اخبار ورزشی

نگاه کمال‌گرایانه مردم به هنرمندان غلط است+ فیلم

ویدا جوان: نگاه کمال‌گرایانه مردم به هنرمندان غلط است+ فیلم

ویدا جوان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: طبیعت هرآنچه را به ما می‌دهد تلفیقی از گذشتگان ماست. یعنی من بینی یا فرم چشمانم را از کسی به ارث برده‌ام و صورت من یادگاری گذشتگانم است. 

ویدا جوان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درخصوص پیکرتراشی و عمل‌های جراحی که این روزها اکثر هنرمندان انجام می‌دهند به خبرنگار خبرگزاری خبر فوری توضیح داد: از کودکی بسیار تنوع‌طلب بودم. اتفاقا زمانی که سنم کم بود به سبک‌ها و استایل‌های مختلف علاقه‌مند بودم اما از زمانی که سنم بالاتر رفت به این دید رسیدم که طبیعت هرآنچه را به ما می‌دهد تلفیقی از گذشتگان ماست. یعنی من بینی یا فرم چشمانم را از کسی به ارث برده‌ام و صورت من یادگاری گذشتگانم است. 

او ادامه داد: چهره ما براساس آب‌وهوا، جغرافیا، ژنتیک و… ساخته می‌شود. اگر من به صورتم دست ببرم‌ ممکن است چیزهای دیگری را خراب کنم. از طرفی شاید اعتماد به نفس دارم چون احساس می‌کنم صورت من به جراحی یا تغییر نیازی ندارد. اصلا اسم عمل جراحی که می‌آید می‌ترسم.

جوان درباره عمل‌های زیبایی افراطی که هنرمندان انجام می‌دهند گفت: شاید یکی از دلایلش این است که مردم کما‌ل‌گرایانه به هنرمندان نگاه می‌کنند. متاسفانه عده‌ای در فضای مجازی  پیام می‌گذارند که مثلا چرا بینی فلان کارگردان این شکلی است؟ این نگاه‌ها غلط است. اگر هنرمند به آن حرف‌ها اهمیت دهد مدام درگیر تغییر چهره می‌شود‌ البته در کل معتقدم هنرمندان خوراک را به مخاطب می‌دهد.

 

/انتهای پیام

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.