اخبار جامعه

امام(ره) راه مقاومت را به مردم ایران و جهانیان آموخت

خبر فوری/کرمانشاه معاون توسعه و شوراهای حل اختلاف قوه قضائیه گفت: امام(ره) راه مقاومت را به مردم ایران و جهانیان آموخت.

حجت الاسلام دکتر هادی صادقی، عصر امروز(۱۴ خرداد) در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد النبی(ص) کرمانشاه، اظهار کرد: امام (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی یک کار فوق العاده و فوق تصور تحلیل گران دنیا انجام داد و توانست اسلام را در دنیا مطرح کند.

وی با بیان اینکه امام(ره) تربیت شده مکتب معصومین(ع) بود، تاکید کرد: بزرگ‌ترین ویژگی شخصیتی امام (ره) این بود که خود را وقف مکتب توحید کرده بود.

معاون قوه قضائیه  با بیان اینکه رمز و راز موفقیت امام(ره) این بود که در مسیر خدا حرکت می کرد و این اصل را در تمام مسیر قیامش حفظ کرد، تصریح کرد: بر مبنای همین اصل امام(ره) توانست جنگ هشت ساله تحمیلی را مدیریت کند و به جایی برسیم که بعد از دوران جنگ تحمیلی نیز احدی جرئت ندارد به خاک ایران اسلامی تعدی کند.

وی با بیان اینکه امام(ره) راه مقاومت را به مردم ایران و جهانیان آموخت، عنوان کرد: در سایه آموزش‌های امام(ره) امروز جوانان فلسطینی مقابل استکبار جهانی ایستادگی می کنند و امروز می‌بینیم که آزادگان دنیا فارغ از هر دین و مذهبی از دانشجویان مسلمان تا دانشگاه های آمریکا و اروپا برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین به پا خواسته‌اند.

معاون توسعه و شوراهای حل اختلاف قوه قضائیه  در ادامه اشاره ای هم به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری داشت و از کاندیداها خواست اخلاق سیاسی را رعایت کنند و به فکر تخریب یکدیگر نباشند.

وی تاکید کرد: انتظار می رود کاندیداها سبک و صیاق آیت الله رئیسی را در کارزار انتخاباتی سرلوحه کار خود قرار دهند و هرکدامشان که رئیس جمهور شدند، الگوی حکمرانی شهید جمهور را در اولویت کار خود قرار دهد.

انتهای پیام

تیم خبری اجتماعی

پژوهشگر جامعه‌شناسی با تمرکز بر تحولات جمعیتی و تأثیر آنها بر ساختار اجتماعی.