اخبار عمومیکسب و کار خبر فوری

ترفند های مخفی افزایش فالوور

اینستاگرام در حال حاضر سریعترین شبکه اجتماعی در حال رشد است. نیمی از کاربران اینترنت جهان در حال حاضر در اینستاگرام هستند. خرید فالوور واقعی لایک زن می‌تواند به شما کمک کند تا در مواقع مهم و رویدادهای خاص بیشتر دیده شوید . با این حال، حتی اگر تصاویر جالبی را در آن ارسال کنید، جمع کردن مخاطبان با اندازه مناسب اغلب می تواند کار دشواری باشد. این موضوع برای هر کس که تازه شروع کرده است، مایوس کننده می باشد.

100 آموزش و ترفند اینستاگرام

در اینجا 50 نکته و آموزش برای کمک به شما ارائه شده است تا دنبال کنندگان اینستاگرام خود را به نحو چشمگیری افزایش دهید. حالا چطور و چگونه فالوور خود را افزایش دهیم؟ با ما همراه باشید. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است و هدف اصلی آن فراهم نمودن یک پلت فرم برای افراد است تا از طریق آن با هم در ارتباط باشند. بنابراین شرکت ها باید از آن به عنوان یک فرصت برای ارتباط مستقیم با دنبال کنندگان خود استفاده کنند.

به نظرات، سوالات یا شکایاتی که در پست های خود دریافت می کنید پاسخ دهید. اگر با شخصیت باشید و از مخاطبان خود قدردانی نمایید، آنها با احتمال بیشتری تمایل خواهند داشت تا با برند شما ارتباط برقرار نمایند. در اینجا 50 نکته برای کمک به شما به نحو چشمگیری اینستاگرام را افزایش می دهیم. خود را به پاسخ دادن به افراد در پست های خود محدود نکنید. با مطالب دیگر کاربران  نیز در ارتباط باشید و کامنت بگذارید. از عکس های آنها تعریف کنید و شروع به گفتگو کنید. این موضوع را به عنوان فرصتی برای انعکاس برند خود ببینید. به کسب و کاری که  کاملا بر روی تبلیغات متمرکز نشود، و به دیگران علاقه واقعی داشته باشد، افراد بیشتری جذب خواهند شد.

  1. مطالب دیگران را لایک کنید و به اشتراک بگذارید.

بسیاری از کاربران اینستاگرام فقط اکانت های دیگر را فالو نمی کنند.  آنها همچنین محتوای خود را ارسال می کنند، با امید به اینکه مورد توجه قرار گیرد. لایک نمودن  و به اشتراک گذاشتن این محتوا باعث می شود از آنها قدردانی شده و ممکن است این محبت شما را جبران نمایند. برندهایی که محتوای ایجاد شده توسط کاربر را در بر می گیرند و از آن تجلیل می نمایند، توسط جوامع اینترنتی بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. حتی می تواند آنها را تشویق کند که محتوایی برای برجسته نمودن برند شما ایجاد کنند و در نتیجه آگاهی را گسترش دهند.

یکی از بهترین ترفند ها برای جمع کردن فالوور این است که دیگران را فالو کنید. آنها معمولا متوجه می شوند و اگر علاقه مند باشند، شما را فالو می کنند. به دنبال کاربرانی باشید که از لحاظ جمعیتی در بین مخاطبان هدف شما قرار دارند. مخصوصا، سعی کنید افرادی که در جوامع مربوط به خودشان بیشترین نفوذ را دارند فالو کنید. اگر این اشخاص نیز شما را فالو کردند و مطالب شما را به اشتراک گذاشتند، ممکن است بتوانید برخی از فالوورهای آنها را از آن خود کنید.

  1. هر روز پست و تصویر جدید بگذارید

جریان ثابت محتوا برای هر حساب کاربری موفق اینستاگرام ضروری است. شما باید هر روز چیزی جدید بنویسید تا بتوانید در بالای لیست افراد قرار گیرید. در حالی که محدودیتی برای اینکه چقدر باید در یک روز مطلب ارسال کنید وجود ندارد، باید از بمب باران کردن فالوورهای خود با ارسال محتوای بیش از حد خودداری کنید. بین ارسال مطالب کمی فاصله بیاندازید.

  1. انتشار پست اینستاگرام در طول ساعتهای مطلوب

یک مطالعه توسط هافینگتون پست دریافت که ساعت دو صبح و 5 عصر بهترین زمان برای ارسال مطالب هستند. این ساعت ها زمانی هستند که کاربران با احتمال بیشتری محتوای شما را مشاهده نموده و با آن ارتباط برقرار می کنند. با این حال، ممکن است دریابید که زمانهای مختلف برای شما بهتر است. شما باید نتایج را آزمایش و تجزیه و تحلیل کنید. شما همچنین می توانید از Owlmetrics استفاده کنید تا بفهمید چه زمان هایی محتوای شما بهترین عملکرد را دارد.

