اخبار عمومیکسب و کار خبر فوری

معرفی 4 مدل لودسل کششی

در این مطلب از ال اس کالا سعی داریم که شما را با چند تا از مهم‌ترین مدل‌های انواع لودسل کششی در بازار آشنا کنیم. پس با ماه مراه باشید!

لودسل H3

لودسل h3 یکی از پرکاربردترین لودسلهای کششی ساخت زمیک است که هم بصورت فشاری و هم بصورت کششی قابل استفاده است. این لودسل از نوع S است و تا ظرفیت 30 تن تولید می‌شود. لودسل H3 دارای دو رزوه در بالا و پایین است که ‌باید با استفاده از پیچ های محکم از طریق این دو قسمت به تکیه گاه و بار متصل شود.

جنس این نوع لودسل از آلیاژ استیل و همچنین دارای درجه حفاظت IP67، گواهی نامه بین‌المللی OIML و استاندارد ATEX است.

مهمترین کاربردهای لودسل کششی زمیک مدل H3 در دستگاه های تست کشش، دستگاه های کیسه پرکن و توزین هاپر و مخزن است.

لودسل SS300

یکی دیگر از انواع لودسل‌های کششی، لودسل SS300 است؛ این مدل سنسور وزن قابلیت استفاده بصورت کششی و فشاری، دارای ظرفیت 5 کیلوگرم الی 10 تن و درجه حفاظت IP66 است.

کاربرد لودسل کششی SS300

  • دستگاههای تست کشش
  • توزین مخزن
  • جرثقیل

لودسل ST800E

لودسل ST800E برند SEWHA از نوع لودسل کششی است و همچنین مناسب برای اندازه گیری نیروی کشش کابل است. جنس این نوع لودسل استیل و ظرفیت آن از 10 تا 50 تن است.

این نوع سنسور وزن دارای یک جفت قلاب است که نصب آن را ساده‌تر می‌کند که در صوت نیاز باید به صورت جداگانه خریداری شود. لودسل ST800E از جمله لودسل‌های پر کاربرد در صنعت آسانسور است.

لودسل SWL100

لودسل SWL100 برند سوها از نوع لودسل کششی سوها است؛ این مدل سنسور وزن همچنین مناسب جهت اندازه گیری نیروی کشش کابل و توزین جرثقیل و آسانسور است. جنس این نوع لودسل استیل و ظرفیت آن از 500 کیلوگرم تا 10 تن است.

از اینکه تا انتهای این مطلب با ما همراهی کردید، از شما سپاسگزاریم؛ برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین بهره‌مندی از مشاوره رایگان کارشناسان متخصص و مجرب ما در این زمینه می‌توانید به وبسایت اینترنتی ال اس کالا به نشانی اینترنتی WWW.LSKALA.COM مراجعه کنید.