اخبار عمومی

زنگ جشن نیکوکاری در مدارس خوزستان به صدا در آمد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مدیرکل کمیته امداد خوزستان عصر امروز دوشنبه در آئین زنگ جشن نیکوکاری در خوزستان تصریح کرد: جشن نیکوکاری با همکاری سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش، بسیج، صدا و سیما، مراکز نیکوکاری و همچنین مشارکت و همدلی اقشار مختلف مردم خیر و نیکوکار برگزار می‌شود.

جمال شیبه تاکید کرد: جشن نیکوکاری در مدارس خوزستان با هدف تأمین مایحتاج ۴۵ هزار دانش‌آموز نیازمند و مورد حمایت، جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی نیکوکاران در پایگاه‌های ثابت و سیار استان شروع شده و این امر همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: برای مشارکت دانش آموزان در امر کمک‌رسانی به مددجویان، پاکت‌های ویژه جشن نیکوکاری در مدارس خوزستان توزیع‌شده که از امروز این پاکت‌های به‌عنوان هدایای دانش آموزان جمع‌آوری و تا قبل از پایان سال بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه و یا ناحیه آموزش‌وپرورش توزیع خواهد شد.

شیبه اضافه کرد: کمیته امداد به صورت سراسری و با هدف ترویج خیر و احسان و جذب کمک‌های مردمی برای محرومان و نیازمندان در آستانه سال جدید برای تأمین بسته‌های معیشتی و پوشاک و لوازم ضروری خانواده‌های نیازمند و همچنین جذب کمک‌های خیران، در سراسر کشور پایگاه‌هایی را در مدارس و میعادگاه نماز جمعه در شهرستان‌ها و استان‌هایی برپا می‌کند.

وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال عید همدلی است، عنوان کرد: مردم می‌توانند از طریق کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷* یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ کمک‌های خود را تقدیم کنند. ادارات کمیته امداد در خوزستان نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.