  1. یک برنامه منظم داشته باشید

بعد از اینکه متوجه شدید که چه زمانی بیشترین مشغولیت وجود دارد، برنامه ای ایجاد کرده و مطالب خود را در فواصل منظم منتشر کنید. این کار باعث می شود فالوورهای شما هر روز منتظر چیزی باشند.

  1. برای جذب فالوور اینستاگرام از هشتگ ها استفاده کنید.

هشتگ ها سریع ترین راه برای جذب فالوور در هر شبکه اجتماعی هستند. کار اصلی آنها یکپارچه کردن پلت فرم است. هر چیزی که در یک هشتگ محبوب منتشر می شود، توسط افراد زیادی در یک دوره زمانی کوتاه دیده می شود. با هشتگ هایی که انتخاب می کنید هدفمند باشید و اطمینان حاصل کنید که محتوا مربوط به موضوع آن می باشد. وقتی اینستاگرام خود را ایجاد نمودید، سعی کنید تا یک هشتگ منحصر به فرد برای خودتان ایجاد کنید. این می تواند بخشی از یک کمپین باشد، یا فقط یک هشتگ همه کاره باشد. اگر افراد کافی آن را گسترش دهند، می تواند همه گیر شده و برند مورد توجه قرار گیرد.

  1. در اینستاگرام افراد را تگ کنید.

اینستاگرام امکان تگ نمودن افراد در عکس شما را قبل از انتشار فراهم می کند. این می تواند به نفع شما باشد. برای مثال، شما می توانید حساب های کاربری موثر را تگ کنید، و فالوورهای آنها محتوای شما را با مرور مطالب می بینند. با این حال از این ویژگی سوء استفاده نکنید. اگر محتوا مربوط به حساب کاربری ذکر شده نباشد، به احتمال زیاد فکر می کنند اسپم هستید و شما را نادیده می گیرند.

  1. از فالوورهای خود بخواهید تا یکی از دوستانشان را تگ نمایند.

یک قطعه محتوا ایجاد کنید و از فالوورهای خود بخواهید در صورتی که به آنها مربوط می شود یکی از دوستانشان را تگ کنند. شما همچنین می توانید محصولات خود را ارسال کنید و از فالوورهای خود بخواهید تا هر یک از دوستانشان را که ممکن است آن محصول را دوست داشته باشند، تگ نمایند. این نوع پست ها بسیار رایج هستند و بسیار سریع گسترش می یابند. شما می توانید از آنها برای نشان دادن حس شوخ طبعی استفاده کنید.

  1. از EMOJIS اموجی استفاده کنید.

صرف نظر از اینکه چگونه در مورد emojis ها فکر می کنید، ثابت شده است که ابزارهای ارتباط بصری موثری هستند. آنها در کمک به ایجاد لحن و احساسات یک پست بطور قابل توجهی مفید هستند. برخی حتی متوجه شدند که استفاده از emojis ها میزان رشد فالوورها را سه برابر می کند.

  1. در اینستاگرام استوری بگذارید.

استوری های اینستاگرام، که پست های موقتی است که در عرض 24 ساعت ناپدید می شوند، می توانند برای به روز رسانی، تبلیغ محصولات یا اطلاع رسانی در مورد تخفیفات و آفرهای فروش در مدت کوتاه استفاده شوند. این باعث می شود کاربران برای آگاهی از رویدادهای جدید شما را در اینستاگرام فالو کنند.

  1. مخاطب خود را به عمل دعوت کنید.

گاهی اوقات مستقیم ترین روش بهترین است. از اینکه در کپشن پست خود از خوانندگان بخواهید تا شما را فالو کنند نترسید. بگذارید آنها مزایای فالو نمودن شما، از قبیل اینکه در جریان آخرین اخبار و پیشنهادات به روز شده خواهند بود را بدانند. ممکن است متوجه شوید که همه چیز واقعا به سرعت در حال برانگیختن است و آنها را در مسیر درست هدایت می کند.

  1. نظرات و پیشنهادات را بخواهید.

سعی کنید سوالات خود را در کپشن عکس خودتان بنویسید. سوالات می تواند در مورد برند، یا آنها ممکن است یک درخواست کلی در مورد نگرش به یک موضوع خاص باشد. افراد در شبکه های اجتماعی دوست دارند نظرات خود را هر زمان که فرصت می یابند، بیان کنند. برخی از کاربران حتی ممکن است ایده های با ارزش و خلاقانه ای داشته باشند که می توانند مسیر کمپین های شما را شکل دهند. اگر شما محتوای خوبی بر جای گذارید، بینندگان شما در قسمت نظرات این موضوع را ابراز می کنند. ببینید چه چیزی عملی و موثر است و تلاش کنید تا موفقیت های خود را تکرار کنید. همین روش را برای هر اشتباهی که ممکن است انجام دهید در پیش بگیرید. انتقادات و شکایات را نادیده نگیرید. آنها می توانند به مسائلی که مانع از شما می شوند اشاره کنند.

