اخبار ورزشی

تغییر ساعات کار مترو و اتوبوس در شهر اصفهان از فردا

به گزارش خبرگزاری خبر فوری از اصفهان، هادی کریمی، مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان، گفت: با توجه به تغییر ساعت کار ادارات و ارگان‌های مختلف و بر اساس مصوبه هیئت دولت و در راستای کاهش مصرف برق و استفاده بهینه از انرژی، ساعت کار متروی اصفهان افزایش و آغاز به‌کار خدمات آن یک ساعت زودتر از برنامه قبلی انجام خواهد شد.

بنابراین از شانزدهم خرداد ۱۴۰۳ فعالیت متروی اصفهان در روزهای هفته (شنبه تا پنج شنبه) از ساعت ۵:۰۵ آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۲ ادامه خواهد داشت و روزهای جمعه نیز کماکان از ساعت ۹ تا ۲۲ خواهد بود.

 

همچنین داوود بحیرایی، مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان، اظهارکرد: با توجه به اینکه از پانزدهم خرداد ساعات کار رسمی کارکنان نهادهای اصفهان از ۶ صبح خواهد بود، برای رفاه حال شهروندان، شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان نیز از فردا _چهارشنبه شانزدهم خرداد_ خدمت‌رسانی خود را یک ساعت زودتر و از ساعت ۵ صبح آغاز خواهد کرد، همچنین ساعت پایان کار خدمت‌رسانی طبق روال عادی گذشته خواهد بود.

انتهای پیام 

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.