اخبار عمومیکسب و کار خبر فوری

بازی و یادگیری برای کودکان

بهترین ها کدام هستند ? اگر به طور مخربی به دنبال بهترین بازی ها و برنامه های آموزشی برای آموزش مغز کودک خود و جمع آوری دانش مفید برای رشد سالم تر آنها هستید، در اینجا چیزی است که باید به طور کامل بخوانید. آیا نیاز به نظرسنجی از دانش آموزان برای به دست آوردن تعامل بهتر در طول بازی های آموزشی کودکان دارید؟ نحوه جمع‌آوری بازخورد از AhaSlides به صورت ناشناس را بررسی کنید!  به دلیل پوست حساس و بسیار نازک بچه‌ها لباس هالک برای کودکان از کیفیت بالایی برخوردار است

 بازی های ریاضی – بازی های آموزشی برای کودکان

بازی‌های آموزشی برای کودکان- یادگیری ریاضی در کلاس درس نمی‌تواند فاقد بازی‌های ریاضی باشد که می‌تواند فرآیند یادگیری را جذاب‌تر و جذاب‌تر کند. به عنوان یک معلم، می توانید چالش های مختصری را برای دانش آموزان ترتیب دهید تا مغز خود را برای محاسبه سریع آموزش دهند.

  • جمع و تفریق یکنوع بازی شبیه لوتو: برای انجام بازی نیاز به ایجاد کارت های یکنوع بازی شبیه لوتو حاوی راه حل های پازل های جمع و/یا تفریق اساسی است. سپس به جای اعداد صحیح، معادلاتی مانند “9+ 3” یا “4-1” را فراخوانی کنید. برای برنده شدن در بازی یکنوع بازی شبیه لوتو، دانش آموزان باید پاسخ های مناسب را انتخاب کنند.
  • چندین…: در این بازی دانش آموزان می توانند در یک دایره جمع شوند و یک دور حرکت دهند. با سؤالی مانند مضرب 4 شروع می شود، هر بازیکن باید شماره مضرب 4 را صدا کند.
  • 101 و خارج: می توانید با کارت های پوکر بازی کنید. هر کارت پوکر دارای یک عدد از 1 تا 13 است. بازیکن اول یک کارت خود را به صورت تصادفی قرار می دهد و بقیه باید زمان را جمع یا کم کنند تا در مجموع تعداد آنها بیش از 100 نباشد. اگر نوبت آنها باشد و نتوانند معادله را کمتر از 100 می کنند، آنها می بازند.

بازی های آموزشی برای کودکان

بازی های آموزشی برای بچه ها – پازل ها

  • سودوکو: مردم در همه جا، از طریق برنامه یا روزنامه ها سودوکو بازی می کنند. پازل های سودوکو یک فعالیت شگفت انگیز برای بچه ها در هر سنی است که می تواند مهارت های منطقی و اعداد و همچنین حل مسئله را تقویت کند. کارت قابل چاپ سودوکو نسخه کلاسیک 9 x 9 شروعی عالی برای تازه واردانی است که می خواهند در حین سرگرمی چالشی را تجربه کنند. بازیکن باید هر سطر، ستون و مربع شبکه 9 رقمی را با اعداد 1-9 پر کند در حالی که هر عدد را فقط یک بار درج می کند.
  • مکعب روبیک: نوعی حل پازل با سرعت، منطق و چند ترفند است. بچه ها وقتی به سه سالگی می رسند عاشق حل مکعب روبیک هستند. انواع مختلفی دارد، از مکعب فانتوم کلاسیک گرفته تا مکعب تویست، مگامینکس، و پیرامینکس،… استراتژی حل روبیک را می توان آموخت و تمرین کرد.
  • تیک تاک پا: ممکن است در فواصل زمانی مطالعه و استراحت با بسیاری از دانش‌آموزان مواجه شوید که این نوع پازل را بازی می‌کنند. آیا قابل درک است که چرا بچه ها بازی تیک تاک را به عنوان روش طبیعی خود برای تقویت تعامل اجتماعی و پیوند ترجیح می دهند؟ علاوه بر این، انواع توانایی های شناختی از جمله شمارش، آگاهی فضایی و توانایی تشخیص رنگ ها و اشکال را تشویق می کند.

بازی های املا – بازی های آموزشی برای کودکان

یادگیری املای مناسب در سنین پایین و در مدرسه راهنمایی برای رشد ذهنی سالم هر کودک همراه با افزایش اعتماد به نفس مهم است. انجام بازی‌های املایی زیر یک فعالیت کلاسی فوق‌العاده است و برای دانش‌آموزان کلاس اول تا هفتم مناسب است. لباس پسرانه گربه سیاه دارای ویژگی‌های خاصی است که نظر بسیاری از کودکان را به خود جلب نموده است.

 بازی های تتریس – بازی های آموزشی برای کودکان

تتریس – بازی های آموزشی برای کودکان، یک بازی ویدیویی پازل محبوب است که بسیاری از والدین از زمانی که بچه هایشان در کلاس اول هستند امتحان می کنند. تتریس بازی عالی برای بازی به تنهایی یا با دوستان در خانه است. هدف تتریس ساده است: بلوک‌ها را از بالای صفحه رها کنید. تا زمانی که بتوانید تمام فضای خالی را در یک خط در پایین صفحه پر کنید، می توانید بلوک ها را از چپ به راست حرکت دهید و/یا بچرخانید. هنگامی که خط به صورت افقی پر می شود، آنها ناپدید می شوند و امتیاز کسب می کنید و سطح خود را ارتقا می دهید. تا زمانی که بازی می کنید، با افزایش سرعت افت بلوک، سطح بالا می رود.