  1. برای محتوای خود موضوع مشخص کنید.

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که بر زیبایی شناسی تأکید دارد. محتوای عکس و ویدئو جذابیت اصلی است، بنابراین انتظار می رود که برندها فکر و توجه خود را به کیفیت بصری خود معطوف نمایند. اکثر برندها تمایل به تعیین یک موضوع بصری خاص دارند. این کمک می کند تا مطالب خود را یکپارچه کرده و بلافاصله قابل تشخیص نمایند.

  1. فیلترهای اینستاگرام را عاقلانه انتخاب کنید.

مقدار قابل توجهی از تحقیقات روی این موضوع انجام شده است که کدام فیلترها برای مردم بیشترین جذابیت را دارند. قبل از انجام هر کاری داده ها را بررسی و مرور نمایید. همچنین اجتناب نمودن از استفاده فیلترها بسیار قابل قبول است. اگر تصاویر شما بدون فیلتر به حد کافی استایل قوی دارند، آنها را همانطور که هستند استفاده نمایید. بعضی از مردم ویرایش عکس را بیش از حد انجام می دهند و عکس های خیلی خوب را تبدیل به چیزی آشفته می کنند. برای مثال، فیلترهای بیش از حد می توانند کیفیت تصویر را بد کنند. آپلود مطالب اهانت آمیز، مطمئنا فالوورهای بالقوه شما را از بین می برد.

مقداری محدودیت نشان دهید. همانطور که می گویند، کمتر می تواند بیشتر باشد. بیشتر محتوای اینستاگرام از عکس ها تشکیل شده است. فیلم ها فقط اندکی بیش از 10٪ از همه پست ها را تشکیل می دهند. با این حال، آنها تقریبا 18 درصد نظرات را از بینندگان تولید می کنند. این به این معنی است که ویدیوها یک منطقه بدون استفاده از پلت فرم هستند. شما می توانید با ارسال فیلم های جالب توجه، با کیفیت بالا، کشش جدی را حاصل نمایید. ویدیو های زنده در سال های اخیر به خصوص در وب سایت هایی مانند Twitch و Periscope محبوبیت زیادی به دست آورده اند. بنابراین جای تعجب ندارد که اینستاگرام قابلیت پخش مستقیم ویدئو خود را راه اندازی کرده است  .

شما می توانید از لایو اینستاگرام برای ارتباط با مخاطبین خود بطور بی درنگ استفاده کنید. سعی کنید جلسه ای داشته باشید که در آن به سؤالات و به نظرات پاسخ دهید. این نوع رویدادها اغلب بسیاری از کاربران که می خواهند سرگرم باشند و در طول جریان شناخته شوند را جذب می کنند. در نظر بگیرید که بازدید کننده ها را در جریان پشت صحنه عملیات خود قرار دهید. بسیاری از مردم واقعا در مورد نحوه کارکرد شرکت ها، کنجکاو هستند. این همچنین به آنها اجازه می دهد تا برند را با یک عنصر انسانی دیگر مرتبط سازند، که کمک می کند تا به مشتریان خود اعتماد کنید.

  1. نقل قول ها را به اشتراک بگذارید.

ارسال نقل قول یک روش ساده و سریع برای تولید محتوا است. نقل قول هایی را که موجب تفکر عمیق و تحریک احساسات می شوند، انتخاب کنید. حتی اگر ایجاد آنها ساده تر باشد، نباید کیفیت این پست ها را کاهش دهید. یک بلوک ساده از متن کافی نیست. از انتخاب فونت تا پس زمینه به طراحی آن توجه کنید.

  1. سطح بالایی از کیفیت را حفظ کنید.

فالوورهای شما پست های شما را در یک استاندارد خاص حفظ می کنند. شما باید تلاش کنید تا انتظارات آنها را برآورده نمایید. به طور مداوم ارائه محتوای با کیفیت بالا اطمینان حاصل خواهد کرد که آنها در اطراف بسته و بسیاری دیگر به آنها ملحق می شوند. 26 عکس های تصادفی کاربران را لایک کنید. صدها عکس تصادفی افرادی را که جزو مخاطبان هدف شما می باشند، لایک کنید. نیل پتل از این استراتژی استفاده کرد و توانست از هر صد عکس تصادفی لایک شده، بیش از ۱.۶ فالوور جذب کند. 27 برگذاری مسابقه. یکی از آسانترین راه ها برای این مسئله اینست که عکسی از معرفی مسابقه بگذارید و بعد از افراد بخواهید آن را لایک کنند تا وارد مسابقه شوند.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.