اخبار عمومی

خدمت برای مردم مرز و بوم نمی‌شناسد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، ابراهیم نجفی عصر شنبه در دیدار با مردم در صحن حرم مطهر آقا سید جلال الدین اشرف این شهرستان اولویت خدمت را در حوزه اشتغال و کشاورزی بیان کرد و گفت: در راستای خدمت به جوانان با تسهیلات اشتغال زایی، فعال کردن شهرک‌های صنعتی و پیگیری امورات مختلف در حوزه کشاورزی در خدمت مردم می‌باشم.

نجفی در جشن پیروزی تصدی نمایندگی مجلس در جمع مردم شهرستان آستانه اشرفیه، مردم را تشنه خدمت دانست و گفت: کار و خدمت برای مردم مرز و بوم نمی‌شناسند.

وی از نمایندگان ادوار گذشته و کاندیداهای که با حضور خود در عرصه سیاسی مشارکت حداکثری را خلق کردند تشکر کرد و ادامه داد: از امروز تمام رقابت‌ها به رفاقت تبدیل خواهد شد.

نجفی با اشاره به اینکه از همه نخبگان دعوت می‌شود تا در حوزه‌های مختلف و اختصاصی طرح نظرات کارشناسی را ارائه دهند، گفت: در ستاد بنده افراد با تنوع افکار از قشرهای مختلف در ایام انتخابات و با افکار متنوع حضور داشتند.

وی ضمن دعوت از همه آحاد مردم برای همراهی در امر خطیر مسؤولیت نمایندگی مجلس تصریح کرد: در توسعه و پیشرفت آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر رقابت خواهیم داشت.

منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عضویت حرم سلطان سید جلال‌الدین اشرف به صندوق ملی اعتبارات کشوری اضافه کرد: با پیگیری مستمر شاهد تحولات حرم آستانه اشرفیه خواهیم بود.

نجفی از انسجام بیشتر در عرصه خدمت گزاری به مردم گفت و ادامه داد: در تلاش خواهم بود که بیش از پیش مشکلاتی که در حوزه‌های مختلف چون برق، آب و تلفن داشتیم، رفع شوند.