اید می توانید با وارد کردن یوزر و پسورد خود مطالبق تصویر لاگین کنید در غیر این صورت مطابق تصویر روی Create a New Account کلیک کنید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.