اخبار سلامت

بسیج امکانات درمانی و اورژانس برای پوشش مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت در مشهد

رییس سازمان اورژانس کشور با اشاره به پیش بینی حضور جمعیت میلیونی در مراسم وداع و تشییع شهدای خدمت در مشهد مقدس، از آمادگی مراکز درمانی و اورژانس برای پوشش این مراسم خبر داد.

به گزارش خبر فوری، دکتر جعفر میعادفر با بیان اینکه از ظرفیت سایر سازمان‌ها، نیروها و ناوگان اورژانس دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان، مازندران، گناباد، سبزوار، تربت‌حیدریه، نیشابور، سبزوار و شاهرود برای مراسم امروز استفاده می‌شود، افزود: در این مراسم ، ۱۴ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۶۰ دستگاه آمبولانس و ۱۷ دستگاه موتورلانس مستقر می‌شود.

وی ادامه داد: تمامی بیمارستانها و مراکز درمانی مشهد مقدس با هدایت دانشگاه علوم پزشکی و اتخاذ تمهیداتی از جمله لغو کردن مرخصی نیروهای بهداشتی و درمانی، آمادگی کامل برای ارائه خدمات مورد نیاز زائران و سوگواران را دارند.

رئیس سازمان اورژانس کشور خاطرنشان کرد: در مراسم امروز همچنین ۲۴ تیم چهار نفره واکنش سریع به صورت پیاده در مسیر راهپیمایی حضور دارند.

به گفته وی 2 درمانگاه داخل حرم نیز برای ارائه خدمات مورد نیاز با تمام توان فعال هستند.

انتهای پیام

بخش علوم پزشکی

هدفم این است که با ارائه محتواهای علمی و امیدوارکننده، به شما کمک کنم تا از جدیدترین تحقیقات در زمینه سلامتی مطلع شوید و اقدامات مناسبی را برای بهبود و حفظ سلامتی خود بگیرید.