 مسابقات مغز بزرگ نینتندو – بازی های آموزشی برای کودکان

اگر از طرفداران بازی های سوئیچ هستید، بیایید مغز خود را با یک بازی مجازی مانند مسابقات مغز بزرگ نینتندو، یکی از بهترین بازی های آموزشی برای کودکان، آموزش دهیم. می توانید با دوستان خود دور هم جمع شوید و در انواع بازی ها با یکدیگر رقابت کنید و اشتیاق خود را کاملاً برآورده کنید. هیچ محدودیتی از نظر سنی وجود ندارد، چه 5 ساله باشید و چه بزرگسال، می توانید بر اساس توانایی خود بازی های مورد علاقه خود را انتخاب کنید. آنها شامل جالب ترین بازی هایی هستند که باید آنها را امتحان کنید، از جمله شناسایی، به خاطر سپردن، تجزیه و تحلیل، محاسبه و تجسم.

آن را رنگ کن – بازی های آموزشی برای کودکان

برای بچه ها هنر اعتیاد آور است، آنها باید اشتیاق خود را با بازی رنگ شروع کنند، بنابراین این یکی از بهترین ها است بازی های آموزشی برای کودکان. با کتاب‌های رنگ‌آمیزی، بچه‌ها می‌توانند رنگ‌های مختلف را بدون هیچ اصولی با هم ترکیب و ترکیب کنند.
اکثر کودکان نوپا بین 12 تا 15 ماهگی آماده شروع رنگ آمیزی و خط خطی هستند، بنابراین دادن فضایی به آنها برای آموزش تشخیص رنگ ایده بدی نیست. می توانید کتاب های رنگ آمیزی با مضمون جامع برای کودکان 3 سال به بالا خریداری کنید. از آنجایی که بچه ها با خلاقیت آزاد هستند، می توانند مهارت های حرکتی و تمرکز خود را توسعه دهند و ناگفته نماند که اضطراب، استرس و خواب را بهبود بخشند.

یادگیری یک فرایند مادام العمر و مداوم است. همه والدین و مربیان نگرانی یکسانی در مورد این دارند که بچه ها در حین سرگرمی و کسب مهارت های اجتماعی مختلف، دانش را چگونه و چگونه جمع می کنند. در عصر دیجیتال، این اضطراب زمانی افزایش می‌یابد که کنترل نحوه اشتراک‌گذاری دانش خوب یا بد دشوار باشد. بنابراین، برای مربیان و والدین اجباری است که بهترین پلتفرم‌های بازی آموزشی مناسب برای کودکان در رده‌های سنی مختلف را بیابند، علاوه بر این، به بهبود شایستگی کودکان در مهارت‌های مختلف کمک می‌کند. در اینجا لیستی از مورد اعتمادترین پلتفرم های بازی آموزشی است که می توانید به آنها مراجعه کنید:

عاشق کار با اعداد باشید و متوجه شوید که در محاسبه بهترین هستید یا به سادگی می خواهید خرد و مهارت های ریاضی خود را تسخیر کنید، می توانید ریاضی Monster را امتحان کنید. اگرچه پس‌زمینه موضوعی آن‌ها هیولا است، اما قصد دارد داستان‌های دوست‌داشتنی و لذت‌بخشی را همراه با فعالیت‌های ریاضی آفلاین به شکل قابل چاپ ایجاد کند و تمرین ریاضی واقعاً هیجان‌انگیز و نهایی را ارائه دهد.

بازی های آنلاین کودکان نوپا

برای به دست آوردن بینش آموزشی، می توانید یادگیری خود را با برنامه گرانش کانودل شروع کنید. بسیاری از چالش‌های سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز را که برای مسابقات انفرادی یا 2 بازیکن با حداکثر 40 پازل ضد جاذبه یا قطعات قرار دادن متناوب مناسب هستند، جمع‌آوری می‌کند.

اکنون که همه بازی‌های آموزشی برای بچه‌ها را دارید، باید سفر آموزشی و یادگیری خود را با بچه‌هایتان شروع کنید. قبل از آن، بیایید با فرزندان خود صحبت و ارتباط برقرار کنیم و علایق، سرگرمی ها و معایب آنها را دریابیم تا با بهترین و مناسب ترین روش بازی های آموزشی آنها را مطابقت دهیم.

یکی از بهترین و رایگان ترین پلتفرم ها برای بازی‌های آموزشی برای کودکان که به شما یک روش آموزشی عالی برای تقویت هوش کودکان در تمام سنین می‌دهد. لباس‌های دختر کفشدوزکی یکی از تن‌پوش‌های محبوب در بین بچه‌ها می‌باشد

زهرا رضی

زهرا هستم، نویسنده ای که با جسارت به واکاوی مسائل پرداخته و از پرسیدن سوالات سخت نمی‌ترسم. در این سایت، با نگاهی موشکافانه به مسائل اجتماعی و اقتصادی، به دنبال یافتن پاسخ‌های واقعی و ارائه راه حل‌های خلاقانه هستم.